Francezii de la Renault au anuntat ca au probleme tehnice cu peste 330.000 de modele care au motorul hybrid E-Tech.
In acest moment germanii de la KBA mentioneaza doar versiunile PHEV, insa sistemul hybrid este aceelasi si pe gama Hybrid simpla care se regaseste de ceva vreme si pe Dacia Jgger.
Sistemul Hybrid Renault E-Tech are un motor aspirat de 1.6 litri de Nissan si un motor electric integrat in cutia multimodala construita chiar de catre Renault.
Sfatul Autolatest este sa mergi la dealerul tau Renault si sa ceri daca masina ta are rechemarea cod 0E2M, si sa ceri masina de schimb pana cand se remediaza problema.
Germanii spun ca problema este atat la componentele mecanice, respectiv motorul electri cat si pe partea de sofware.
“In the event of a failure of an internal electric machine component, an overly sensitive diagnosis of the electric machine monitoring system activates an inappropriate degraded operating mode”.
PACAT ! cum cei de la RENAULT i si dau cu Firma in Cap ,asta dupa Recentul Episod cu Motoarele de 1,2 cmc Made in Spain Valladolid . Si pe langa Modelele din Titlu , Adaugati si NEW ESPACE ,care are ,aceeasi Cutie Multimodala .
Amendati drastic pt ca vand produse în stadiul de BETA. Dar și cumpărătorii își merita soarta pt ca achiziționează mașini cu 1000 de senzori. Azi nu mai sunt mașini și șoferi cu agregate care conduc și pe cei cu sindrom Down
Cu cat o masina e mai sofisticata cu atat are mai multe defecte.
Renault are cele mai fiabile motoare
La ceilalți e dezastru total.
In opinia mea, Renault a dobandit o asa zisa faima in a produce masini care au probleme tehnice, atat pe partea mecanica cat si pe cea electrica.
Cine crede ca numai Renault are probleme se inseala amarnic !!!! Cu cat mai multa electronica si motoare mici cu atat mai multe probleme. Nu mai exista masina buna ,exista doar masina fiabila. Si asa in ziua de azi conteaza el mai mult. Masina nu inseamna zeci de accesorii si gadgeturi pentru orice . Masina inseamna sa iti faca placere sa conduci si sa simti asta. Iar la multe din masinile de azi si cele din viitor nu prea mai exista. Cine crede ca masinile viitorului sunt cele electrice se cam inseala. Sau poate da sunt, dar peste 30 ani ,daca vom mai exista !!!!
Este foarte interesant. Din primele rânduri ale acestui așa zis articol, apar contraziceri. Renault anunță dar este germanul care denunță. Ciudat. Cum de KBA (vreun “institut” inventat de nemți, care are pretenții de mare specialist), critica construcția franceză doar pentru a disimula atenția de la “măiestria” constructorului german, și nu pomenește nimic de “polizoarele” ce echipează mașinile lor și nici de politica de subjugare a utilizatorilor față de reprezentanțe. Cred ca acest site “specializat” este plin de dezinformare, mai mult sau mai puțin voită.
….adica KBA minte si tu cunosti adevarul suprem fiind inginer de Facebook!
Salut, sunt deținător de Renault Captur 2 E-tech hybrid 2022, am fost într-adevăr chemat la service cu problemă de software. Aveam consum mare, 7.5-8 l/100km și schimbarea vitezelor se făcea cu hopuri. Acum problema este rezolvată, a durat cam 2 ore remedierea, și consumul a scăzut la 5-5.2 l/100km, chiar și cu aer condiționat pornit tot timpul, iar cutia de viteze face schimbul de viteze lin.
Felicitari pentru rezolvarea problemei!
Ce capacitate avea motorul, câti CP, ce cutie de viteze ?
Au dublat prețul mașinilor și au făcut niște mizerii pline se plastic. Mă refer la toți producătorii auto.
Nu vreau să-mi imaginez ce se întâmplă dimineața, la pornire, cu o mașină care a stat afară, la minus 15 grade sau mai mult, cu atâta tehnologie.
Votati stanga si mUE baieti. Ca schimbarile nu le face renault ca vrea si ca ni se baga pe gat de mUE