Una dintre cele mai iubite maisni Ford din istorie iese astazi din productie fara a mai avea un succesor.
Este vorba de gama Ford Fiesta care a fost produsa in milioane de exemplare in Europa, singura masina capabila a concura cu Clio de la Renault, 208 de la Peugeot sau Polo de la VW.
Prima generatie de Fiesta Mk1 a fost produsa in 1976 si a devenit rapid un best seller in Europa pentru ca avea motoare pe benzina rafinate si economice.
Test Drive cu sportivul Ford Fiesta ST200 2017! Motorizare ST3 1.6 EcoBoost de peste 200 CP
Cea mai de succes masina Fista a fost generatia MK5 produsa in perioada 2001-2008, model care este extrem de rezistent in caz de accident si care avea sub capota atat motoare diesel HDI cat si pe benzina Mazda.
Cea mai hardcore Fiesta a ramas gama Fiesta ST Mk5 care avea sub capota motorul L4 de doi litri si 150 CP, model testat de noi mai jos:
Fiesta ST provoaca Renault-ul Clio Sport! Test Drive Ford Fiesta ST 2008 2.0 150 CP
Ultima generatie de Fiesta a fost testata de noi in 2022 si avea sub capota un motor 1.0 Ecoboost de ultima generatie si o transmisie Getrag secventiala.
Urmasul lui Fiesta nu este de fapt un urmas pentru ca vorbim de o electrica VW extrem de costisitoare: Ford a lansata astazi noul VW ID.4 sub brand-ul Ford Explorer EV 2023-Pret incepand cu 45.000 euro.
Ford a lansata astazi noul VW ID.4 sub brand-ul Ford Explorer EV 2023-Pret incepand cu 45.000 euro