In fiecare zi in care vedem ca electrificarea este un esec pe toate pietele descoperim ca producatorii europeni aveau solutia tehnica de a introduce in serie in urma cu doua decenii masini hybrid si PHEV care puteau schimba istoria industriei auto europene.
Din pacate acum este prea tarziu pentru ca nu vor face fata invaziei masinilor ieftine si bune din China care, oricum detine monopolul in productia de acumulatori auto.
Este vorba de modelul printer 311 CDI din prima generatie care a fost modificat pentru a avea o versiune full hybrid si una PHEV cu baterie de 14 kwh care putea merge 50 km modul EV in sarcina in oras.
Motorul ales de germanie era clasicul 2,2 CDI de 122 CP ( OM 611 DE 22 LA) , insa si cutia 5G-Tronic electrificata cu un motor electric de 30 kw pe versiunea hybrid cu baterie de 4 kwh si un motor de 70 kw pentru versiunea PHEV.
Acum 20 de ani Mercedes prezenta un Sprinter W901-905 311 CDI Hybrid si PHEV revolutionar
Cu noul Mercede e-Sprinter electric nici macar nu poti ajunge de la Bucuresti si pana la Arad
PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA SI OBIECTIVA sustine Autolatest Romania: Donează prin Patreon AICI