Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Olandezii spun ca reteaua electrica deja nu mai face fata statiilor de incarcare al masinilor electrice

Olanda are dupa Norvegia cele mai multe masini electrice in trafic, insa Olanda se mandreste cu cea mai vasta retea de chargere pentru acestea din Europa.

Specialistii olandezi atrag insa atentia ca in ultimii ani au fost montate 700.000 de statii de incarcare pentru masina electrica, iar reteaua nationala de transport si distributie a energiei electrice este stresata la maxim.

retea electrica masini ev, probleme retea electrica masini ev, olanda masini electrice, autolatest, test drive,probleme chargere retea masini

Guvernul olandez spune ca din 2030 toate masinile vandute ca noi trebuie sa fie PHEV sau EV, iar din 2050 intreg parcul auto trebuie sa fie EV moment in care Olanda trebuie sa-si tripleze capacitatea de a produce energie electrica, sau sa cumpere de la vecini.

Vom vedea o crestere a centraleleor pe carbuni si pacura in Europa de Est, si o crestere a centralelor nucleaza din Europa de Vest, respectiv Franta.

retea electrica masini ev, probleme retea electrica masini ev, olanda masini electrice, autolatest, test drive,probleme chargere retea masini

Specialistii olandezi spun ca reteaua trebuie sa fie mult imbunatatita din 2035 pentru ca energia electrica sa ajunga si la cei care nu au o masina electrica, adica energie pentru lumina din casa, energia pentru frigiere sau iluminatul stradal.

Masinile electrice consuma curent murdar care este produs prin arderea de carbune si gaz! Centralale fotovoltice sunt irelevante

Organizatii precum Bovag si Over Morgen atrag atentia politicienilor ca reteaua trebuie modernizata, adica miliarde de euro trebuie investiti pentru aceasta pe langa miliardele deja cerute pentru realizarea de noi superchargere in fiecare oras olandez.

retea electrica masini ev, probleme retea electrica masini ev, olanda masini electrice, autolatest, test drive,probleme chargere retea masini

Costurile tranzitiei spre un parc auto 100% electric vor putea sa fie acoperite doar de catre tarile puternic industrializate, tarile din Europa Centrala si de Est urmand sa mearga si dupa anul 2060 cu motoare diesel si pe benzina.

retea electrica masini ev, probleme retea electrica masini ev, olanda masini electrice, autolatest, test drive,probleme chargere retea masini

“According to the NAL report, the logistics sector will need almost three times as much electricity in 2035 as it does today, and by then charging trucks and vans will cost as much electricity as one third of all Dutch households – almost 3, 5 million families.”.

Panourile fotovoltaice si independenta energetica pentru alimentarea masinii electrice sunt o mare teapa in Romania!

PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA ajuta Autolatest Romania sa ramana obictiva in continuare: Donează prin Patreon AICI

Autolatest Patreon, doneaza pentru autolast, presa auto independenta autolatest, patreon testeauto

s

Articole Interesante

Alte Stiri

2 COMMENTS

  1. De ce nu se vorbeste de Norwegia care face fata si nu mai vand masini care sunt doar pe combustie de la anu, nu 2030 ,de ce doar parti negative despre masini electrice?

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente