Celebra cutie multimodala cu doua motoare electrice integrate se pare ca are probleme tehnice grave care necesita chiar inlocuirea sa completa pentru ca este imposibil de reparat.
Noi am spus despre aceasta cutie ca este “de unica” folosinta in trecut pentru ca am cerut parerea specialistilor de la Automatic Gearbox care au declarat ca acest tip de transmisie este realizat 100% de catre Renault si nu exista piese de schimb in caz ca se strica, adica soferii sunt obligati sa depinda de reprezentantele Renault.
Mai mult decat atat, se pare ca transmisia multimodala montata pe toate masinile 1.6 E-Tech Hybrid si PHEV ( inclusv gama Dacia Jogger si Duster Hybrid) are probleme de calitate, acesta cutie putand sa eroarea DTC 0A9098 care necesita doar inlocuirea unui o-ring si a curatatii motoarelor electrice, insa daca apare eroare DTC 16D861 este necesar INOCUIREA COMPLETA A CUTIEI.
Adica, transmisia multimodala de la Renault este imposibul de reparat de catre reprezentanta Renault, codul DTC 16D861 necesitand schimbarea completa a cutiei, iar daca masina are mai mult de 7 ani sau 150.000 de km aceasta INLOCUIRE se face contra cost pe banii proprietatului.
Din pacate aceasta transmisie este montata si pe modelele Dacia Jogger si Dacia Duster Hybrid, insa francezii nu mentioneaza nimic momentan despre aceste probleme pe masinile Dacia.
Insa, daca apar cele doua erori la Dacia procedura este identica cu cea de la Renault pentru ca este aceeasi transmisie produsa in aceeasi uzina cu aceleasi componete, insa Dacia nu are decat o garantie de 4 ani sau 100.000 de km, adica reparatia este platita de catre client daca depaseste aceasta limita fata de cei 150.000 de km la Renault.
DE CE CUTIA E-TECH ESTE UNA COMPROMIS?
In primul rand este vorba de o cutie care are doar PATRU VITEZE, transmisie complet neadecvata pentru conditiile de trafic din Romania unde chiar ne apropiem de cei 1.000 de km de autostrada.
Fanii Renault vor spune ca aceasta cutie este una “mircol” , insa realitatea este ca tehnologia Renault, soft-ul Renault si piesele Vitesco realizate in Romania sunt ingrediente putin recomandate daca ne gandim la fiabilitate.
Si cand spunem compromis, ne uitam la reprizele unui Clio E-Tech si vedem ca aceasta cutie functioneaza in modul Sport asemenea unei transmisii CVT, adica tureaza inutil motor Nissan de 1.6 litri si 91 CP, iar cele doua motare electrice integrate inca nu au un soft complet dezvoltat pentru a functiona corect!
PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA SI OBIECTIVA sustine Autolatest Romania: Donează prin Patreon AICI