Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Renault mizeaza totul pe cutia multimodala E-Tech cu 4 viteze si cu actuatoare Vitesco de unica folosinta! Vine si pe Dacia Jogger E-Tech Hybrid 2023

Se pare ca Renault a spus nu continuarii utilizarii transmisie germane Getrag EDC6 si EDC7 care echipa pana acum toate masinile sale inclusiv gama Dacia Duster.

cutia multimodala E-Tech, probleme cutia multimodala E-Tech, pret cutie cutia multimodala E-Tech, 0-100 clio etech, 0-100 captur etech, consum real cutia multimodala E-Tech, baterie 9.8 kwh clio etech, autolatest, pret reparatie cutie cutia multimodala E-Tech renault, dacia jogger etech cutia multimodala E-Tech

In locul sau intra cutia E-Tech care este de fapt o cutie atipica pentru ca nu are ambreiaj sau ambreiaje insa nici un convertizor de cuplu, transmisie denumita de specialist drept CUTIA DE UNICA FOLOSINTA pentru ca este realizata de catre Renault si Vitesco si pentru care francezii nu vor avea piese de schimb!

cutia multimodala E-Tech, probleme cutia multimodala E-Tech, pret cutie cutia multimodala E-Tech, 0-100 clio etech, 0-100 captur etech, consum real cutia multimodala E-Tech, baterie 9.8 kwh clio etech, autolatest, pret reparatie cutie cutia multimodala E-Tech renault, dacia jogger etech cutia multimodala E-Tech

Adica, daca dupa trecerea celor trei ani de garantie aceasta cutie E-Tech se strica clientii trebuie sa cumpere UNA NOUA pentru ca vechea nu se va putea repara pentru ca nimeni nu va avea piese de schimb OE sau aftermarket pentru ea!

Conform surselor, o asemenea cutie are un cost de achizitie fara montaj de minim 5.000-6.000 euro!

DE CE CUTIA E-TECH ESTE UNA COMPROMIS?

cutia multimodala E-Tech, probleme cutia multimodala E-Tech, pret cutie cutia multimodala E-Tech, 0-100 clio etech, 0-100 captur etech, consum real cutia multimodala E-Tech, baterie 9.8 kwh clio etech, autolatest, pret reparatie cutie cutia multimodala E-Tech renault, dacia jogger etech cutia multimodala E-Tech

In primul rand este vorba de o cutie care are doar PATRU VITEZE, transmisie complet neadecvata pentru conditiile de trafic din Romania unde chiar ne apropiem de cei 1.000 de km de autostrada.

Fanii Renault vor spune ca aceasta cutie este una “mircol” , insa realitatea este ca tehnologia Renault, soft-ul Renault si piesele Vitesco realizate in Romania sunt ingrediente putin recomandate daca ne gandim la fiabilitate.

cutia multimodala E-Tech, probleme cutia multimodala E-Tech, pret cutie cutia multimodala E-Tech, 0-100 clio etech, 0-100 captur etech, consum real cutia multimodala E-Tech, baterie 9.8 kwh clio etech, autolatest, pret reparatie cutie cutia multimodala E-Tech renault, dacia jogger etech cutia multimodala E-Tech

Si cand spunem compromis, ne uitam la reprizele unui Clio E-Tech si vedem ca aceasta cutie functioneaza in modul Sport asemenea unei transmisii CVT, adica tureaza inutil motor Nissan de 1.6 litri si 91 CP, iar cele doua motare electrice integrate inca nu au un soft complet dezvoltat pentru a functiona corect!

cutia multimodala E-Tech, probleme cutia multimodala E-Tech, pret cutie cutia multimodala E-Tech, 0-100 clio etech, 0-100 captur etech, consum real cutia multimodala E-Tech, baterie 9.8 kwh clio etech, autolatest, pret reparatie cutie cutia multimodala E-Tech renault, dacia jogger etech cutia multimodala E-Tech

Si asta nu o spune noi, ci chiar presa de casa Renault care, suprinzator critica aceasta transmisie in cadrul testelor cu noul Renault Austral dotat si cu motorul 1.2 TCe cu 3 cilindri.

cutia multimodala E-Tech, probleme cutia multimodala E-Tech, pret cutie cutia multimodala E-Tech, 0-100 clio etech, 0-100 captur etech, consum real cutia multimodala E-Tech, baterie 9.8 kwh clio etech, autolatest, pret reparatie cutie cutia multimodala E-Tech renault, dacia jogger etech cutia multimodala E-Tech

CONSUM FOARTE MARE IN MEDIUL EXTRAURBAN!

Daca Toyota si cutia lor eCVT face minuni atunci cand un hybrid japonez merge pe autostrada, un banal Clio E-Tech are un consum real socant de mare in acest regim.

La o viteza de croaziera de 130 si 140 de km/h consumul este de 7 sau 8 litri pentru fiecare 100 de km, in aceelasi timp un Clio 1.5 BlueDCI de 100 CP are un consum mediu doar de 4.8 litri la aceeasi viteza de croaziera!

Se pare ca cele doua motoare electrice integrate in cutia E-Tech si cele patru viteze nu sunt o solutie castigatoare pentru fanii Renault care au crezut ca vor achizitiona o masina economica in 2022!

cutia multimodala E-Tech, probleme cutia multimodala E-Tech, pret cutie cutia multimodala E-Tech, 0-100 clio etech, 0-100 captur etech, consum real cutia multimodala E-Tech, baterie 9.8 kwh clio etech, autolatest, pret reparatie cutie cutia multimodala E-Tech renault, dacia jogger etech cutia multimodala E-Tech

cutia multimodala E-Tech, probleme cutia multimodala E-Tech, pret cutie cutia multimodala E-Tech, 0-100 clio etech, 0-100 captur etech, consum real cutia multimodala E-Tech, baterie 9.8 kwh clio etech, autolatest, pret reparatie cutie cutia multimodala E-Tech renault, dacia jogger etech cutia multimodala E-Tech

De fapt, la o viteza de 140 km/h un BMW 750Li xDrive consuma chiar mai putin de 8 litri si aici nu trebuie uitat de faptul ca are sub capota un V8 de 4.4 litri si 530 CP!

cutia multimodala E-Tech, probleme cutia multimodala E-Tech, pret cutie cutia multimodala E-Tech, 0-100 clio etech, 0-100 captur etech, consum real cutia multimodala E-Tech, baterie 9.8 kwh clio etech, autolatest, pret reparatie cutie cutia multimodala E-Tech renault, dacia jogger etech cutia multimodala E-Tech

Test Drive cu nava amiral a celor de la BMW! Noul 750Li xDrive Facelift G12 2020 de 530 CP

Si in final, conform unor teste se pare ca transmisia functioneaza fara probleme pana cand viteza ajunge la 160 de km/h, moment in care intra in TURTLE MODE, adica are puterea limitata chiar daca motorul pe benzina are suficiente resurse!

Vezi video de mai sus pana cand masina ajunge la aceasta viteza.

cutia multimodala E-Tech, probleme cutia multimodala E-Tech, pret cutie cutia multimodala E-Tech, 0-100 clio etech, 0-100 captur etech, consum real cutia multimodala E-Tech, baterie 9.8 kwh clio etech, autolatest, pret reparatie cutie cutia multimodala E-Tech renault, dacia jogger etech cutia multimodala E-Tech

Repriza de la 0-100 de km/h este atinsa de Captur in modul electric in 17.92 secunde, cifra lamentabila daca ne gandim totusi ca masina are o putere electrica cumulta de 100 CP si 200 de Nm.

Mai jos vezi care este viteza maxima a unui Captur E-Tech de 160 CP 2022, insa si repriza de la 0-100 de km/h cand se observa ca transmisia schimba prima viteza la 125 de km/h!

Viitoarele modele Dacia Duster Hybrid, Bigster Hybrid si Jogger Hybrid vor avea cutia de viteze produsa de Vitesco Technologies Continental

s s s

Articole Interesante

Alte Stiri

8 COMMENTS

  1. Cutia multimodala e tech hybrid nu este conceputa pentru mersul sporiv sau pentru autostrada cu 160 la ora.
    Am deja 10000 de km cu o Arkana fara nici o problema, mers 75% pe nationale, 10% in oras si 15% pe autostrada iar consumul total mediu este 4,3 litri.
    Spuneti-mi inca un Suv care are consum apropiat si la un pret sub 27.000 euro cat m-a costat cu program rabla.

    • 50.000 c class 2023 2.0 diesel 200+20 de cai myld hibrid amg pachet 9g tronic sport dinamic confort economic individual consil 2.7 100km mers 130 140 mod comfort treapta 9, 200nkm pe ora mod sport consum 6.5 l l

    • Am un clio cu aceeasi cutie multimodala , totul ok pana la 47000 km in 16 luni, cand a aparut in bord AVARIE Electrica.
      A stat 2 luni intr-o reprezentanta RENAULT , am luat masina vineri dimineata si luni dupa amiaza a CEDAT IAR. Acum este la alta reprezentanta RENAULT .
      Azi mi-au spus ca tb schimbata cutia de viteze.
      Asta da FIABILITATE….

  2. Arkana nu e suv :)), e un Sandero cu caroserie mai ,, sportivă,,…deci daca vrei sa faci o comparație ,o faci cu Sandero,Caddy etc

  3. Autolatest, de unde ati luat ca Arkana E-tech e produsa in Rusia? La rusi era produs Arkana pe baza la dusterul vechi, doar cu ambalaj de Arkana, cu motoare de 2.0, dar cu tractiune 4×4 si cu habitaclu de acelasi duster.
    Eu am in curtea casei un Hyundai Tucson Hybrid din 2023 si un Arkana E-Tech hybrid din 2022. Pai va zic eu ca Arkana are un consum mai mic decat Tucson. Arkana Oras ~5 litri si inafara cam 6-7 mergand activ, dar fara a exagera. Tucson oras cam 5-6 litri si inafara 6.7-8 litri in acelasi stil de condus.
    Bine ca Tucson e malt mai dotat. Ventilare fotolii fata, clima zonata, incalzire toate fotoliile, motor si sistem hybrid mai puternic (avem 1.6 turbo doar). Cumva Tucson arata mai impresionant pe dinauntru. De fapt si este asa. In schimb Arkana imi place cum arata pe dinafara. Este un Engineering full options, dar mult mai sarac echipata VS Tucson. Bineinteles si diferenta de pret a fost sub 10 mii de euro.
    Cam asa stau lucrurile.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente