Toti cei care au detinut un Logan I produs din 2004 stiu faptul ca fiabilitatea primei generatii de Logan a devenit legendar.
Sunt sute de mii de astfel de masini care sunt inca in circulatie chiar daca au km foarte multi la bord, soferii lor mergand cu cele fara nici cea mai mica grija pentru ca stiu ca nu vor avea probleme tehnice nici in viitor.
Soferii de Logan II si Logan III sunt din pacate dezamagiti de tehnica marcii Dacia pentru ca acestia au foarte multe probleme cu motoarele si in special cu electronica.
Mai jos vezi care sunt imaginile pe care le poseaza soferii de Logan I pe retelele de socializare, masini care sunt in general pe benzina si cu GPL produse inainte de anul 2010.
Romanii continua sa fie nemultumiti de fiabilitatea modelelor Dacia Logan 3 2023
PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA sustine Autolatest Romania sa ramana obiectiva in continuare: Donează prin Patreon AICI
Probabil.
Da motorul 1.0 sce 73 e un motor bun, cu toate că s-au zis fel de fel de păreri contra.
Problema la Dacia modele noi sunt senzorii, finisajele, au fost cu geamurile , baterii chiar
Probleme cu motorul în sine foarte puține
te rog sa te opresti aici cu laudele la adresa gunoiului acela de motor
Asta pentru ca Logan nu mai este o mașină low cost care însemna și low maintenance. Pe low cost se utilizau tehnologii vechi cu fiabilitate bună, demonstrata în timp.
Da, motorul 1.5 dci va rămâne în istorie cel mai bun motor diesel raportat la numărul de km și consum. Am prins un Logan pentru export și după 10 a început să ruginească ușile din față iar antifonarea a rezistat 8 ani . Pe la țară încă o folosesc . Serviciile de mentenanță / service autorizat Dacia cam slăbuțe și scumpe.
X90 , Logan Ph 1 a fost Proiectat de un ing . francez Gerard Detrube in ,intregime ,pe langa Faptul ca o parte din Tehnica a fost , Probata pe modele Renault ca , Laguna 1 ori Clio , la Logan de 1,6 16 V , motorul e c an acelasi cu ala de la modelele Renault ( by Renault, era pe capacul portbagajului)
Am un Logan 2 diesel din 2018 cu 68000 km la bord.In afara de consumabile nu am schimbat nimic la el.A am înlocuit bateria in 2022.
ar chiar culmea sa ai probleme la km aia, sa ne zici cum se prezintă la 480000….
Eu am un “Golan” 2022 februarie si am doar 93000 de km ….nici cea mai mica problema nu am avut cu el.
Draga domnule, aici e vorba de Logan prima generație cu motor de 1,6. Ai citit articolul?
,, Motorul 1.0 SCE este un motor bun”. Ferească Dumnezeu, nu mai vorbiți numai prostii dacă nu aveți o asemenea mașină. Sunt cele mai proaste motoare din istoria Dacia /Renault. Eu posed asemenea caricatura cumpărată de noua și de nouă va pot spune că a consumat ulei și continua sa consume. Dacă veți întreba vreun posesor de motor 1.0 sce de consumul de ulei și vă spune că al lui nu consuma întoarceți-va cu spatele și plecați. Dacia considera un consum normal de ulei de pana la 0.5 LITRI LA 1000 DE Km, asta în condițiile în care capacitatea motorului este de 3.5 litri ulei. Catalizatorul s-a înfundat la 105.000 km bineînțeles garanția a fost pana la 100.000, se pare că eu am nimerit lotul cu probleme la catalizator…
La 46000 km mi a căzut catalizatorul la Logan din 2018,luată de noua,benzina
3500 lei cost pt o Dacia la service ul lor
Își bat joc de noi ăștia
Firma romanesca
La 2 ani pierdea ac ul si vroia sa ma pună sa plătesc dar era in garantie .Niște hoti
Nu mai luați mașina romanesca
Haideți sa i dam in judecata daca va tine.Sa ne strângem .Eu si acum le fac sesizări la Grupul Renault
Își bat joc de pensionari ,de oameni care au strâns niște bani sa si ia mașina noua!Au avut loturi cu probleme si nu le au rechemat in service..ca na ,daca se respectau făceau.Las’ ca merge asa la fraieri …Adica noi!
Nu stiu de logan 3, dar am de la serviciu un logan 2 1,5 DCI și n-are nici o problema de ani de zile. Merge perfect. Singura chestie care nu e ok la el, este ecranul acelui radio-CD sau ce o fi orătănia aia. Dupa vreo 2 ani, afișajul ala nu se mai vede decât noaptea. Dar nici nu îmi pasa de el. Altfel, mașinuța asta a urcat pe unde unora cu duster le-a fost frica sa între, au tras de ea și alți colegi de la vânzări, și încă toarce ca o pisicuța. Eu mi-as cumpara pentru mine o asemenea masina. Chiar te poți baza pe ea. Iar consumul e super ok. Ma declar mulțumit de logan 2
Loganul de generația a 2 e foarte fiabil. Nu sunt probleme cu ele , nu au defecte de fabricație, mai ales 1.5 dci
Eu am avut două loganuri , unul de 1.4 mpi din 2004 și unul 1.5 dci din 2007 . De ambele am fost foarte mulțumit, cu un consum mic și fiabilitate ridicată pentru că nu aveau foarte multe dotări și nici prea multă electronică.