Toti soferii din Romania cunosc faptul ca prima generatie de model Dacia Logan I a fost cu adevarat una dintre cele mai rezistente masini produse de Nissan si Renault in ultimii 30 de ani, insa trecerea la Logan II avea sa aratate ca producatorul roman incepe sa caute solutii de cost-reduction.
Soc si Groaza-O Dacia Sandero a ajuns sa fie vanduta in Romania cu peste 20.290 de euro
Acestea au dus evident a scaderea fiabilitatii generale a masinii, aici putem sa amintim motoarele 1.2 MPI care aveau probleme cu supapele, trecerea la GPL necesita montarea unui emulator, caroseria ruginea mult mai repede iar siguranta reala in caz de accident era chiar inferioara unui Logan I.
Insa, chiar si asa clientii au ales in continuare masinile Logan pentru ca erau ieftine si aveau o valoare de revanzare buna.
LOGAN III SI PROBLEMELE DESPRE CARE DACIA NU VREA SA VORBEASCA
Trecerea la gama Logan III aducea in 2020 o noua platforma tehnica gasita si la Captur si Clio, insa si de aceasta data masina romaneasca se dovedeste low-cost pentru ca nu are structura de rezistenta gasita pe modelele Renault.
Adica, celebrii ingineri de la RTR Titu s-au chinuit sa faca aceasta masina mult mai putin sigura in caz de accident, doar pentru a scadea costurile de fabricatie.
Pe langa aceasta problema in caz de accident, soferii de Dacia au inceput sa vada cum cad turbinele pe motorul 1.0 TCe, cum electronica devine cea mai mare problema a masinii sau ca instalatia LandiRenzo are o calitate discutabila chiar daca Dacia cere 1.000 euro in plus la achizitie pentru ea.
Mai jos vezi o serie de postari in social media unde soferii de Dacia arata care sunt problemele masinii, probleme despre care presa auto din Romania tace cu desavarsire.
Cat despre produs, nu trebuie sa uitam ca masinile Dacia se vand cu un pret mediu de 17.000 euro, adica cu 50% mai scump decat in anul 2019 cand Dacia inca era o marca pentru romanul de rand.
Un Sandero ajunge la un pret de 20.000 euro si este fabricat in Maroc, iar un Duster se vinde si cu 30.000 euro in versiunea de top, si asta inainte de lansarea lui Duster III/Bigster care vor avea preturi mult mai mari decat masinile din prezent.
Daca ar fi DACIA singura masina cu probleme ,poate ca a-si intelege. Dar in acest moment aproape toate brandurile au probleme de toate felurile. Nu are rost sa le insir aici . Ca nu mai este DACIA ieftina asta data se poate spune,dar problema pieselor si fiabilitati in general este la toti. Asa ca mai usor cu afirmatiile gratuite. Nu vreti sa stiti cum este la alte marci.
Corect….insa aia au garantii reale si le repara gratuit chiar si peste 7 ani din momentul achizitiei 🙂
Ce branduri au probleme ? Dacă ești frustrat acum nu înseamnă că toți au probleme. Ia-ți motor aspirat normal nu 3 supape…prost e ăla care dă nu care cere.
Mai dute si mai plimba ursu! Am suzuki swace. Cu motor 1.8 hibryd de toyota si am consum 4 litri in oras. Si 5,5 in afara mers sportiv. Si probleme ce sunt alea? Sa cumpere prostii logan. Ce economie au facut la 14 litri la 100. Confort zero! Siguranta zero! O gagica nu poti agata cu logan!
Le repara pe naiba ! Am o Ceed care inca mai are 2 ani garantie ; a apucat-o tremuratul la relanti, iar cei din service refuza sa rezolve problema pe motiv ca “nu mai e noua”. O tampenie ! Pe care se pare ca o voi trata cu ANPC. Deci nici garantiile “reale” nu sunt ceea ce pretind a fi !!!
Va Scăpat un amănunt și anume, DACIA LOGAN Ph1 -X90 a fost Proiectata de un Inginer , Matematician Francez; DETRUBE , care a Gândit Raportul; Motor – Șasiu , Caroserie să fie unul Corect ! Și motoarele de 1,6 , 1,5 sau 1,4 au fost și sunt unele OK , pentru Masa Totală a Auto . Ceea ,ce Azi numai E !
Eu am avut si inca am probleme cu acest Logan 3 inca de la achizitie din luna Mai 2021.Daca va intereseaza acest subiect mai in detaliu,ca pe alte canale media la care am apelat nu au fost interesate va stau la dispozitie
Puteti scrie aici toate problemele intalnite!
Toate se vor publica pentru ca sa vada toti cititorii Autolatest care este realitatea.
Și eu am Duster 1.0 turbo și încă din primul an adică 89000 am probleme cu ea pe anexe motor acum îmi tremură motorul pe gpl in benzina merge bine și am multiple erori și nu ii dau de cap ! Am schimbat filtre gpl bobine inducție bujiile de gaz și tot așa ! Înainte de a schimba astea am schimbat rampa de injectoare gpl care sa fisurat și pierdeam antigel în cantități mari apoi clapeta de accelerație a mers bine o perioada acum iar am probleme nu spun că de la 89000 până la 210000 km mia rupt 8 curele de accesorii și 2 fulii vilbrochen (fulia fiind din cauciuc și am ales sa pun fulia după Logan 3 si o curea mai lunga de accesorii și anume mașina a venit cu o curea 7pk1165 și am pus 7pk1179 și nu mai am probleme ! Am schimbat senzor axa cu came prin care pierdeam ulei am schimbat 2 capace pompa apa care cedau din cauza curelei de accesorii 7pk1165 și așa mai departe
Am o KIA sportage 2007 4×4 diesel 2l 140 hp făcută in korea nu la Zilina în Slovacia La achiziție apăruseră deja pe stoc cele produse in Europa cu 7 ani garanție Inițial ma încântat dar un mecanic bătrân mia spus să cumpăr pe cea făcută la mama ei în Seul cu 3 ani garanție că nu o să-mi pară rău Nu are nici pe dracu nici acum după 15 ani decât plăcuțe,ulei și filtre la 10 000 km schimbate regulat….Am uitat să spun că distribuția am schimbat o prima oară la 90 000 km după 9 ani !iar lichidul de frana și răcire după vreo 4 ani Mecanicul sa crucit…dar după ce a schimbat distrib tot cu piese de origine mia spus că vechea…mai ducea vreo 10-15 000 km Întotdeauna am schimbat cu piese și consumabile de calitate nu m-am zgârcit…Singura defecțiune a fost din cauza drumurilor…nu a calității de execuție a mașinii… arcul ăla mare pe față dreapta rupt de tot plus bieleta antiruliu îndoită…În rest mulțumit pe deplin…nici nu o dau pe vreo electrică sau benzinara…cred că dacă o curăț și teroson pe dedesubt un vara asta o mai țin încă 10-15 ani…
Și la Duster 1.0 eco-g am scurgeri de ulei și reprezentanță refuza sa repare pe motivul ca nu curge. La Vocea Clientului am sunat de m am plictisit. La ea ca mașina pot spun ca îmi place doar ca fac 100kn cu 28 lei, garda la sol și consolele fata, spate scurte. În rest,…galagioasa,suspensia e rigidă și zgomotoasa,cu Ac-ul manual pornit, se simt șocuri din minut în minut, pt ca asa cuplează compresorul
https://youtube.com/shorts/67Fmatrca3k?feature=share
Dacia la 24 000 mi ambreaj rupt.turbo distrus la32 de mi frate astea sint sh.o gramada de bani.dupa 5 ani no sa mai ai masina.si foarte scumpe .
Masinile de azi sunt de unica folosinta. In principiu ele rezista cam pana expira garantia, la fel ca la orice elctrocasnic. Dava nu ar fi asa, toti posesorii de masini rezistente le ar pastra cel putint 15-20 de ani pana la.o noua eventuala achizotite. Altfel cum ar rezista producatorii de masini. Eu am sa pastrez masina mea clasica pe gpl pana or sa ma opreasca pe strada militia sa mi ia placutele.Pana atunci ma dau cu cotetul meu.
O problema ff frecventa la Logan este conducta AC care la un an și jumate cedează chiar lângă compresor și fabrica nu cauta un remediu.
Conducta plus noul lichid răcire ajung la 850 -900 lei.
Atenție la nivelul de ulei la motor și cutie. Se vând cu jumate de cantitate de noi. După 1000 km dați jos și schimbați. 3 litri motor cu filtru. 2.2 cutie. nU la 30000 km. La 10000 schimbați
….sa vezi cum vin la altii cutiile automate tot cu jumatate din cantitatea de ulei sa crape dupa 2 ani sau 100.000 de km 🙂
Am 11.000 de km fără probleme am testato in toate modurile am alefgato cu 200/h pe gas și pe benzina. Fără nici o problema. Asa ca nu știu de ce se pling toți. Eu sunt multimit
La Logan II la 3 ani si 32000 mi s-a belit catalizatorul. Nu au vrut sa schimbe pe garanția de 5 ani. Nu face obiectul garanției…….Am luptat cu Dacia 5 luni până mi-au dat satisfacție. Apoi am vândut-o si mi-am luat Skoda Kamiq
:)))
Și eu la. 35.000km am schimbat catalizatorul, dar pe garanție… Cost 4999..ron..in anul 2020
Am 68.000 km cu Sandero 3, nici o problemă, o mașină extraordinară. Merge ca-n prima zi. Înainte am deținut un Ford Focus din 2008, Sandero este mult mai silențioasă orice viteză, inclusiv cea de autostradă.
Motor 1.0 Eco-g, păi frate consum extraordinar, am 7.2 media, ceea ce înseamnă un 3.6 consum echivalent de benzină în condițiile în care GPLul este la jumătate de preț față de benzină. Faci plinul la GPL cu 140 de lei, cu care mergi vreo 600km. Bă, mie îmi place.
Spuneți ce vreți, eu unul sunt super mulțumit din toate punctele de vedere.
Am un Logan 2018 1.o fără turbina.
Am 107.000 km .nici o problemă majora.
Este cu gpl și fac ridesharingmu
Am un sandero 2019 si inca mi se deschid usile in mers,cand era noua au spus ca e pt ca e noua, acum la 28 000 km e pt ca e veche, se deschid de tot,fara centura era sa cad intr-o curba la 30 km/h , la fiecare 6 luni reset soft pentru ca iese hillasistul si se decalibreaza ABSul, conducta ac se rupe ca la balamuc de la vibratia celor 3 cilindrii, scapa ulei spre pompa de apa si cica e normal la modelul acesta, vestea proasta este ca asa e moda marcilor cumparate de grupul Renault, un renault mai ieftin este mai bun decat cea mai scumpa dacie,opel,nisan; si asta este testat, trebuie sa fugim de renaul ca impielitatul de tamie
Doamne ce-am mai râs
Toate mărcile auto au probleme tehnice mai mari sau mai mici, nimic neobișnuit, unele modele chiar pierd pe drum părți din suspensie (vezi Toyota). Știu sigur că în România încă mai sunt “șoferi” care cred că pot să care porci și vitei cu Loganul, care cred că nu este diferența între carburanți de la pompa și cei de la butoiul din fundul curții pentru că au văzut ei cu ochii lor cât de curata este motorina, care uita că au sub capota decât 3 cilindri dar totuși tractează căruța încărcată cu porumb care a rămas împotmolită in noroi și apoi constată slaba calitate a Loganului! Alti se plag de preț dar când a apărut Logan II mulți au spus “când o să pună și Dacia faruri xenon, led, AC automat, geamuri electrice standard și așa mai departe, acum vad multa lume că se plânge de prețul mare cu care se vinde Dacia, ați crezut că toate astea vin tot la prețul de 5700€ ?
Super ai scris, e mai scump confortul ca mașina
Prețul mașinilor noi a crescut la toti constructorii datorita materiilor prime tot mai scumpe și implicit toate componentele au crescut prețul.
O sa vină și EU7 cu alte creșteri de cel puțin 1000-2000 euro pt sistemele de depoluare .
La Duster 2 e posibil să înceapă să curgă amortizoarele spate la 52.000 km și 4 ani vechime?
Cu garanție extinsă uzina pretinde că nu au garanție decât 50.000 km sau 3 ani vechime.
Păi atunci de ce mai plătim garanție extinsa, doar pentru șasiu și vopsea?
La ce mărci auto trebuie să schimbi amortizoarele după 52.000 km/4ani vechime, în condițiile folosirii mașinii doar pe drumuri asfaltate?
Ăștia mai pun 50cp și 3 turbine. ……și vreo 2 catalizatoare pe…… dacia sanderou…….. și altele de la Dacia …..și o fac de 150.000 euro full …..fără piele… ….și o vind la fraieri ….. CA LIMITED EDITION…..dacia
sandero la 20.000 euro….. cu dotări …… un volan de 1kg….din aur ……schimbător de viteze.de 2kg…. din platina…. bloc motor de 20kg din argint…… roti pe 22 inch. din titan… și caroserie din fibra de carbon…cu titan…… ediție nurburgring 2023……și discuri ceramice și placute ….. cred de la Nissan nismo motorsport gtr.. ca e colaborarea între renault -nissan… cam atit. e pe o dacie de 20000 euro …… în kolonia România…..
Dacia, in general, a avut mereu probleme. Credeti ca “frantujii”, ne-au dat ceva bun? In ori ce caz, au contribuit si cei de la Mioveni cu ” ceva bun” , de-a lungul istoriei marcii, asa se explica fiabilitatea masinilor fabricate aici.
Am si eu o Dacie, un ” hibrid” ( caroserie Nova + motor + cutie viteze Franta Renault Clio 1998 = Dacia Supernova) . Principala problema: 4 radiatoare sparte in partea stanga jos . 2) patrunderea apri in habitaclu, la sofer, jos, langa abreiaj – rezultatul: s-a ars ” cutia” decodor motor- cheie. Si au mai fost probleme. Ideea e ca astazi, ar trbui sa facem. o masina de calitate, avand in vedere tehnologia de azi, dar asa cum spunea cineva, majoritatea masinilor sunt de unica folosinta!
Am L3 din 2021 Decembrie. Pana acum in afara de clasicul zornait al tijei wastegate nu am nici un fel de problema cu ea. Pana in momentul de fata am facut 31.000 km cu ea. Da, sunt intradevar destul de multe masini cu probleme dar sunt si foarte multe fara. Masina in sine este foarte buna, serviciile post vanzare si garantia sunt cea mai mare problema in momentul de fata la Dacia.
Mie mi se par scumpe Daciile Logan, cred că prețul la dacii e făcut în funcție de piața auto, de prețul altor mașini , nu de calitate .
Un vecin avea logan 1,6 simplu in stare buna ,sa zicem ca ar fi necesitat revopsire si un pic de refresh in interior Altfel,fara rugina ,masina mergea brici ,avea AC ,geamuri electrice,oglinzi electrice ,abs,esp ,etc,etc L-a mancat in poponet ,a dat-o la rabla si a luat logan full Plateste rata de vreo 1500 pe luna Eu am zis in sinea mea ca a facut o prostie Cu banii de pe rate pe un an facea loganul vechi boboc ,putea eventual sa puna si gpl ,daca vrea Nu cred ca a fost inspirat ..Voi ce ziceti?
Am logan 3 eco g din 24.06.2021 si am aproape 19000 km.Nu am avut si nu am nici o problema.Mers cu el normal si modul eco,in oras si in afara,benzina si gpl,4 pers.portbagaj aproape la capacitatea volumului .Sunt multumit
Duster 2021 schimbat pe garanție
3 volante ,
1 ambreiaj
1senzor gaz
1 senzor ventilație
1volan
1scaun șofer
1cotiera
1 revopsit bara față
1baterie
1alternator
1turbina
Peste 15 resoftari
Nu se poate asa ceva! 🙂
Haha și volanul… Off doamne
Ioi 🙂
Bună ziua. Am un Logan din 2008,1 4. Deci încă îl am. Merge de zbârnâie. Doi ani la rand(2011-2012) am tras de el din Munchen la Alba si retur la fiecare 3 luni cu cel putin 3 oameni mari in mașină si plină de bagaje. Nu m-a lăsat. Anul trecut(2022) am schimbat ambreiajul si bobina de inducție. Normal,distribuția la timp,adica 60.000-80.000 si ulei,filtre etc. Am vrut să iau una din DE,nouă,dar nu aveau copii loc in spate, fiind locul mai mic intre bancheta spate și scaunele față, in comparație cu cea veche. Am renunțat, plus ca cele noi nu mai aveau motorizare de 1,4 sau 1 6 doar pe comandă, asta însemnând bani in plus. Vrea doar sa spun ca încă merg cu Loganul din 2008,are 240.000 km,fac naveta cu el si atâta timp cat mai primește ITP-ul,trag de el.
Motoarele în 3 cilindri nu au viata lunga(200.000 km,cu schimburi de ulei la timp),pistonul echilibrat cu , contra greutăți cedeaza .Indiferent de firma care le produce , nu sunt fiabile .
Eu o să văd treaba asta !
Am un Sandero Stepway 0,9 din iunie anul trecut. Săptămâna viitoare îl duc la revizia pentru 60.000 km. Consum de ulei : ZERO. Singura problemă că în urmă cu o săptămână mi s-au aprins niște martori în bord dar care au fost șterși doar prin manevrarea stânga dreapta a volanului și apăsarea lungă a butonului de ștergere . ATÂT! În rest: NIMIC !!!
Eu o să văd la anul, cam prin august 2024, când ajung la 100.000 km dacă ceea ce ai spus e adevărat. Iar în primăvara lui 2027, când ajung la 200.000km dacă se confirmă ceea ce spui tu și alții. Eu chiar voi fi unul care voi verifica asta. ( mașina e de serviciu și e în leasing operațional).
Sunt foarte curios!