Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Dacia Logan X90 a implinit 20 de ani din momentul lansarii pe piata! Din pacate ramane ultimul Logan L90/U90/F90 cu adevarat fiabil

In timp ce Dacia se doreste acum in 2024 drept o marca “superioara” pe o piata auto evoluata, in realitate Dacia ramane una low-cost de cea la slaba calitate in comparatie cu marcile de volum precum VW, Skoda, Opel sau Citroen.

Dacia Logan XC90 2004 motor 1.6 MPI 90 CP, test drive, prima serie de logan 2004, productie logan 2004, autolatest, drive test

Cu regrete putem spune ca masina dezvoltata la inceptului anilor 2000 si lansata in Romania in 2004, ramane singura Dacie cu adevarat iubita de catre clientii marcii pentru ca a fost singura cu adevarat fiabila.

Primul Autolatest cu Dacia Logan chiar in anul 2004! Visul lui Schweitzer….. Dacia, in top

Sa vezi un Dacia Logan X90 din 2005 cu peste 600.000 de km este ceva normal, in timp ce modele precum Logan 2 si Logan 3 sunt aspru criticate de catre clientii Dacia pentru ca au mari probleme tehnice comparativ cu Logan-ul din prima generatie.

Dacia Logan 2004, autolatest 2004, drive test logan 2004, primul test logan 2004, review Dacia Logan 2004, testeauto

Despre randamentul si fiabilitatea motorului 1.5 dCi Euro 3 pe gama Logan, Pick-Up, MCV sau Van nici macar nu mai discutam.

In prezent, masinile Dacia Logan 3 se vinde doar cu motorul cu 3 cilindri de 999 cmc turbo care fie are 90 CP, fie 100 CP cu GPL sau 110 CP cu injectie directa de benzina.

Dacia Logan X90, istoria, constantin stroe Dacia Logan X90, lansare Dacia Logan X90, autolatest Dacia Logan X90, fiabilitate, cea mai buna dacia din istorie, Dacia Logan X90 1.5 dci euro 3, review Dacia Logan X90, historyDacia Logan X90

Mai mult decat atat DACIA LOGAN a fost vanduta pe alte piete si sub urmatoarel nume:

Renault Logan Saipa-Renault ParsTondar (Iran)

Renault Tondar 90 (Iran)

Nissan Aprio (Mexico)

Mahindra Verito/eVerito (India)

Dacia Logan X90, istoria, constantin stroe Dacia Logan X90, lansare Dacia Logan X90, autolatest Dacia Logan X90, fiabilitate, cea mai buna dacia din istorie, Dacia Logan X90 1.5 dci euro 3, review Dacia Logan X90, historyDacia Logan X90

Mahindra-Renault Logan (India)

Nissan NP200 (pick-up, South Africa)

Lada Largus (wagon, Russia)

EMC E36 (electric)

Soferii de Dacia sunt disperati de problemele motorului 1.0 TCe pe Logan 3! Se intreaba deja daca pot monta vechiul 1.4 MPI pe Logan 2023

ISTORIA XC90

Dacia Logan a fost prezentata la data de 2 iunie 2004, la Paris, acolo unde a fost imaginat si proiectat.

Tot pe 2 iunie 2004, la ora 18.30 noua Dacia a fost prezentata si la Palatul Parlamentului, Bucuresti.

Am condus prima Dacia Logan 1.6 MPI din 2004! Printre primele exemplare din seria de 22.000 de unitati fabricate in primul an

Lansarea oficiala in Romania va avea loc in luna septembrie. Dacia Logan se fabrica in anul 2004 numai la Pitesti, urmand ca in 2005 sa se fabrice si in Rusia, Maroc si Columbia, iar din 2006 in Iran.

PRIMUL Test drive cu noua Dacia Logan 1.5 dCI 2005! Locomotiva industriei auto din Romania

Fostul presedinte Renault Louis Schweitzer este considerat parintele marcii moderne Dacia impreuam cu Constantis Stroe, doi giganti din indistria auto care au dorit in anii 2000 ca modelul Logan 1 sa fie o masina extrem de fiabila in timp.

Soferii de Dacia Logan I fac misto de soferii de Logan II si Logan III care au probleme tehnice grave

Din pacate, in 2024 vedem ca Logan 3 este o masina mult mai LOW-COST decat era prima generatie, lucru care se vede cel mai bine la intrarile in service si nemultumirea clientilor.

Dacia Logan X90, istoria, constantin stroe Dacia Logan X90, lansare Dacia Logan X90, autolatest Dacia Logan X90, fiabilitate, cea mai buna dacia din istorie, Dacia Logan X90 1.5 dci euro 3, review Dacia Logan X90, historyDacia Logan X90

In 2004 un Logan se vindea cu un pret de 6.800 euro, in timp ce un bana Logan 3 2024 cu ceva dotari se vinde cu peste 16.000 euro.

Cehii sunt socati de calitate de fabricatie si tehnica buna a primei generatii Dacia Logan 1.4 MPI 2005 la 436.000 de km

CERINTE PROIECT LOGAN XC90

Masina trebuia sa aiba geamuri laterale putin curbate, mai putin costisitoare ca cele puternic bombate, si care sa permita simplificarea mecanismului de ridicare.

Dacia Logan X90, istoria, constantin stroe Dacia Logan X90, lansare Dacia Logan X90, autolatest Dacia Logan X90, fiabilitate, cea mai buna dacia din istorie, Dacia Logan X90 1.5 dci euro 3, review Dacia Logan X90, historyDacia Logan X90

Caroseria, de exemplu, nu trebuia sa aiba forme complicate pentru a limita costurile utilajelor folosite la ambutisare si numarul de puncte de sudura.

Constantin Stroe a trecut in lumea celor drepti, omul care a dat nastere aliantei Dacia-Renault, respectiv icon-ului Logan

Asa se face ca acest automobil reprezinta un concentrat de tehnologie si de know-how dar focalizat pe alte prioritati decit un proiect standard. Oficialii Renault vorbesc astfel de o “formidabila aventura umana legata de un proiect de exceptie”.

Penibilul industriei auto! Un Logan merge 1 milion de km pe GPL si germanii se chinuie la 45.000 de km

FISA TEHNICA LOGAN XC90 2004

Masina avea motoare pe benzina de 1,6l (1.598 cmc) cu o putere axima de 90 CP la 5000 rpm, respectiv 1.4 litri/75 CP. Aceste motare respecta normele Euro 4.

fiabilitate dacia logan, probleme tehnice logan II si III, probleme motor dacia 1.2 TCe, probleme motor 1.0 TCe, senzor gpl dacia 1.0 eco g, fiabilitate motor dacia 1.6 mpi, 1 milion de km logan gpl, autolatest, consum mare, review logan 2005

In 2005 vor mai fi disponibile un turbodiesel dCi de 1.5 litri/65 CP si un motor pe benzina de 1.6 litri 16 supape/107 CP. Pentru motorul de 1.4 litri este anuntat un consum mediu de 6.8 litri/100 km, 162 km/h viteza maxima si un sprint 0-100 km/h in 13 secunde.

Dacia Logan 2004, autolatest 2004, drive test logan 2004, primul test logan 2004, review Dacia Logan 2004, testeauto

Propulsorul de 1.6 l/90 CP consuma in medie 7.3 litri/100 km, avand o viteza maxima de 175 km/h si 11.5 secunde pentru 0-100 km/h.

De ce acum 15 Dacia Logan I avea cutie automata AT4 si in Romania nu a fost vanduta? Dubla Masura Dacia

Transmisia: Ambele motoare utilizeaza cutia de viteze cu cinci trepte utilizata si la Renault Laguna II si Megane II.

Trenul de rulare: punte fata tip McPherson, spate – semirigida, frane discuri fata neventilate ( 238 mm fara ABS, 259 mm cu ABS ), spate – tamburi, pneuri 165/80 R14, jante 5.5 J14 sau pneuri 185/65 R14, jante 6 J15.

Dacia Logan XC90 2004 motor 1.6 MPI 90 CP, test drive, prima serie de logan 2004, productie logan 2004, autolatest, drive test

LOGAN, PARIUL CÂȘTIGĂTOR

Modelul care va relansa marca Dacia este prezentat presei internaționale în data de 2 iunie 2004. Primele livrări vor avea loc în România începând din 9 Septembrie 2004.

dacia logan de dubai 2010, renault logan I dubai at4, cutie automata renault DPO dacia logan, autolatest, drive test logan AT4 2011

Obiectivele de vânzări vor fi depășite încă din primul an, ca urmare a cererii puternice din partea clienților. Renault va lua astfel decizia de a vinde modelul și în Europa Occidentală.

Record-O Dacia Logan MCV din 2009 a ajuns la aproape 1.2 milioane de km

Mai jos vezi cum arata principalele reclame ale masinii pe toate pietele unde au fost comercializate:

PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA SI OBIECTIVA sustine Autolatest Romania: Donează prin Patreon AICI

Autolatest Patreon, doneaza pentru autolast, presa auto independenta autolatest, patreon testeauto

s s

Banner Description

Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente