Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Renault stia ca motorul 1.2 TCe are probleme si nu a facut rechemari! Instanta din Franta a dat castig de cauza soferilor

In urma cu doar cateva ore ultima instanta din Franta a dat verdictul ca marca Renault este vinovata pentru ca a pus la vanzare masini cu motoare despre care stia ca sunt proaste ( aici citim, ca se pot distruge pana al 80.000 de km).

1.2 TCe & DIG-T (Renault H5Ft / Nissan HRA2DDT, reault motorgate, 400.000 de motoare tce cu probleme, autolatest, distrubutie, fugi de 1.2 TCe & DIG-T (Renault H5Ft / Nissan HRA2DDT, nu cumpara motorul 1.2 tce, segmenti, software motor 1.2 tce

Peste 1.600 de soferi din Franta au dat in judecata marca Renaut si Nissan pentru ca au vandut masini cu motorul 1.2 TCe de 120 sau 125 CP despre care stiau ca are grave probleme de fiabilitate, in prezent Renault fiind pus in situatia de a da schimba peste 400.000 de motoare.

Aceasta cifra este doar pentru piata din Franta unde scandalul Motorgate se desfasoara in instanta, insa tari precum Romania puterea politica a marcii Dacia-Renault face ca aceste sincope ale francezilor sa fie putin mediatizate.

1.2 TCe & DIG-T (Renault H5Ft / Nissan HRA2DDT, reault motorgate, 400.000 de motoare tce cu probleme, autolatest, distrubutie, fugi de 1.2 TCe & DIG-T (Renault H5Ft / Nissan HRA2DDT, nu cumpara motorul 1.2 tce, segmenti, software motor 1.2 tce

Toate masinile Renault, Nissan sau Dacia care au aceste motoare trebuie sa ajunga in service chiar daca nu mai au garantie pentru a cere o constatare gratuita din partea dealerilor.

Sfatul nostru este sa nu asteptati pana cand motorul cedeaza, atunci fiind putine sanse ca soferul sa mai primeasca o despagubire din parte Renault Romania.

1.2 TCe & DIG-T (Renault H5Ft / Nissan HRA2DDT, reault motorgate, 400.000 de motoare tce cu probleme, autolatest, distrubutie, fugi de 1.2 TCe & DIG-T (Renault H5Ft / Nissan HRA2DDT, nu cumpara motorul 1.2 tce, segmenti, software motor 1.2 tce

CARE SUNT MASINILE VIZATE DE MOTORGATE?

Acestea au fost construite in perioada 2012 – 2018, si se numesc 1.2 TCe & DIG-T (Renault H5Ft / Nissan HRA2DDT

RENAULT -(engine 1.2 TCe 115, 120 and 130 ch): Capture,Clio4,Kadjar,Kangoo 2,Mégane 3 , Megane 4 ,Scenic 3,Grand scenic 3 & 4

DACIA- (engine 1.2 TCe 115 and 125 ch): the Duster I & II the Docker the Lodgy

NISSAN -(1.2 DiG-T 115 ch engine): Juke ,Qashqai 2 si Pulsar

1.2 TCe & DIG-T (Renault H5Ft / Nissan HRA2DDT, reault motorgate, 400.000 de motoare tce cu probleme, autolatest, distrubutie, fugi de 1.2 TCe & DIG-T (Renault H5Ft / Nissan HRA2DDT, nu cumpara motorul 1.2 tce, segmenti, software motor 1.2 tce

“With these documents, we will be able to demonstrate that Renault knew, that it took corrective measures without telling anyone, that it concealed the information”, reacts to franceinfo Me Christophe Lèguevaques , the lawyer who defends the car drivers.

 

 s

Banner Description

Articole Interesante

Alte Stiri

3 COMMENTS

  1. Renault sunt niste nesimțiți care nu recunosc nici măcar o problema de fiabilitate a mașinilor lor. Am avut Clio II, toate aveau probleme cu caseta de direcție (marca TRW), cu ambreiajul, se ardeau senzori, probleme la îmbinări și probleme electrice. Imediat ce a trecut garanția de 2 ani, am inceput sa bag bani in ea, depășind ca și cost de întreținere mărcile premium. Nu mă miră că nu au recunoscut viciile de fabricație ptr 1.2 tce, ei nu recunosc nimic.

  2. bancher, nu contest mârlănia celor de la Renault, dar și eu am un clio II, an fabricație 2002, model hatchback, produs in Franța (nu în Turcia), motor 1.4 16v de 100cp, si care inca funcționează în acest moment când eu scriu acest comentariu ;).

    Am cunoștințe care dețin Renault Clio Sedan, modelul produs in Turcia, motor 1.4 de 75,cp, incredibil dar funcționează și în ziua de astazi.

    Numai zic de clio-urile care inca sunt pe străzi și au vestitele motoare diesel 1.5 care e tanc.

    Deci, in trecut, că și alte mărci, produceau mașini bune de serie, probabil mai erau anumite greșeli la anumite mașini, tu probabil ai fost unul din acei ghinioniști care au cumpărat o masina cu probleme.
    Acum, in vremurile noastre, proporția e invers, mare e minunea sa cumperi o mașină noua fără probleme, de la orice marca! 🙂

  3. Toate motoarele termice cu piston otto si diesell ,la nivel mondial 2023 , au ”probleme”, asta datorindu-se principiilor constructive de baza, respectiv ; ”Raportul de comprimare constant” . Analizind fenomenele fizico – mecanice rezultate prin implementarea acestui principiu vechi de peste un secol, am constatat ; 1 – Actualele motoare otto si diesell ,NU pot indeplini conditiile ;economice,rentabile,ecologice – calitativ si cantitativ. ( nu intru in amanunte si explicatii tehnice .) 2 – Actualele motoare otto si diesell ,la nivel mondial, NU sunt si nici NU pot fi controlate electronic ,direct – fundamental . ( nu intru in ammanunte.) 3 – Actualele motoare otto si diesell, la nivel mondial ,NU pot indeplini conditia de ”ADAPTARE” la trafic, respectiv ;traficul urban si traficul de autostrada ,poluind mediul si consumind excesiv cobustibil . Pe pagina mea de facebook ,prezint prototip la nivel functional pe Dacia – 1300 , ”Motor cu raport de comprimare variabil” cu doua trepte volumetrice ,astfel ; Prima treapta volumetrica, reprezinta ~35% ,destinata traficului urban ,viteza de depasare de pina la 60km./ora. Aceasta treapta volumetrica ,are caracter functional permanent dupa pornire,favorizind pozitiv si pornirea fara probleme in conditii de iarna . Depasind 60km./ora,1500rot./min., in traficul de autostrada ,este activata” progresiv ”si treapta a doua volumetrica,care reprezinta ~65%, formmind la solicitare maxima ,un intreg 100% cu prima treapta volumetrica. Activarea – Dezactivarea treptei a doua volumetrica,”partial s-au total, conditionata de solictare si conditiile din trafic, supravegheat,controlat si executat electri s-au electronic . Prin impleentarea acestui proiect pe orice motor otto si diesell ,se obtin rezultate fara concurenta la nivel mondial . Prin cele doua trepte volumetrice ,se indeplineste in premiera mondiala conditia de ADAPTARE la trafic,traficul urban si traficul de autostrada . Crescid calitate motoarelor se asigura fluenta desfacerii ! Amanunte si relatii pe pagina mea de facebook .

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente