Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Renault are probleme tehnice grave cu transmisia multimodala montata pe modelele 1.6 E-Tech Hybrid si PHEV-Se inlocuieste cutia in garantie

Celebra cutie multimodala cu doua motoare electrice integrate se pare ca are probleme tehnice grave care necesita chiar inlocuirea sa completa pentru ca este imposibil de reparat.

transmisia multimodala, 1.6 E-Tech Hybrid, Renault cutie multimodala motoare electrice, probleme, DTC 16D861, recall DTC 0A9098

Noi am spus despre aceasta cutie ca este “de unica” folosinta in trecut pentru ca am cerut parerea specialistilor de la Automatic Gearbox care au declarat ca acest tip de transmisie este realizat 100% de catre Renault si nu exista piese de schimb in caz ca se strica, adica soferii sunt obligati sa depinda de reprezentantele Renault.

Renault are probleme cu peste 330.000 de modele Hybrid E-Tech! Sunt vizate modelele Clio V, Megane IV, Captur II si Arkana

Mai mult decat atat, se pare ca transmisia multimodala montata pe toate masinile 1.6 E-Tech Hybrid si PHEV ( inclusv gama Dacia Jogger si Duster Hybrid) are probleme de calitate, acesta cutie putand sa eroarea DTC 0A9098 care necesita doar inlocuirea unui o-ring si a curatatii motoarelor electrice, insa daca apare eroare DTC 16D861 este necesar INOCUIREA COMPLETA A CUTIEI.

transmisia multimodala, 1.6 E-Tech Hybrid, Renault cutie multimodala motoare electrice, probleme, DTC 16D861, recall DTC 0A9098

Adica, transmisia multimodala de la Renault este imposibul de reparat de catre reprezentanta Renault, codul DTC 16D861 necesitand schimbarea completa a cutiei, iar daca masina are mai mult de 7 ani sau 150.000 de km aceasta INLOCUIRE se face contra cost pe banii proprietatului.

Renault mizeaza totul pe cutia multimodala E-Tech cu 4 viteze si cu actuatoare Vitesco de unica folosinta! Vine si pe Dacia Jogger E-Tech Hybrid 2023

Din pacate aceasta transmisie este montata si pe modelele Dacia Jogger si Dacia Duster Hybrid, insa francezii nu mentioneaza nimic momentan despre aceste probleme pe masinile Dacia.

transmisia multimodala, 1.6 E-Tech Hybrid, Renault cutie multimodala motoare electrice, probleme, DTC 16D861, recall DTC 0A9098

Insa, daca apar cele doua erori la Dacia procedura este identica cu cea de la Renault pentru ca este aceeasi transmisie produsa in aceeasi uzina cu aceleasi componete, insa Dacia nu are decat o garantie de 4 ani sau 100.000 de km, adica reparatia este platita de catre client daca depaseste aceasta limita fata de cei 150.000 de km la Renault.

Dacia si Renault au complicat atat de mult cutia automata multimodala incat masina devine de unica folosinta

DE CE CUTIA E-TECH ESTE UNA COMPROMIS?

cutia multimodala E-Tech, probleme cutia multimodala E-Tech, pret cutie cutia multimodala E-Tech, 0-100 clio etech, 0-100 captur etech, consum real cutia multimodala E-Tech, baterie 9.8 kwh clio etech, autolatest, pret reparatie cutie cutia multimodala E-Tech renault, dacia jogger etech cutia multimodala E-Tech

In primul rand este vorba de o cutie care are doar PATRU VITEZE, transmisie complet neadecvata pentru conditiile de trafic din Romania unde chiar ne apropiem de cei 1.000 de km de autostrada.

transmisia multimodala, 1.6 E-Tech Hybrid, Renault cutie multimodala motoare electrice, probleme, DTC 16D861, recall DTC 0A9098

Fanii Renault vor spune ca aceasta cutie este una “mircol” , insa realitatea este ca tehnologia Renault, soft-ul Renault si piesele Vitesco realizate in Romania sunt ingrediente putin recomandate daca ne gandim la fiabilitate.

cutia multimodala E-Tech, probleme cutia multimodala E-Tech, pret cutie cutia multimodala E-Tech, 0-100 clio etech, 0-100 captur etech, consum real cutia multimodala E-Tech, baterie 9.8 kwh clio etech, autolatest, pret reparatie cutie cutia multimodala E-Tech renault, dacia jogger etech cutia multimodala E-Tech

Si cand spunem compromis, ne uitam la reprizele unui Clio E-Tech si vedem ca aceasta cutie functioneaza in modul Sport asemenea unei transmisii CVT, adica tureaza inutil motor Nissan de 1.6 litri si 91 CP, iar cele doua motare electrice integrate inca nu au un soft complet dezvoltat pentru a functiona corect!

Cate tipuri de cutii automate exista pe masini? Care sunt cele mai bune, mai eficiente si ieftin de reparat?

transmisia multimodala, 1.6 E-Tech Hybrid, Renault cutie multimodala motoare electrice, probleme, DTC 16D861, recall DTC 0A9098

PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA SI OBIECTIVA sustine Autolatest Romania: Donează prin Patreon AICI

Autolatest Patreon, doneaza pentru autolast, presa auto independenta autolatest, patreon testeauto

 

s s

Banner Description

Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente