Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Test Drive in premiera cu noul Ford Fiesta facelift 2022! Fiesta 1.0 EcoBoost 125 CP ST Line cutie automata

Fiesta este una dintre cele mai cunoscute si apreciate masini a celor de la Ford in Europa, iar modelul de fata, 2022, este unul extrem de competitiv in comparatie cu ceea ce gasim la Renault, Volkswagen sau Skoda.

autolatest, test drive Fiesta 1.0 EcoBoost 125 CP ST Line cutie automata, review, cutie 7dct getrag, ford powershift, 0-100, v max, drive test fiesta facelift, test romania fiesta 2022, ford neste fiesta 2022, pret ford fiesta facelift neste automotive 2022, cutie dublu ambreiaj getrag ford, test ro ford neste

Pur si simplu, vorbim de cea mai elaborata Fiesta din istorie, respectiv o citadina de clasa mica, fabricata in Germania, cu o calitate de fabricatie peste media segmentului.

DE CE FIESTA IN 2022?

In primul rand trebuie spus ca, cei care au detinut o generatie mai veche de Fiesta urmeaza sa-si cumpere tot o Fiesta, pentru ca germanii de la Ford Europa nu au dat niciodata gres cu acest model, pentru ca vorbim de unul care face volume foarte mari in Europa, indiferent de situatia economica a continentului.

autolatest, test drive Fiesta 1.0 EcoBoost 125 CP ST Line cutie automata, review, cutie 7dct getrag, ford powershift, 0-100, v max, drive test fiesta facelift, test romania fiesta 2022, ford neste fiesta 2022, pret ford fiesta facelift neste automotive 2022, cutie dublu ambreiaj getrag ford, test ro ford neste

Actuala generatie de Fiesta a fost lansata pe piata in anul 2018, de atunci si pana in prezent modelul afisand vanzari foarte bune pe majoritatea pietelor.

Acum, in 2022 vedem gama Fiesta care a primit un amplu facelift exterior, mutare normala a celor de la Ford pentru a avea pe piata un produs competitiv si pentru anii care urmeaza.

autolatest, test drive Fiesta 1.0 EcoBoost 125 CP ST Line cutie automata, review, cutie 7dct getrag, ford powershift, 0-100, v max, drive test fiesta facelift, test romania fiesta 2022, ford neste fiesta 2022, pret ford fiesta facelift neste automotive 2022, cutie dublu ambreiaj getrag ford, test ro ford neste

Calitativ, noua Fiesta este un produs peste concurenta de la VW, Skoda sau Renault, pentru ca modelul de fata continua sa benefecieze de un interior in care inca se mai gaseste spuma poliuretanica.

FIESTA PRIMESTE CUTIA SECVENTIALA GETRAG CU 7 TREPTE

Una dintre cele mai noi aparitii in gama Ford, este noua generatie de transmisii secventiale Getrag Powershift, care este oferita acum doar in versiunea cu 7 trepte.

autolatest, test drive Fiesta 1.0 EcoBoost 125 CP ST Line cutie automata, review, cutie 7dct getrag, ford powershift, 0-100, v max, drive test fiesta facelift, test romania fiesta 2022, ford neste fiesta 2022, pret ford fiesta facelift neste automotive 2022, cutie dublu ambreiaj getrag ford, test ro ford neste

Daca pana in 2022 Fiesta avea optional cutia automata clasica cu convertizor cu 6 trepte, acum inginerii Ford au ales transmisia Getrag, pentru ca este mult mai rapida in utilizare si ofera un consum mai mic de benzina.

autolatest, test drive Fiesta 1.0 EcoBoost 125 CP ST Line cutie automata, review, cutie 7dct getrag, ford powershift, 0-100, v max, drive test fiesta facelift, test romania fiesta 2022, ford neste fiesta 2022, pret ford fiesta facelift neste automotive 2022, cutie dublu ambreiaj getrag ford, test ro ford neste

Aceasta transmisie este cuplata exclusiv cu motorizarea 1.0 EcoBoost Euro 6, care ofera o putere maxima de 125 CP, plus inca 14 CP oferiti pentru scurt timp de catre sistemul MHEV.

In total, am putea cumula puterile la 139 CP, insa legislatia nu permite acest calcul, pentru ca puterea alternatorului MHEV este limitata.

Pe sosea, motorizarea MHEV de 125 CP are 170 de Nm incepand cu 1.400 rpm, fata de cei 200 de Nm la 1.750 rpm pentru versiunea produsa pana in luna 11 a anului 2021!

autolatest, test drive Fiesta 1.0 EcoBoost 125 CP ST Line cutie automata, review, cutie 7dct getrag, ford powershift, 0-100, v max, drive test fiesta facelift, test romania fiesta 2022, ford neste fiesta 2022, pret ford fiesta facelift neste automotive 2022, cutie dublu ambreiaj getrag ford, test ro ford neste

Diferentele sunt mari pentru ca momentul motor de 170 Nm este acum oferit pe o plaja de turatii constanta de la 1.400-4.500 rpm!

Adica motorul de fata “trage” bine chiar si dupa 3.000 de rpm, atunci cand majoritatea propulsoarelor cu 3 cilindri turbo pierd din putere.

CE CONSUM ARE NOUA FIESTA POWERSHIFT 7?

