Chinezii au venit oficial pe piata din Europa, insa aici ne raportam doar la Europa civilizata cu preturi decente pentru ca Romania nu mai face parte.
Si cel mai bun exemplu este cel al modelului chinezesc DFSK Fengon Glory 500 care se vinde in Ungaria cu un pret de 8.3 milioane de forinti, insa daca scadem TVA-ul lor si-l punem pe al nostru vedem ca ungurul de rand platese cu 3.400 euro mai putin decat romanul de rand.
Am luat preturile firmei din Iasi care importa aceste masini si vedem ca versiunea DFSK Fengon Glory 500 1.5 cu transmisie CVT se vinde cu un pret de peste 23.000 euro, in timp ce aceeasi masina se vinde in Ungaria cu un pret de 19.650 euro!
Asa ca, daca vrei sa-ti cumperi un DFSK Fengon Glory 500 nu uita de vecinii din Ungaria unde stocurile sunt mult mai mari, iar preturile pentru acest model sunt in realitate mult mai mici.
E bine de știut!
Și ce alte modele de mașini mai au la vânzare?
Ce motorizari???numai motoare de drujba???
Cu drujba ne-au tăiat toate pădurile și noi am rămas doar cu miștoul!
😀😀😀
Romania intodeuna a fost proasta Uniuni europene..se mira lumea de parca ar fi prima data…motoarele de drujba sunt la moda!
Maestre, prețul îl face firma din Iași, dacă e unic importator in Romania. Dar narativa ta e extracurriculAURa bine cunoscută.
In final nu conteaza de unde este dealerul….conteaza pretul si in Ungaria este mai ieftin!
Mai bine îmi i-au o Dacia Logan sau Duster decât o mașină ca asta…!!!
De ce?
Piesele vin mai greu ca si la alea din China, sunt mai putin fiabile si mult mai scumpe!?!?
Fiecare face ce vrea 🙂
Chinezisme! Stralucitoare, ieftine si. de unica folosinta. Ca si Dacia Spring….
Sa își ia ungurii mașini chinezesti . Începe acum și Lada (jiguli) sa facă mașini si sa își ia si de acolo .