Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Renault pierde in instanta si este acuzat ca a vandut motoarele 1.2 TCe cu defect din fabrica! Este vizata si Dacia Duster 1.2 TCe 125 CP

In urma cu cateva ore Renault a pierdut in instanta, respectiv peste 1750 de soferi urmand sa fie despagubiti de acest proces in masa intentat marcii.

renault motorgate, 1.2 tce Renault Captur, Clio IV, Kadjar, Mégane 3, Scénic 3, Dacia Duster, Dacia Lodgy,Nissan Juke ,Qashqai,autolatest 2023

De vina este motorul 1.2 TCe care a demonstrat ca are probleme de conceptie, in viata reala acesta cedand chiar si cand masina avea doar 40.000 de km, soferii fiind obligati sa pateasca reparatia lor daca depaseau un anumit termen.

Renault stia ca motorul 1.2 TCe are probleme si nu a facut rechemari! Instanta din Franta a dat castig de cauza soferilor

In lumea auto se vorbeste de “garantia de lant” care favorizeaza cleintul, respectiv producatorul inlocuieste piesa defecta chiar si cand garantia a expirat daca masina nu are foarte multi km realizati, garantie care din pacate nu este valabila la masinile frantuzesti si cele de la Dacia.

Test drive cu noul Renault Captur 1.2 TCE EDC-Masina olimpicilor

In Franta, acest proces MotorGate poate avea o valoare financiara extrem de mare pe care Renaut, Nissan si Dacia trebuie sa o acopere mai ales ca pe sosele inca circula sute de mii de modele cu acest motor 1.2 TCe de 120, 125 sau 130 CP.

VIDEO CU SOFERII PAGUBITI!

renault motorgate, 1.2 tce Renault Captur, Clio IV, Kadjar, Mégane 3, Scénic 3, Dacia Duster, Dacia Lodgy,Nissan Juke ,Qashqai,autolatest 2023

Acuzațiile sunt: „înșelăciune în formă agravată, practici comerciale înșelătoare” și „înșelăciune, distrugere, deteriorare și deteriorare periculoasă pentru persoane, punerea în pericol a vieții altora”.

Pe modelele Dacia Lodgy si Dokker 1.2 TCe nu se monteaza GPL

 

„Până în prezent sunt aproape 2.000 de persoane, si având în vedere că înscrierile continuă ne puteam aștepta la o cifră mai mare. Nu mai este vorba de o simplă dispută între un gigant și o persoană izolată”, explică pentru Le Parisien, Christophe Lèguevaques, avocat în cadrul Baroului din Paris.

renault motorgate, 1.2 tce Renault Captur, Clio IV, Kadjar, Mégane 3, Scénic 3, Dacia Duster, Dacia Lodgy,Nissan Juke ,Qashqai,autolatest 2023

Totul despre noul motor pe benzina turbo Dacia Lodgy 2012 1.2 TCe H5Ft 402

Noua Dacia Duster are un nou motor pe benzina turbo TCe-D4FT de 125 CP

s s

 

 

 

Banner Description

Articole Interesante

Alte Stiri

15 COMMENTS

  1. Din păcate în aceiași categorie se află și Peugeot.Motoare proaste,consum ulei și probleme de soft.Erori peste erori

    • se poate, insa mii de motoare 1.2 TCe s-au autodistrus si Renault nu vrea sa le inlocuiasca!
      La PSA nu am auzit sa cedeze complet mecanica interioara ca si la Renault.

  2. Se anunță a fi un proces de lunga durata. Sunt trei variante. 1 Motorul clasic 1,2 de 90 CP a primit multe upgrade-uri nu foarte bine testate și nu prea cred. 2 Mașinile echipate cu acest “nou” motor nu vor fi niciodată mașini din gama sport. Oricine poate distruge un motor la 40.000 km. Sunt mașini ieftine, fără multe sisteme de protecție, adică nu încerci să mergi cu 100 în viteza a doua. 3 Ca în orice afacere de anvergura, s-ar putea sa fie un lobby din partea concurentei.
    PS Am altă marca de auto

    • ciudat este ca motoarele 100% pe benzina concepute de Renault erau foarte bune, insa Alianta cu Nissan a dat nastere acestor mizerii Tce 🙂
      Sa nu mai vorbim de 1.5 dCI care ramane fara discutii o bijuterie tehnologica a Frantei!

    • Eu am o vorbă și e reală !!! Se cheamă motoare in … “3 piz’toane – turbina-avion” … Niste gunoaie tehnologice și așa zis “motoare” … folosite de multi producătorii … Teoretic ecologice … Că dieselul e “poluant” … Și aceste gunoaie in 3 piz’toane au emisii de la 120g pulbere per 190 km in timp ce dieselul Ada zis ‘poluant’ are emisii de 0.90 grame pulbere la 100 km … Dar știți de ce e așa zis mai “poluant” dieselul ??? … Costa dublu de produs comparativ cu gunoaiele in 3 piz’toane … Și aceași mașină dar diesel e mai grea “doar” cu vreo 200 kg comparativ cu gunoaiele in 3 piz’toane … Și de minim 10 x mai fiabil un diesel !!! De aceea sunt e’kk’ologice benzinarele de 2 lei in 3 piz’toane … Și Costa cam 60% comparativ cu un diesel !!! Sa nu mai vb de minciună cu h’electrica … Cică e’kk’ologice mașină electrică … Pe bune ??? E ecologica doar când mergi cu ea însă producerea … Exploatarea și mai ales reciclarea unei mașini electrice este mult mai poluanta decât exploatarea unui motor diesel de 2000 cm non euro !!! Aldoar că electrică e cam de 3 sau 4 x mai scumpă comparativ cu una normala …. Sa nu mai zic că dacă face vreo un scurt și nu mai poți să ieși din h’electrica e’kk’ologică … Arzi k șobolanul prost în ea k nici draq nu o mai stinge daca ia foc … Da foi foto e’kk’ologice și luativa h’electtice și 3 piz’toane-turbina-avion … Credeți tot ce zice media mainstream și purtați botniță in continuare … Faceți a toate va’kk’cinurile la zi !!! Plătiți numai electronic cu cardul și cu telefonul … K sunteți șmecheri …. Va fi vai de curul fostru !!!

  3. Cit timp implementeaza acelesi principii constructive vechi de peste un secol ,respectiv ;Raportul de comprimare constant, problemele vor ramine in continuare, deoarece ,aceasta solutie veche de peste un secol, are influenta negativa directa asupra rezultatelor,din punct de vedere ;economic,rentabil,ecologic – calitativ si cantitativ. Actualele motoare, NU sunt si nici NU pot fi controlate electronic direct -fundamental . Actualele motoare otto si diesell, la nivel mondial 2023, NU indeplinesc conditia de ”ADAPTARE”la trafic,respectiv ;traficul urban si traficul de autostrada, poluind mediul si consumind excesiv combustibil. Solutii; Motor cu raport de comprimare variabil, cu doua trepte volumetrice ,asfel ;Prima treapta volumetrica reprezinta ~35%,destinata traficului urban,viteza de deplasare de pina la 60km./ora,1500rot./min.. Aceasta treapta volumetrica are caracter functional permanent dupa pornire,favorizind pozitiv si pornirea fara probleme in conditii de iarna. Depasind 60km./ora,1500rot/min., in traficul de autostrada, este activata ”progresiv” si treapta a doua volumetrica,care reprezinta ~65%,formind la soliccitare maxima un intreg 1ntreg 100% cu prima treapta volumetrica . Activarea – Dezactivarea treptei a doua volummetrica,”partial s-au total”, conditionata de solicitare si conditiile din trafic,supravegheat,controlat si executat electric s-au electronic. Implementare pe orice motor otto si diesell. Rezultate fara concurenta la nivel mondial,din punct de vedere ;economic,rentabil,ecologic – calitativ si cantitativ. Amanunte si relatii pe pagina mea de facebook.

  4. Nu vreau sa fiu avocatul nimănui dar privind în ansamblu constructori germani care și prezent fac mașini cu motoare cu motoare mediocre cu mari probleme la motor cât și per ansamblu nu mai vociferează nimeni fiind chiar niște experimente pe banii clienților

  5. Din păcate, aceeași calitate execrabilă o întâlnești la mulți producători europeni. “Bijuteriile” germane, ridicate în slăvi de cocalarul român, au ajuns și ele sa fie niște gunoaie total nefiabile. Au trecut de mult vremurile în care un motor rezista sute de mii de km.

  6. Asemenea și Loganul de 999 de cm,primele modele 2018 ,consuma ulei și ambreiajul a început să tremure,nu puteai să montezi GPL că se strica chiulasa, conducta de aer condiționat se rupe din cauza trepidajului.Ordinari ,aruncă modele pe piață ptr experimente și noi le plătim, am vândut-o și nu vreau să mai aud de Logan.

  7. AUTOLATEST in Alianța RENAULT – NISSAN , Francezii au Tras de Japonezi și Nu invers .Sunt deacord 1000% că Motoarele mai Vechi de 1,4 ,1,6 și 1,5 mai puțin cele cu Pompa Delphi au fost și sunt Grozave . Tot la Ei , a fost Modelu Nissan Primera P12 ,asamblat in UK , Uzina din SUNDERLAND , Motor Japonez ,Cutie Viteza , France Renault ,care are unele Inconveniente . Deci s au făcut unele ,, Compromisuri,, . Logan Ph 1 Facelift din 2011 ,12 are motor de 1,2 ca și Logan Ph 2 Da e cu Totul alt Motor,decât astea de 125 ,130 CP și Nu au fost Produse in SPANIA ,astea de sunt cu Problema sunt Made in Spain .

  8. La capitolul ”inselaciune”, putem trece absolut toate motoarele termice cu piston otto si diesell, pentru ca, fiind fabricate si in prezent avind aceleasi principii vechi de peste un secol, respectiv ; Raportul de comprimare constant, NU pot indeplini conditiile ;economice,rentabile,ecologice – calitativ si cantitativ. Actualele motoare otto si diesell,la nivel mondial 2023, NU sunt,si nici NU pot fi controlate electronic,direct – fundamental. Actualele motoare au controlat electronic, sistemele componente,respectiv; sist.de alimentare si sit. de aprindere ,in cazul motoarelor pe benzina. Fundamental este necesar controlul electronic direct asupra presiunii de comprimare din interiorul cilindrilor,pentru ca,din presiunea de comprimare rezulta ; Plaja turatiei de exploatare, Puterea dezvoltata,Consumul de cobustibil,Procentul de ardere – calitativ si cantitativ. Actualele motoare otto si diesell la nivel mondial 2023, NU indeplinesc conditia de ”ADAPTARE”la trafic,respectiv ; traficul urban si traficul de autostrada, poluind mediul si consumind excesiv combustibil. Pentru a indeplinii conditiile mentionate, este strict necesar implementarea ”RAPORTULUI DE COMPRIMARE VARIABIL . Amanunte si relatii pe pagina mea de facebook ,unde prezint ; Prototip la nivel functional pe Dacia – 1300 , ”Motor cu raport de comprimare variabil”,cu doua trepte volumetrice controlate electric s-au electronic . Prin implementarea acestui proiect pe orice motor otto si diesell,se obtin rezultate fara concurenta la nivel mondial,din punct de vedere ; economic,rentabil,ecologic – calitativ si cantitativ .

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente