In timp ce americanii de la Tesla scad pretul la toate masinile vandute pe piata din Romania, cei de la Pitesti au reusit sa depaseasca pragul de 20.000 euro pentru gama Dacia Sandero.
Si ca sa intelegem mai bine cum este realitatea, am decis sa configuram un Sandero Extreme si am ales dotari optionale si am ajuns la un pret final mai mare de 20.290 euro TVA inclus. Si aici nu am pus dotari precum portbagajul extra care se monteza pe plafon.
Modelul ales este un Sandero 3 DJF cu transmisia CVT de 90 CP, masina de clasa mica extrem de apreciata in Europa de Vest.
Este pentru prima data cand o masina Daca bazata pe Logan ajunge sa fie vanduta in Romania cu un pret mai mare de 20.000 euro TVA inclus.
De fapt pentru aceasta suma poti sa-ti cumperi urmatoarele modele NOI cu garantie care au toate 5 stele EuroNCAP si motorizari mult mai puternice:
-KIA CEED 2023 care face parte din segmentul compact:
-VW TAIGO cu motorul 1.0 TSI, un crossover concurent cu o calitate de fabricatie superioara:
-NISSAN JUKE este mai scump, insa ofera motorul 1.0 TSI de 110 CP si are un design mult mai interesant:
-HYUNDAI i30 este o masina mult mai mare care se vinde cu motorul 1.5 TGDI de 160 CP, masina fiind construita in Cehia, tara lui Skoda!
-Skoda Scala cu motorul 1.0 TSI are o caroserie mult mai mare, mult mai bine asamblata si cu un pret la nivelul undei Dacia Sandero Stepway.
Pentru fanii Dacia trebuie spus ca am ales un Sandero cu toate dotarile pentru ca masina este una low-cost si nu are o imagine de marca si o calitate de fabricatie la nivelul concurentei de fata!
Adica, nu conteaza ca Dacia are scaune incalzite si Skoda Scala nu, respectiv Dacia nu este clar o masina mai buna fata de o Skoda Scala!
La 21.000 euro iei C’eed full, motorizare 1.5T 160 cai. Nu stiu de unde scoateti preturile acestea umflate… ?!
Masinile noi s- au scumpit peste tot în lume datorită materiilor prime și componentele tot mai scumpe … Dacia urmează trendul … stai sa vezi când vor fi doar electrice permise ca mașini noi
Din păcate va fi tot mai greu să-ți cumperi o mașină nouă și vom rămâne cu ce avem … efectul Havana.
Curiile de viteze automate de tip CVT montate pe gama Dacia sunt cele mai nereusite din punctul de vedere al proiectarii. Internetul este plin de plangeri referitoare la problemele generate de aceste cutii de viteze.
Buna ! , Nu firma ,cred , mareste pretul nejustificat ci managerii si directorii de carton si in pantaloni scurti si rupti in cur cu fermoarul defect si desfacut , cu muci la baza nasului indepartati rar cu propria limba murdara .
Nu e prost ala care cere😂😂😂
Trebuie să fii cel puțin cretin să dai peste 20 k euro pe o dacie, când există o ofertă de mașini sh mult mai bune și ieftine.
Ce tot vorbesti acolo,aici vorbim doar de masini noi.Nu de cazane pe patru roti…binenteles astea sh au fost conduse de o bunicuta prin Germania,si au pana in 200.000 km facuti.
Stiți de ce trăiesc băieții deștepți ??
Ei trăiesc pentru că sînt mulți proști.
Cînd multe firme oferă opționale la standard cum ar fi aerul cond. Și o calitate de execuție mult deasupra mărcii noastre autohtone,ei probabil se gîndesc ca la o mașină de valoare,o fi dar nici chiar așa.
Mulți care o cumpără,o fac pentru că nu au altă posibilitatea de a avea oașină nouă la un preț modic nu ieftin fără să fie conștienți de diferența de calitate între mărcile de mașini
Un articol fără rost. Prețul la Sandero e luat fără nicio promoție, pe când la celelalte sunt preturile de intrare în gamă, cu toate promoțiile active. Nu mai zic despre cunoștințele tehnice ale domnului redactor, care la Nissan spune Tsi in loc de TCe. Iar Sandero full, cu motorul de 110CP, același de pe Nissan, manual, cu trapă, e 15000 cu promoții. Deci, o diferență de 4-5000 de euro, față de concurentele prezentate mai sus. Singurul care se apropie e taigo, dar, personal, după 2 mașini din grupul VW care au mașinării de îngropat bani, nu mă mai ating de vreo mașină a acestui grup.
Vezi aici este citet pretul?
Din partea redactorului!
https://autolatest.ro/wp-content/uploads/2023/01/5e7ir678-1.jpg.webp
Cu 20 000 euro îți iei coreană ….o KIA Sportage sau Hyundai Tucson sh de câțiva ani de înnebunești și cu diferențial și cu trapă,scaune încălzite și pe spate și spațioasă de stau lejer 5 persoane adulte și fiabile de nu ai treabă cu ea mulți ani….Eu am o KIA Sportage din 2007 diesel făcută la mama ei în Coreea 2 l diesel 140 hp 4×4 cutie viteze manuala 6 trepte euro 4 vopsea originala…Merge belea și acum Am dat pe ea atunci 29 000 euro Ulei și filtre obligatoriu la 10 000 km…și fără probleme As mai tine o încă pe atât Nu o dau pe nici o porcărie nouă cu brizbrizuri…cu gadgeturi și electronice sofisticate…Astea noi dacă se strică vreun senzor…adio mamă…Te uiți la ea ca la televizor…Basca bani de dat să o pui in funcțiune…
La ce motoare au pe ele…nu prea merită banii(părere personală). Motoarele 1.4 MPI , 1.6MPI , 1.6 16V sunt încă motoare , nu s-a plâns nimeni de ele
Băi fraților, nu mă pot hotărî ce să iau,
Logan sau i30 wagon.
Voi ce ziceti ?
dacii liberi trebuie sa aleaga ceva dacic! Nu? 🙂
Am avut Logan si acum am I 30. Diferenta e de 3 clase!