Test Drive cu nava amiral a celor de la BMW! Noul 750Li xDrive Facelift G12 2020 de 530 CP

Articole Interesante

La prima vedere, vorbim de un Seria 7 banal care a primit un facelift meritat, insa in realitate, vorbim de un model 750Li care este de fapt, varianta de top a Seriei 7 dupa ce faimosul V12 a lui 760Li a iesit din productie.


Acum, BMW, asemenea celor de la Mercedes si Audi, au modelele de top doar in configuratii V8, insa BMW este singurul care indrazneste sa depaseasca granita a 4.000 de cmc, pentru a pune sub capota masinii de fata un senzational motor N63B44TÜ2 care se produce de cativa ani si care, acum, se prezinta sub capota lui 750Li 2020 in cea mai buna forma.

DE CE UN 750LI IN DETRIMENTUL UNUI DIESEL?

Pentru simplul fapt ca vorbim de nava amiral a celor de la BMW, iar unui 7 ii sta mult mai bine cu un motor rafinat si elegant pe benzina, decat cu un galagios si economic diesel.

Noi spunem ca daca nu faci zilnic peste 300 de km la bordul unui BMW Seria 7, NU MERITA SA CUMPERI O VARIANTA DIESEL, pentru ca prestigiul tau scade in ochii partenerilor tai de business.

Asa ca mai ramane sa te uiti la un G11 echipat cu motorizarea L6 B58B30 de 326 CP, care reprezinta o solutie de compromis pentru cine vrea rafinatment si eleganta intr-o utilizare de zi cu zi.

Insa cine NU VREA SA FACA UN COMPROMIS, trebuie sa aleaga neaparat motorizarea V8 de 4.4 litri TwinTurbo N63, care ofera o putere maxima de 530 CP si face ca orice diesel, fie el si un 750d, sa para o gluma buna!

CUM SE CONDUCE UN 750Li 2020?


In primul rand, pentru ca vorbim de un G12 nu de un G11, trebuie spus ca masina de fata nu prea se conduce, ci este condusa de un sofer! Proprietarul sau este situat in dreapta spate unde se bucura de cea mai confortabila bancheta din lume.

Insa daca tot este nevoie sa te urci la volanul unui Li Seria 7, trebuie sa te pregatesti de urmatoarlele caracteristici:

-cea mai buna plansa de bord ( calitate si ergonomie)

-cea mai buna directie asistata din segmentul sau

 

-un motor de 530 CP, care in modul Sport te face sa uiti ca esti la volanul unei limuzine prezidentiale

-cea mai buna cutie automata din lume care este gandita sa faca fata la peste 1.000 de Nm!

-un tren de rulare setat dinamic chiar daca este varianta pe perne de aer!

Dupa ce te-ai lamurit cu aceste detalii, pornesti la drum si realizezi ca acest 750Li este o bijuterie a casei bavareze, pentru simplul fapt ca este usor de condus, chiar daca are dimensiuni exterioare foarte mari.


Comportamentul rutier al lui G12 in varianta de top te poate face sa uiti repede ca masina merge cu 250 de km/h intr-o atmosfera calma si fara zgomote exterioare.

DE CE UN 750Li ARE UN PRET DE ACHIZITIE MARE?

Pentru a raspunde elegant la aceasta intrebare, cei de la BMW vor spune ca o masina exclusiva nu poate avea un pret modic de achizitie, pentru ca raspandirea ar creste foarte mult si persoanele care sunt de fapt clientii de G12, in varianta de top, sunt persoane faimoase care nu prea vor sa vada la fiecare semafor o masina ca a lor! 

De aici vedem pe sosele foarte multe modele Seria 7 diesel, de trei litri, care, fata de acest 750Li par si sunt mult mai ieftine din toate punctele de vedere.

Pe langa aceasta latura a individualitatii unui CEO sau CFO de companie multinationala, vorbim si de un nivel al luxului pentru cei din spate, mult peste ceea ce gasim la un banal 730d.

Bancheta spate culisanta cu masaj si diferite reglaje electronice, te face repede sa uiti de fotoliul de acasa pe care-l credeai extrem de confortabil cand te uitai la TV.

Pe aceasta bancheta “magica” un CEO controleaza totul cu o tableta mobila, care are un locas special in cotiera centrala, iar LCD-ul din fata sa devine fara probleme un TV important pentru cei care urmaresc bursa in real time! Sau cine vrea sa se relaxeze la un film HD, in timp ce soferul te duce spre casa.

CONCLUZIILE AUTOLATEST

In final, nu putem sa avem decat cuvinte de lauda, pentru ca masina este calitativ peste un Mercedes Clasa S sau un Audi A8, in ciuda a ceea ce tot spun fanii VAG si Mercedes.

Un G12 facelift intr-o varianta de top este calitativ la nivelul unui Rolls Royce Ghost detinut tot de catre BMW.

Motorizarea pe benzina este “magica” pentru ca are 530 de CP si tu folosesti in mod normal, in medie, doar 30% din puterea dezvoltata, iar daca chiar vrei sa vezi cum ajunge o berlina premium germana de 2 tone la 100 de km/h in doar 4.1 secunde, trebuie doar sa apesi pedala de acceleratie in modul Sport Plus.

De fapt, un 750Li este mai rapid pana la 100 de km/h chiar si deca un Audi A8 L60 TFSI E sau un Mercedes 600 Long cu motorul V12 de 6.000 cmc! BMW Seria 7 ramane o masina mult mai usoara decat concurenta sa directa, iar motorizarea de 530 CP si 750 Nm este cu adevart “exploziva” atunci cand soferul o cere.

Cat despre fanii BMW diesel, trebuie spus ca un 7 de top nu va avea niciodata un diesel, chair si cu 4 turbine! Un V8 pe benzina cum este acest N63 da clasa oricarei motorizari la toate capitolele!

PRO

Imagine de marca

Cel mai bun 7 din istorie ( exceptand 760Li!)

Motor pe benzina de 530 CP

Cea mai buna cutie ZF8 din lume

Cele mai bune reprize din segment

Consum decent de benzina in ciuda performantelor

Greutate relativ mica la gol

Calitate de fabricatie peste Clasa S si A8

Confort prezidential pe bancheta din spate la versiunea de fata G12

 

CONTRA

Pret de achizitie mare

Lipsa motorizarea V12

Valoare de revanzare

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -

Galerie Foto

Articole Recente