Se pare ca oragnismul central de verificare si controlare al masinilor din Romania, Registrul Auto Roman incepe anul la fel de prost ca si in trecut.
Stirea zilei este ca o masina a Guvernului Romaniei a fost descoperita ca furata cand a trecut granita in Rep Moldova, masina care are acte de Romania, adica care a trecut ani de zile prin inspectiile “necrutatoare” ale incompetentilor de la RAR.
Se pare ca inginerii RAR nu au stiut ca au avizat ITP-ul anual al unei masini furate in urma cu 10 ani din Italia, mai ales ca vorbim de o masina a STATULUI ROMAN!
POVESTEA OFICIALA UNDE NU SE SPUNE NIMIC DESPRE RAR!
Dragoș-Cristian Vlad, președintele Autorității pentru Digitalizarea României (ADR), a fost oprit la graniţa cu Republica Moldova pentru că circula cu o mașină care ar fi fost furată din Italia acum circa 12 ani.
Autoturismul, ajuns în patrimoniul Guvernului român şi folosit până acum de patru instituții din România, a fost confiscat de Polițisti. ADR a transmis o serie de precizări în acest sens.
„La graniţă ne-am confruntat cu o situaţie neplăcută. Una din cele două mașini a fost verificată şi am primit informarea că există o alertă pe această maşină. Autoturismul în cauză a trecut în patrimoniul ADR încă din 2020, de la înființarea acestei instituţii, ca urmare a preluării patrimoniului instituţiilor anterioare”, a declarat Dragoș-Cristian Vlad, la Antena 3.
„Există documente în sensul ăsta, pe bază de proces-verbal. Această maşină a trecut pe la patru instituții publice. Ca urmare a unei sentinţe judecătoreşti, încă din 2017, prin care s-a confiscat acest bun, intră în patrimoniul ANAF. ANAF o valorifica cu titlu gratuit către Ministerul Comunicaţiilor, cu observaţia că a făcut parte dintr-un dosar civil”, a mai precizat acesta.
O mașină furată în urmă cu peste un deceniu a fost folosită de o delegație a Guvernului României
În acest caz, un vehicul folosit de o delegație guvernamentală a României pentru a călători în Republica Moldova fusese raportat furat în Italia în 2010.
Deși mașina era declarată furată de 12 ani, aceasta a fost înregistrată la Autoritatea Română pentru Digitalizare (ADR) și a fost unul dintre vehiculele utilizate de Ministerul Cercetării, Inovării și Digitalizării din România.
Mai mult, diverse surse afirmă că autovehiculul și-a schimbat proprietarul de mai multe ori între 2010 și 2017. Acesta a fost sechestrat inițial de ANAF, care ulterior l-a cedat Ministerului Comunicațiilor, care a devenit în scurt timp Ministerul Transporturilor Infrastructurii și Comunicațiilor.
În 2020, ministerul a repartizat mașina în cauză către ADR.