Skoda se indreapta usor spre politica de vanzari a celor de la Tesla care vinde direct masina clientilor fara ajutorul retelei de dealeri.
Acest tip de comert auto aduce mari avantaje producatorului pentru ca din “schema” de costuri dispare dealerul cu angajatii sai si cu marja mare de profit aplicata fiecarei masini in parte.
Ford a incercat acest lucru si a pierdut o mare parte din dealeri, insa germanii de la Skoda se ambitioneaza si spun ca toate masinile electrice se vor vinde direct fara interventia dealerilor.
Acestia din urma trebuie doar sa faca livrarea si sa repare masina cand se strica, lucru putin agreat de catre acestia pentru ca pierd cel putin 10% din marja de profit de la fiecare masina comercializata.
Skoda Octavia este atat de scumpa in Romania incat dispare incet din preferintele romanilor
The head of the car company, Klaus Zellmer, considers the new strategy to be “the end of waste in the system”, from which everyone will benefit.
Marea probelma a lui Zellmer este ca dealerii nu vor mai accepta conditiile impuse de Skoda pentru after-sales, adica cumparatorii online nu vor mai avea unde sa mearga cu masina la revizii sau cand sunt probleme tehnice.
PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA sustine Autolatest Romania sa ramana obiectiva in continuare: Donează prin Patreon AICI

Pe langa multa reclama tesla mai spuneti si lucruri adevarate. Skoda chiar a luat-o pe aratura cu preturile!
Multumin! 🙂
Stimate
Ești complet neinformat.
Nu există marja de profit de 10%la Skoda .
:)))
Exista… si la alte branduri e chiar mai mare….
Are dreptate Larisa…lucrez la brady si 10% iau doar bobocii…minim 15% si maxim limita e ceru 😁
Niciodată o asiatica adevărată nu poate fi înlocuită cu una europeană indiferent de clasă sau motorizare.Asta după 40 de ani de condus masini