In primul rand trebuie spus ca, din start, regretam faptul ca germanii nu ofera aceasta cutie pe versiunea MHEV de 155 CP testata de noi pe modelul Puma 2022 AICI!

autolatest, test drive Fiesta 1.0 EcoBoost 125 CP ST Line cutie automata, review, cutie 7dct getrag, ford powershift, 0-100, v max, drive test fiesta facelift, test romania fiesta 2022, ford neste fiesta 2022, pret ford fiesta facelift neste automotive 2022, cutie dublu ambreiaj getrag ford, test ro ford neste

Intr-un regim de trafic tipic Capitalei am reusit sa afisam un consum de 8.0 litri la 100 de km, consum care a fost ajutat foarte mult de sistemul Stop&Start extrem de eficient.

Daca iesim in afara orasului si mergem alert, vom vedea o medie de 5.8 litri, insa daca chiar vrei sa bati recorduri poti alege modul ECO si consumul scade chiar si sub 4.8 litri pentru fiecare 100 de km.

autolatest, test drive Fiesta 1.0 EcoBoost 125 CP ST Line cutie automata, review, cutie 7dct getrag, ford powershift, 0-100, v max, drive test fiesta facelift, test romania fiesta 2022, ford neste fiesta 2022, pret ford fiesta facelift neste automotive 2022, cutie dublu ambreiaj getrag ford, test ro ford neste

CONCLUZIILE AUTOLATEST

Noua Fiesta este o masina citadina demna de luat in seama, pentru ca are o calitate de fabricatie peste cea a unor modele precum Renault Clio, Citroen C3, VW Polo sau Skoda Fabia 2022!

Pur si simplu, din primii km descoperi repede ca aceasta masina este Made in Germany!

Motorizarea de 125 CP MHEV si cutia Getrag cu 7 rapoarte fac o figura buna in traficul din Romania, insa lipsa versiunii de 155 CP este sesizabila.

autolatest, test drive Fiesta 1.0 EcoBoost 125 CP ST Line cutie automata, review, cutie 7dct getrag, ford powershift, 0-100, v max, drive test fiesta facelift, test romania fiesta 2022, ford neste fiesta 2022, pret ford fiesta facelift neste automotive 2022, cutie dublu ambreiaj getrag ford, test ro ford neste

Pretul de baza al unei versiuni Fiesta ST Line cu motorul 1.0 EcoBoost 125 CP si cutie Getrag este de 21.700 euro TVA inclus, insa daca scadem discount-ul oferit de Neste Automotive si Rabla 2022 ajungem la un pret final cu TVA inclus de 15.750 euro.

Configureaza acesta masina la dealerul tau preferat AICI!

autolatest, test drive Fiesta 1.0 EcoBoost 125 CP ST Line cutie automata, review, cutie 7dct getrag, ford powershift, 0-100, v max, drive test fiesta facelift, test romania fiesta 2022, ford neste fiesta 2022, pret ford fiesta facelift neste automotive 2022, cutie dublu ambreiaj getrag ford, test ro ford neste

PRO

Calitate de fabricatie Made in Germany

Imagine de marca

Sistem MHEV superior celor de la Renault, VW sau Stellantis

Valoare mare de revanzare

Nivel de echipare SL Line cuprinzator

Discount mare prin Rabla Plus 2022

Cel mai bun tren de rulare din segment

Sistem de franare cu discuri pe puntea spate

 

CONTRA

Pret relativ mare al versiunilor de echipare de top

Lipsa motorizarii 1.0 EcoBoost de 155 CP si PowerShift7

Rezervor relativ mic de benzina

autolatest, test drive Fiesta 1.0 EcoBoost 125 CP ST Line cutie automata, review, cutie 7dct getrag, ford powershift, 0-100, v max, drive test fiesta facelift, test romania fiesta 2022, ford neste fiesta 2022, pret ford fiesta facelift neste automotive 2022, cutie dublu ambreiaj getrag ford, test ro ford neste

FISA TEHNICA 

Motor Benzina

Numar de cilindri: 3 in linie turbo
Injectie: Injectie Directa
Capacitate cilindrica (cm3): 998 cmc
Alezaj X Cursa (mm): 71,9 x 82,0 mm
Putere maxima CP/KW – rot/min: 125/6000
Cuplu maxim Nm – rot/min:  170/1400
Carburant: Benzina
Rezervor litri: 42

Motoar Electric

Sistem MHEV pe curea de 16 CP
Cuplu motor MHEV de 35 Nm

Transmisie

Punte motoare: 4×2
Cutie de viteze / nr. trepte: Secventiala 7 trepte

Dimensiuni

Lungime (mm): 4048
Latime (mm): 1735
Inaltime (mm): 1490
Ampatament (mm): 2493
Portbagaj: 292-1093 l
Greutate la gol kg: 1176

Performante

0 – 100 km/h (s) – 9.6
Viteza maxima (km/h) –200
Consum mixt (l/100 km) WLTP: 5.3
Anvelope: 205/45R17

 

autolatest, test drive Fiesta 1.0 EcoBoost 125 CP ST Line cutie automata, review, cutie 7dct getrag, ford powershift, 0-100, v max, drive test fiesta facelift, test romania fiesta 2022, ford neste fiesta 2022, pret ford fiesta facelift neste automotive 2022, cutie dublu ambreiaj getrag ford, test ro ford neste

Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente