Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Soferii de Dacia Logan I fac misto de soferii de Logan II si Logan III care au probleme tehnice grave

Toti cei care au detinut un Logan I produs din 2004 stiu faptul ca fiabilitatea primei generatii de Logan a devenit legendar.

km dacia logan 1, logan 1 milon de km, fiabilitate dacia logan I, logan II si logan III probleme tehnice, 1.6 mpi vs 1.0 TCe fiabilitate, autolatest, testeauto, consum real, gpl 1 milion de km, 1.5 dci vs 1.6 mpi rezistenta

Sunt sute de mii de astfel de masini care sunt inca in circulatie chiar daca au km foarte multi la bord, soferii lor mergand cu cele fara nici cea mai mica grija pentru ca stiu ca nu vor avea probleme tehnice nici in viitor.

Am condus prima Dacia Logan 1.6 MPI din 2004! Printre primele exemplare din seria de 22.000 de unitati fabricate in primul an

Soferii de Logan II si Logan III sunt din pacate dezamagiti de tehnica marcii Dacia pentru ca acestia au foarte multe probleme cu motoarele si in special cu electronica.

Cehii sunt socati de calitate de fabricatie si tehnica buna a primei generatii Dacia Logan 1.4 MPI 2005 la 436.000 de km

km dacia logan 1, logan 1 milon de km, fiabilitate dacia logan I, logan II si logan III probleme tehnice, 1.6 mpi vs 1.0 TCe fiabilitate, autolatest, testeauto, consum real, gpl 1 milion de km, 1.5 dci vs 1.6 mpi rezistenta

Penibilul industriei auto! Un Logan merge 1 milion de km pe GPL si germanii se chinuie la 45.000 de km

Mai jos vezi care sunt imaginile pe care le poseaza soferii de Logan I pe retelele de socializare, masini care sunt in general pe benzina si cu GPL produse inainte de anul 2010.

Cehii sunt socati de calitate de fabricatie si tehnica buna a primei generatii Dacia Logan 1.4 MPI 2005 la 436.000 de km

km dacia logan 1, logan 1 milon de km, fiabilitate dacia logan I, logan II si logan III probleme tehnice, 1.6 mpi vs 1.0 TCe fiabilitate, autolatest, testeauto, consum real, gpl 1 milion de km, 1.5 dci vs 1.6 mpi rezistenta

km dacia logan 1, logan 1 milon de km, fiabilitate dacia logan I, logan II si logan III probleme tehnice, 1.6 mpi vs 1.0 TCe fiabilitate, autolatest, testeauto, consum real, gpl 1 milion de km, 1.5 dci vs 1.6 mpi rezistenta

Romanii continua sa fie nemultumiti de fiabilitatea modelelor Dacia Logan 3 2023

PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA sustine Autolatest Romania sa ramana obiectiva in continuare: Donează prin Patreon AICI

Autolatest Patreon, doneaza pentru autolast, presa auto independenta autolatest, patreon testeauto

 

Banner Description

Articole Interesante

Alte Stiri

14 COMMENTS

  1. Probabil.
    Da motorul 1.0 sce 73 e un motor bun, cu toate că s-au zis fel de fel de păreri contra.
    Problema la Dacia modele noi sunt senzorii, finisajele, au fost cu geamurile , baterii chiar
    Probleme cu motorul în sine foarte puține

  2. Asta pentru ca Logan nu mai este o mașină low cost care însemna și low maintenance. Pe low cost se utilizau tehnologii vechi cu fiabilitate bună, demonstrata în timp.

  3. Da, motorul 1.5 dci va rămâne în istorie cel mai bun motor diesel raportat la numărul de km și consum. Am prins un Logan pentru export și după 10 a început să ruginească ușile din față iar antifonarea a rezistat 8 ani . Pe la țară încă o folosesc . Serviciile de mentenanță / service autorizat Dacia cam slăbuțe și scumpe.

  4. X90 , Logan Ph 1 a fost Proiectat de un ing . francez Gerard Detrube in ,intregime ,pe langa Faptul ca o parte din Tehnica a fost , Probata pe modele Renault ca , Laguna 1 ori Clio , la Logan de 1,6 16 V , motorul e c an acelasi cu ala de la modelele Renault ( by Renault, era pe capacul portbagajului)

  5. Am un Logan 2 diesel din 2018 cu 68000 km la bord.In afara de consumabile nu am schimbat nimic la el.A am înlocuit bateria in 2022.

  6. ,, Motorul 1.0 SCE este un motor bun”. Ferească Dumnezeu, nu mai vorbiți numai prostii dacă nu aveți o asemenea mașină. Sunt cele mai proaste motoare din istoria Dacia /Renault. Eu posed asemenea caricatura cumpărată de noua și de nouă va pot spune că a consumat ulei și continua sa consume. Dacă veți întreba vreun posesor de motor 1.0 sce de consumul de ulei și vă spune că al lui nu consuma întoarceți-va cu spatele și plecați. Dacia considera un consum normal de ulei de pana la 0.5 LITRI LA 1000 DE Km, asta în condițiile în care capacitatea motorului este de 3.5 litri ulei. Catalizatorul s-a înfundat la 105.000 km bineînțeles garanția a fost pana la 100.000, se pare că eu am nimerit lotul cu probleme la catalizator…

  7. La 46000 km mi a căzut catalizatorul la Logan din 2018,luată de noua,benzina
    3500 lei cost pt o Dacia la service ul lor
    Își bat joc de noi ăștia
    Firma romanesca
    La 2 ani pierdea ac ul si vroia sa ma pună sa plătesc dar era in garantie .Niște hoti
    Nu mai luați mașina romanesca
    Haideți sa i dam in judecata daca va tine.Sa ne strângem .Eu si acum le fac sesizări la Grupul Renault
    Își bat joc de pensionari ,de oameni care au strâns niște bani sa si ia mașina noua!Au avut loturi cu probleme si nu le au rechemat in service..ca na ,daca se respectau făceau.Las’ ca merge asa la fraieri …Adica noi!

  8. Nu stiu de logan 3, dar am de la serviciu un logan 2 1,5 DCI și n-are nici o problema de ani de zile. Merge perfect. Singura chestie care nu e ok la el, este ecranul acelui radio-CD sau ce o fi orătănia aia. Dupa vreo 2 ani, afișajul ala nu se mai vede decât noaptea. Dar nici nu îmi pasa de el. Altfel, mașinuța asta a urcat pe unde unora cu duster le-a fost frica sa între, au tras de ea și alți colegi de la vânzări, și încă toarce ca o pisicuța. Eu mi-as cumpara pentru mine o asemenea masina. Chiar te poți baza pe ea. Iar consumul e super ok. Ma declar mulțumit de logan 2

  9. Eu am avut două loganuri , unul de 1.4 mpi din 2004 și unul 1.5 dci din 2007 . De ambele am fost foarte mulțumit, cu un consum mic și fiabilitate ridicată pentru că nu aveau foarte multe dotări și nici prea multă electronică.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente