Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Soferii de Tesla din Romania se injura pe grupuri pentru ca valoarea masinilor SH a scazut cu 50% in doua luni dupa reducerile de pret Tesla

Si aici nu trebuie decat sa punem exemplul unui bucurestean care se chinuie sa vanda un Model 3 de cateva luni, fanii Tesla facand misto de el ca a scazut pretul de la 38.000 la 33.000 in doar cateva saptamani.

tesla sh, masinile tesla nu mai valoarea nimic sh, valoare de revanzare pierduta tesla, tesla a scazut preturile, model 3 cu 30000 euro, autolatest

Acesta este unul dintre motivele pentru care Tesla este cea mai injurata marca auto din Europa, in decembrie pe aceeasi masina acesta putand sa primeasca ca model SH chiar si 40.000 euro.

tesla sh, masinile tesla nu mai valoarea nimic sh, valoare de revanzare pierduta tesla, tesla a scazut preturile, model 3 cu 30000 euro, autolatest

Acum, cand pretul de vanzare al unui Model 3 Standard cu RablaPlus este de 30.800 euro, cei cu masini SH trebuie sa-si vanda masinile cu maxim 25.000 euro pentru ca sunt deja vechi ( 2 sau 3 ani) si au la bord chiar si 30.000 de km.

tesla sh, masinile tesla nu mai valoarea nimic sh, valoare de revanzare pierduta tesla, tesla a scazut preturile, model 3 cu 30000 euro, autolatest

Ceea ce este si mai interesant, este nivelul discutiilor pe paginile Tesla unde fanii se injura ca la usa cortului ca pierd bani, insa fara sa-l injure pe Elon Musk care a permis aceasta devalorizare in masa a masinilor Tesla dupa ce a scazut preturile in urma cu cateva saptamani.

tesla sh, masinile tesla nu mai valoarea nimic sh, valoare de revanzare pierduta tesla, tesla a scazut preturile, model 3 cu 30000 euro, autolatest

Sfatul Autoatest este sa nu cumparati Tesla SH mai ales ca acum exista pe stoc in Bucuresti, iar pentru 30.800 pleci acasa cu una NOUA cu ZERO KM la bord care nu a mers prin gropile din Romania.

tesla sh, masinile tesla nu mai valoarea nimic sh, valoare de revanzare pierduta tesla, tesla a scazut preturile, model 3 cu 30000 euro, autolatest

s s

Banner Description

Articole Interesante

Alte Stiri

50 COMMENTS

  1. Și când te gândești că la 2-3 ani de folosință zilnică a unei Tesla se încarcă maxim undeva la 80-85 % din capacitate …. adică scade autonomia totală…Că la iPhone e la fel….ha ha ha 🤕 La Nissan leaf sau Opel ampera e la fel Dacă o vinzi după 8 ani bateria maxim 25 -30% se mai încarcă…. Ăla care o cumpără sh află că bateria costă cât jum din una noua….Fraieri… că v-ați băgat la electrice….bani aruncați pe geam

    • Gogu Ologu, într-adevăr ești Olog din moment ce nici nu știi ce vorbești, dar vorbești fara să gândești. Vorbești fara sa testezi ! Eu sunt un fost deținător de Opel Ampera, care după mai bine de 10 ani de folosință, avea bateria originala cu SOC 99%. Să îți bați coasa la fraieri. Ok ? Iar aia care pun botul le doresc să meargă doar pe lemne ! Revenind la electrice, am un Fiat 500 electric din 2010 (un prototip). Bateria are SOC 97% după aproape 13 ani de utilizare !

    • Nu-i chiar asa, pana când nu ai avut și n-ai condus mult nu poți da cu părerea. Ex. Zoe 10 ani / capacitate 75% din originalul bateriilor ! E adevărat ca au ieșit din garantie, dar ….merg bine.

    • Nu stiu de unde ai aceste informatii dar sunt gresite.
      De exemplu Tesla iti schimba bateria daca in 8 ani scade sub 70%, deci ca ajunge bateria la 20% este o mare dezinformare.
      Pe forumuri vei afla ca dupa 3 ani bateria s-a depreciat cu maxim 3-5%.
      In alta oridne de idei, nu este frumos sa jicnesti oamenii facindu-i fraieri. Termenul corect este baftosi. Pentru ca cei cu electrice cheltuiesc cu energia cam 30-40% din cit cheltuiesc cei cu motoare termice. Si daca ai fotovoltatice, alta chestie care e de fraieri, ajungi ca cel putin in vara sa nu mai platesti nimic. Cit de fraier sunt pentru asta domnule Gogu?
      Si ca sa nu ma acuzi ca fur banii romanilor, sa stii ca sunt angajat, nu iau ciubuc/pesches/mita/etc, dar nu risipesc banii si in plus, daca cineva imi da 20k si imi spne ca eu sa pun 2k si sa instalez panouri fotovoltaice, nu sunt fraier sa refuz.
      Alta informatie uitla, cei cu electrice cind pleaca de pe loc nu lasa un norisor negru cu gaze super daunatoare organismului.

    • Toate bune si frumoase insa nu trebuie sa te plangi ca o pompa de caldura te costa 3.000 euro sau ca un display are un pret de 1.000 euro fara montaj.
      Ti-ai asumat….deci scoti bani din buzunar!
      Cat despre baftosi…..ei par ca sunt din ce in ce mai multi 🙂

  2. Și eu sunt de părere că Tesla model 3 arată ca o mașină ieftină la interior, Audi-ul meu A4 cu MMI și Navigație este cu 3 clase peste. La exterior Tesla arată ok, dar eu unul nu mi-aș vinde A4-le pt. o teslă pt. nimic în lume. Nu e rentabil din pct. de vedere economic. Aș pierde cel puțin 30k E, pe cere nu-i voi recupera niciodată.

    • Diferenta e ca Audi tau e un VAG iar VAG sunt cele mai proaste masini din lume. Masini de saraci, pline de cel mai prost plastic si electronica chinezeasca. Ce ma distreaza e ca voi chiar credeti ca sunt masini premium. 😂😂😂

    • Aaaaa pe bune va sufocati …dar curentul cu care se incarca electricele , e de la fotovoltaice ? Electricele sunt facute din peturi reciclate? Nu mai zic bateriile uzate ….toate astea ca sa se faca sau sa se revicleze nu se polueaza nu? Nu mai punem la socoteala cum arata o masina normala ma refer la finisaje si cum arata o ascutitoare electrica pt aceiasi bani.

    • Esti sigur ca te sufoci de la gaze de esapament? O masina diesel euro 6 practic scoate gaze mai curate decat au intrat in ea si o masina obisnuita pe benzina euro 5 produce de 10x mai multe particule prin uzura cauciucurilor decat emite pe esapament. Cum cauciucurile se uzeaza si la electrice ba chiar mai mult pentru ca sunt mai grele emisiile sunt similare. Noxele pe care le inhalezi se datoreaza in cea mai mare parte prafului din oras si arderilor de deseuri din satele invecinate nu de la masini. Sigur ca sunt si masini defecte pe strada care produc fum, noxe etc dar asta nu inseamna ca de vina sunt masinile ci proprietarii lor care nu le intretin. Mai rau o sa fie peste cativa ani cand o sa inceapa sa iasa multe din uz ca nu o sa aiba ce sa faca cu bateriile si o sa inceapa sa faca la fel cum fac cei din Sintesti cu alte deseuri.

    • Draga domnule John Doe,
      Specificatiile unei masini cu Euro 6 nu spun deloc ca curata aerul din atmosfera cum preziniti dumneata. De fapt acest lucru este o ineptie din punct de vedere tehnic. NU se poate fizic realiza asa ceva.
      Contrapun afirmatie dumitale urmatoare de pe site-ul unei marci alese la intimplare.
      Audi A1 Sportback
      – Emisii de CO₂: 120 – 152 g/km (WLTP)
      – Consum de combustibil în regim mixt: 5.3 – 6.71 l/100km (WLTP)
      Deci motorul termic este poluant nu regenator de aer. SI 120-150 este mult pentru ca suntem multi cada da, 120-150g/km.
      Opel Insignia are o greutate de 1.613kg, iar o Tesla M3SR o greutate de 1.835kg. Doua sute de kg nu pot uza cauciucurie incit sa fie luat in considerare ca factor poluant 🙂 hai sa fim seriosi.
      In schimb modul de condus, energic, activ, hormonal in maxim de testosteron poate.

      Stimate Domnule GM
      Din punatul meu de vedere ai ridicat doua probleme, una cu enuntarea unor factori dar emiterea altora, si o problema mai mult de cost decit de mediu.
      Prima problema ca electricele consuma curent, pina aici corect, curent care se produce prin pouluare, iarasi corect, iar poluarea este egala cu cea din combustibili fosili, aici se aprinde becul rosu si moderatorul iti spune ca ai gresit.
      Poluarea pentru obtinerea curentului este mai mica decit arderea combustibililor fosili. Curentul se obtine in procent mare din conversie eoliana, solara, hidrologica si prin arderea combustibililor fosili. O parte din metodele de conversie la energie electrica sunt curate, verzi, si astfel cind torni curent in masina este mai putin poluant decit cind torni benzina in masina.
      A doua problema ridicata este cea a deseurilor.
      Deseurile nu au fost o problema, cel putin marea majoritate a deseurilor. Problema a fost ca nu vrem sa punem bani ca sa le redam naturii in mod judicios. Smecherii prefera sa le arunce la marginea santului, pe cimp, turistul sa le lase pe coclauri, iar soferul sa le arunce de pe gheam.
      Se fac fabrici de reciclare a bateriilor, restul din corpul masinii urmind acelasi traseu ca la casarile din cele cu motoare termice. Va fi mai usoar sa aruncam bateriile de la EV pe cimpul de pasunat sau sa facem o fabrica de reciclare?
      Ne vom educa sa punem plasticul la plastic, sticla la sticla, hirtia la hirtie?
      Domnule GM cred ca raspunsul la aceasta intrebare depinde de felul in care iti educi copii. Tu, eu, ceilalti.
      Necunoasterea rostita e mai periculoasa decit inactiunea!
      Daca te gindesti bine puteam sa spun si “daca taceai filosof ramineai!”

  3. Mare pacaleala cu electricele astea. Ne au agățat cu incarcare gratuita prin parcari. Acum le au facut pe bani sau au oprit statiile de tot. Acasa cade curentu’ pe toata strada cand punem 3 masini la incarcat. O sa le si impoziteze bine ca polueaza dupa scoaterea din functiune. Cu cat dai in plus cand o cumperi mergi pe benzina 5 ani linistit. Mare țeapa am luat

  4. Care gropile din România?!
    Ați rămas toți papagalii prețioși cu stereotipuri verbale de pe vremea lui Ceașcă.Drumurile din Ro sunt la fel de bune în prezent ca și cele europene.Cel puțin în Ardeal…..

    • 1 – Romania înseamnă ceva mai mult decât Ardealul
      2 – In plimbările mele prin Ardeal am dat de destule gropi…… suficiente cât să cred că rămân pe acolo.
      3 – într-adevăr, drumurile din Romania sunt la fel cu cele din Europa, mai ales la fel ca cele din țara europeană numită România. Daca vrei să le compari cu cele din Vest……eu mai dificil.

    • Ai mare dreptate, acolo cînd prostia era pe frînghie sudul a luat-o pe cea mai lungă. Sunt din sud,nu fac reclamă gratuit .

    • Bai nene , Ardealul este Ardeal…..vino în Teleorman sa vezi drumuri…..mai ieșiți din zona aia frate, sunteți mai dezvoltați dar vad ca degeaba….

    • Cind spui Ardeal la ce oras te referi?
      Pentru ca am fost prin Ardeal si nu pot sa spun ca am avut curaj sa tin limba intre dinti 🙂
      Hai sa te intreb asa, cind ai fost ultima data la Toplita?
      Ori ai levitat trecind peste gropi ori il dai la moldoveni.
      S-au facut progrese, mari, dar eu tot imi stric masina prin oras si pe unele drumuri judetene, cind cei insarcinati sa faca drumuri au avut 30 de ani sa faca o tara ca afara si inca schimb pivotii ca nicaieri in lume.
      Ne multumim cu putin, suntem suficienti, hai bai ca e bine si asa ca putea fi mai rau.
      Trebuie sa fim exigenti si sa le cerem sa faca jobul ptr care iau salar. Si mita

  5. Eu nu înțeleg un lucru, mașina electrică costa 40 mii statul îți dă 10 mii ,tu plătești diferența de 30 de mii și du pă trei ani de utilizare tu vrei sa o vinzi tot cu 30 de mii .sau 29500,ori sunt eu tare de cap ori unii cred că ceilalți sunt proști.Doar pe vremea comuniștilor se vindeau mașinile sh cu profit după 2 -3 ani ,ptr că nu erau mașini și mulți își doreau una.

    • E foarte simplu, statul ia bani de la saraci (adica cei care nu cumpara electrice de 42k) si ii da celor care au deja bani sa-si cumpere o masina prin chestia asta numita programul rabla. Dupa aia tot cei bani vor sa vanda sh masina celor mai saraci care nu au bani de una noua la acelasi pret cu care au luat-o. Practic vor sa mearga pe gratis pe banii saracilor si statul ii ajuta cat poate.

    • John Doe, iar ne intilnim si de acum pare ca putem sa ne tutuim.
      Deci statul ia bani de la saraci? Eu iti spun ca ia de la toti, dar da bine sa exageram nitel, la urma urmei avem si un partid care face training free of charge cu asta.
      Revenind, ia bani de la toti, bogati, saraci, toti mai, si ii da la bogati vrei sa spui. Adica eu daca mucesc si sunt sitringator si imi iau masina de 42k inseamna ca sunt bofat? Sau inseamna ca am invatat pe rupte si ca m-am pregatit in timp ce altii jucau table & barbut & targeau din marasesti, iar cu disciplina finaciara si munca string bani iute daca cistig mai mult ca tine devin inamic de clasa?!
      Statul iti da si tie 10k, acum nu mai da la nimeni, da numai 5k ca sa iti cumperi electrice ca e plina tara de Euro2 si Euro3, nu blamez pe nimeni. E normal ca onul sa vrea o masina si sa nu ii pese cit fum lasa in urma, e in firea umana, dar nu este normal sa lasi fum in urma si sa sari la beregata mea. Ai decenta si taci, sau adu agrumente solide, care se bazseaza pe date reale, nu pe inventii scornite de infuentatori platiti care reusesc sa iti bage timpenii in cap.
      Ca sa iti explic, unii au cumparat cind produsul era vindut scump, iar acum cind produsul s-a ieftinit sunt nemultumiti ca pierd bani. Sunt atit de nemultumiti incit nemultumirea le-a intunecat creierul (nici nu a fost greu) si in loc sa accepte realitatea arunca preturi de parca toti din jur habar nu au de ce se intimpla. Dupa cum vezi ei singurei sunt prosti, nu ii ajuta nimeni in asta.

  6. Ma uit și eu p’aici și vad pe toți cu bani de semințe ca ii iau la mișto pe alții ca n su bani de șpring…kilu de roșii e 50 lei…cotetzele astea o sa valoreze minus nu plus:))))))
    Hai…voi cumpărați…tre sa vadă vecinu “ce bine o duceti”

  7. Autoturismele elecrtice polueaza mai putin si sunt mai economice , este o mare pacaleala. Sunt la moda asa cum se scot diferite lucruri pe care le consuma unele persoane doar sa fie la moda si platesc pe ele mai mult decat valoarea si utilitatea reala.
    Daca piata autoturismelor electrice ramane cu tecnologia actuala sau nu evolueaza major din punct de vedere al autonomiei la cel putin 400 de Km reali in orice tip de conditii dupa o singura incarcare, atunci nu merita. Succes .

    • Daca faci des mai mult de 400km pe zi atunci nu merita s iei electrica.
      Daca te duci la mare odata pe an si poate inca odata la munte, merita.
      Daca incarci la 0,67 sau 0,8 lei/km, deci acasa, vei plati cam 25% din cit cei cu termice. Poti ramine cu 1,5-2k euro pe an economie daca faci aproximativ 1.000 km pe luna in oras. Dacia spring este 20k cu subventiie o iei la 15k si incepe tu sa faci singur caculele.
      Evident ca daca vrei sa iti aduci masina din Germania sa iei amsina de 5k si apoi sa dai in noi cu diselul negru atunci e imnatabila germanica.
      Dar daca ai ghinion si cheltuiesti inca 5k sa o repari in urmatorii 2 ani?
      Nu o sa iti para rau ca nu ai ascultat-o pe Giani?!
      Eu sper ca da!

  8. Mașini care nu fac banii ăștia. Sunt supraevaluate. Raport calitate preț pe minus de la primul km parcurs. Iar second-hand după ieșirea din garanție….. e teapa garantata. O sa fie bune aceste mașini…… după vreo 10 ani de acum încolo….. cind tehnologia asta….. o sa fie mai performanta….. deocamdată….. nu cred ca se merita…..la prețul unei electrice….. de azi….

    • Cu scuzele de rigoare,întreb și eu.
      Merită să conduci o tesla pentru 30.000 de km în aprox. 3 ani?
      După un calcul simplu te costă 10.000 € pe an!! Eu cu un motor diesel pe an consum de aproape 6000 de lei cu eventual ceva reparații minore,totuși este o diferență majoră la costuri per total….
      Tot ce pot să vă spun,spor la bani.
      Băieții deștepți au nevoie…

    • Domnilor cum procedati?
      Puneti cuvint dupa cuvint si daca suna bine ii dati drumul, sau aveti si momente cind puneti cuvint dupa cuvint dar nu mai verificat daca suna bine sau nu?
      “Raport calitate preț pe minus de la primul km parcurs”. E nevoi sa faci primul km ca sa fie acest raport pe minus. NU merge sa faci 3-4 km? sau poate 50?
      De ce e pe minus? Pentru ca nu intelegi sa citesi o fisa tehnica care iti spune care este degradarea anula?
      NU intelegi nici sa citesti un grafica care arata aceleasi data.
      Aveti evidenta in fata si va faceti ca nu exista, dar in schim exista niste pareri fara nici o legatura cu realitatea.
      De ce as da o masina dupa 3 ani daca e faina si sunt multumit.
      Am o Honda Acord din 2005 si nu am de gind sa o vind. Penytru ca imi place.
      Pe bune nu vreau sa sune apocaliptic dar sper ca ai 20 de ani sa o sa vezi cam ce vremuri vin. Nu mai e timp Nenea sa stai 10 ani sa vezi. Stinge gunoaiele selectiv, incearca sa iti schimbi masina din Euro3 sa nu mai poluezi asa mult daca poti, evident. Macar nu o vinde pe cea pe care o ai acum si in schimbi iti iei iar un cazan.

      Ptre Lucian care arunca cu banii de parca i-ar avea.
      EU una sint sigura ca doar un calcul simplu poti sa faci, dar se pare ca si pe acela il faci gresit.
      CUm ai calculat ca te costa 10k pe an?
      Cum Doamne ai putut sa ajungi la asta?
      Uite la mine cum se face.
      Electric: 35km/zi*30zile=1.050km/luna*18kW/100km=189kW/luna*0,8lei/kW=151 lei/luna = 30,24 euro/luna*12 luni = 362,88 euro/an
      Benzina: 35km/zi*30zile=1.050km/luna*8%l/100km consum=84l/luna*6,6lei/l=554lei/luna = 110,88 euro/luna*12luni = 1.330,56 euro/an
      Maxim tupeu sa spui ca ai calculat ceva, iar daca intr-adevar ai calculat maxima ticalosie sa pui 10k in loc de 0,4k
      Cu masina veche ai noroc pina intr-o zi cind incepi sa nu mai ai noroc.
      NU cred ca ai auzit de curba fiabilitati, dar ai putea sa o cauti prin net si vezi de intelegi ceva de acolo.
      Tot ca voi sunt si cei care ne conduc, deci … ce mai conteaza clima, noi ocricum nu avem nicio sansa 🙁

  9. Am citit multe păreri și contra electrice,dar par sa fie de la cei care le-au avut ,numai la semafor,oprite. Deci cu multa experiența. Eu am Hybrid/ benzină,din 2013, sunt foarte mulțumit că se incarca la frinare,așa mă “protejez” se sistemul național care face prețul cum vrea. Dar acum am descoperit un Hybrid /benzina,China,și spun cu respect,care are toate dotările,nu este pt concediu cu familia numeroasă,dar extrem de folositoare..Abia aștept să o primesc. Costă 7000 eu in port Constanta,+10%-vama,700 eu ,,+ 19%-TVA-1463 eu + ceva taxe port,un TOTAL cca 9500 eu,mașină nouă de la fabricant. Ce mai are,mobilitate 210-230 km, benzina intra de la 70 km, plafonul exterior este panou solar,care incarca bateriile cînd este soare,se încarcă și la 220v in cca 6-8 ore. Daca o folosești 5 ani fara ii faci nimic,este o cheltuială de cca 2000eu/an că deși o chirie. Nu vreau sa influențez pe nimeni,este doar experiența mea.

  10. China a dat lovitura supremă pieței mondiale, vinde mașini teghidate “jucării pentru copii” exact că în anii 1980,cine știe -cunoaste!!??, femeile din Italia au această zicală “battuta”, cînd crești? întrebare retorică adresată partenerului- concubinului, nu-și permit să intrebe soțul astfel. în lume sunt mulți așa-ziși BĂRBAȚI ADEVĂRAȚI,e plină lumea de copilandri ce vor avea o surpriză cînd vor vedea lumina prin ochii unui BĂRBAT!!!!

    • Fara atacuri la UE ca daca nu eram in Comunitate aveam inca salarii de 150 euro ca in 1999!
      Norocul nostru ca suntem in UE, aia care au dat Romaniei aproape gratis 100 de miliarde de euro in cativa ani, bani care se regasesc pe toate autostrazile si drumurile publice!

  11. Tesla- un fel de mașina de spalat cu o tableta enormă trantită unde au găsit si ei loc. Zici ca au aruncat-o ca la darț!
    În rest… multa publicitate pentru nimic!

  12. Singurele “mașini” care poluează f.putin sunt tramvaiele, troleibuzele și autobuzele electrice …
    Transportul in comun …
    Poluarea împărțită per călător este f.mica, apropiată de 0 …
    Deci viitorul este al transportului in comun daca se insista cu oprirea poluării.
    Construirea de sute de milioane, miliarde, de mașini reprezintă poluare …
    Asta e. ..

  13. Tara arde și baba se piaptănă..Bucurați-vă ca aveți ce baga sub nas,și lăsați prostiile deoparte că vor veni vremuri în viitorul apropiat că nu vă veți putea caca de foame

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente