Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Dacia si Renault au complicat atat de mult cutia automata multimodala incat masina devine de unica folosinta

Specialistii care repara transmisii automate au fost intrebati despre noua generatie de cutii de viteze speciale gasite pe masinile Renault si mai nou Dacia, si acestia au spus ca viitorul acestor modele este ” de unica folosinta”.

dacia e tech gearbox, cutie automata jogger hybrid, cutie automata 4 viteze dacia joggerm vitesco, cutie dacia multimodala, nu se repara cutie jooger hybrid, pret sh cutie jogger hybrid, 4 viteze doua motoare electrice dacia jogger hybrid, cutie dacia hibrid

Respectiv, noua Dacia Jogger Hybrid utilizeaza o cutie de viteze MULTIMODALA AUTOMATA cu 4 trepte care din pacate nu se poate repara, si acest lucru se vede la gama Renault E-Tech lansata in 2020 care are deja peste 100.000 de km.

dacia e tech gearbox, cutie automata jogger hybrid, cutie automata 4 viteze dacia joggerm vitesco, cutie dacia multimodala, nu se repara cutie jooger hybrid, pret sh cutie jogger hybrid, 4 viteze doua motoare electrice dacia jogger hybrid, cutie dacia hibrid

Specialistii in cutii automate spun ca Dacia a ales tot timpul cea mai proasta solutie pentru masinile sale cand a fost vorba sa inlocuiasca o cutie manuala, fie ca a fost un Easy R cu 5 sau 6 trepte considerat de toti cea mai proasta cutie robotizata din Europa, fie acum cu noua cutie multimodala de pe Jogger Hybrid.

dacia e tech gearbox, cutie automata jogger hybrid, cutie automata 4 viteze dacia joggerm vitesco, cutie dacia multimodala, nu se repara cutie jooger hybrid, pret sh cutie jogger hybrid, 4 viteze doua motoare electrice dacia jogger hybrid, cutie dacia hibrid

Nu contestam faptul ca aceasta cutie este eficienta pentru ca integreaza doua motoare electrice, insa producatorul ei Renault impreuna cu Vitesco nu ofera piese de schimb pentru aceasta cutie in momentul cand aceasta are probleme.

vitseco Dacia Logan Hybrid si Dacia Jogger Hybrid, vitseco brasov Dacia Logan Hybrid si Dacia Jogger Hybrid, detalii tehnice Dacia Logan Hybrid si Dacia Jogger Hybrid, acumulator 1.3 kwh Dacia Logan Hybrid si Dacia Jogger Hybrid, pret Dacia Logan Hybrid si Dacia Jogger Hybrid, test drive Dacia Logan Hybrid si Dacia Jogger Hybrid, ulei cutie Dacia Logan Hybrid si Dacia Jogger Hybrid

Daca in trecut erau probleme cu transmisi Renault EDC pe Megane, Duster sau Talisman nu era nici o problema penru ca acea cutie era realizata de Getrag si se gaseau piese de schimb precum cele doua discuri de ambreiaj sau blocul de valve, acum cu noua cutie multimodala viitorul suna sumbru.

dacia e tech gearbox, cutie automata jogger hybrid, cutie automata 4 viteze dacia joggerm vitesco, cutie dacia multimodala, nu se repara cutie jooger hybrid, pret sh cutie jogger hybrid, 4 viteze doua motoare electrice dacia jogger hybrid, cutie dacia hibrid

Cand se strica fie cauti una acceptabila in dezemebrari, fie platesti 4.000 euro la un dealer Dacia pentru una noua cu garantie.

Pe scurt, cutia de viteze de la Dacia Jogger Hybrid nu se poate repara, iar daca masina iese din garantie si nu vrei sa platesti 4.000 euro pe o cutie noua masina ajunge garantat la REMAT.

dacia e tech gearbox, cutie automata jogger hybrid, cutie automata 4 viteze dacia joggerm vitesco, cutie dacia multimodala, nu se repara cutie jooger hybrid, pret sh cutie jogger hybrid, 4 viteze doua motoare electrice dacia jogger hybrid, cutie dacia hibrid

Toti concuretii celor de la Dacia si Renault au transmisii secventiale clasice, CVT sau automate conventionale care se pot repara cand au probleme tehnice peste 5 sau 10 ani, insa Dacia cu siguranta te vrea client de model nou dupa aceasta perioada!

Renault mizeaza totul pe cutia multimodala E-Tech cu 4 viteze si cu actuatoare Vitesco de unica folosinta! Vine si pe Dacia Jogger E-Tech Hybrid 2023

s s s

Banner Description

Articole Interesante

Alte Stiri

13 COMMENTS

  1. Și unde este ecologia? Unde este salvarea planetei? Industria auto nu demonstrează decât că devine de la un an la altul o tot mai mare devoratoare de resurse! Niște oameni cu cap, cărora le pasă de poluare, ar fi legiferat o garanție obligatorie de 10 ani și asigurare de piese de schimb pentru alți 20 de ani! Să vezi atunci scădere masivă de necesar de oțel, aluminiu, plastic, etc!

  2. Am inteles. totul este complicat si prost la Dacia Renault. dar, guess what ? Eu conduc aceste super modele si sunt super OK ! Cutia robotizata super, EDC la fel.
    Nu mai critica daca nu te pricepi.
    Sunt fiabile si cinstite.
    Daca ai sa costruiesti ceva mai bun romanesc, good for you.
    Hai sa vedem Romania BINE !

    • Băi desteptule dacă nu ai inca probleme nu înseamnă cu nu vei avea peste 200 000km
      Tu știi ce rău îi sa trebuiască să duci mașina la fier vechi din cauza cutii de viteze automata…știi cât costă reparațiile la cutii de viteze tu știi
      nu costă masina cat costă o cutie de viteze automata…
      Firmele care repară cutii de viteze in Romania ofer garanție 2 luni pe manoperă și îți cer 3000-4000€ euro…
      Și iara se strică

      Trebuie să încerci pe pielea ta ce înseamnă defecțiuni la cutia de viteza automata in Romania….

    • Reparati cutiile automate doar la service-urile autorizate RAR care dau o garantie de 12 luni fara limita de km! Cei care ofera mai putin NU OFERA DE FAPT GARANTIE! Nu mai reparati cutiile la maimute pe bani multi!

  3. Aaaaaaa pai daca le conduci tu emil croitoru sunt clar fiabile si cinstite, tu fiind nimeni ca etalon de nimic.
    Cat am stat eu prin service cu renault si de cate ori am venit remorcat “la shtanga” sau cu 20km la ora ca se strica vana egr, rola nu stiu care, etc…am uitat, a fost un vis, daca am primit garantia ta de cinste!

  4. Daca sunt proaste de ce se cumpara?
    Eu daca am informatii ca un produs este prost, sau nu e corespunzator dpdv economic, atunci nu il cumpar.
    Daca stiu ca e prost si totusi il cumpar atunci ori sunt si eu prost, ori am alte interese.
    Daca stii ca Dacia are cutii automate proaste atunci iei Dacia cu cutie manuala sau alta marca.

  5. Cutii automate ?Nu pentru mine ,consider va fiabilitatea este inainte de orice alt criteriu Am octavia 1,9 tdi din 2006 ,cumparata noua ,actual are 300 000 de km ,cutie manuala 5+1 In tot acest interval am schimbat doar uleiul de 2 ori si ambreiajul o data Sa o dau pe o automata ,cu schimburi dese de uleiuri si filtre scumpe ,fragila si complicata sau mai nou “de unica folosinta “?Trebuie sa fiu nebun ..De reparatii mai bine sa nu vorbim ..

  6. Sunt pe un grup de FB dedicat Jogger (Dacia Jogger Owners Group UK) si sunt foarte multi care se plang ca sunt la al treilea ambreiaj (la motorizarea hibrida) in nici mai putin de un an si se tem de cand vor iesi masinile din garantie. Altii se plang ca f greu ajung piesele de schimb pt ele. La cele manuale nu am vazut decat cuvinte de lauda.

  7. Hahahah inca mai exista persoane care cred in basme cu ecologia si salvarea planetei. Toti fac produse din ce in ce mai proaste si ireparabile intentionat. Multi sunt prea naivi…

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente