Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Masina electrica este irelevanta pentru bucurestenii care locuiesc in cele 16.000 de blocuri cu 305.000 de apartamente

Si daca luam in calcul cele peste 705.000 de apartamente trebuie spus ca sunt peste 700.000 de familii in Bucuresti care au cate doua masini personale.

Masina electrica bucuresti, incarcare masini electrica bucuresti, parcari adp chargere ev, pacare masini electrice, masina electrica bloc

Adica, sunt peste 1.5 milioane de masini detinute doar de catre cei care locuiesc la bloc in Capitala Romaniei, adica 1.5 milioane de masini care NU AU CUM SA FIE ELECTRICE.

Sunt mult care spun ca daca esti bucurestean, locuiesti la bloc si conduci o Tesla nu este o problema pentru ca mergi la SuperCharger doar la fiecare 5 zile, insa Tesla este inca o masina mult prea scumpa pentru cei care locuiesc la bloc, adica acesti soferi inca nu intra in target-ul EV premium cu pret de peste 40.000 euro.

Masina electrica bucuresti, incarcare masini electrica bucuresti, parcari adp chargere ev, pacare masini electrice, masina electrica bloc

Asa ca raman masinile noi chinezesti sau cele SH electrice care din pacate NU AU nici o retea de charging pentru cele 16.000 de blocuri.

Aceasta este de fapt marea problema a electrificarii fortate a celui mai mare oras din Europ de Sud-Est, Bucurestiul ramanand un oras al masinilor diesel sau pe GPL care sunt cele mai ieftin de utilizat.

Masina electrica bucuresti, incarcare masini electrica bucuresti, parcari adp chargere ev, pacare masini electrice, masina electrica bloc

IN ILFOV SITUATIA ESTE COMPLET DIFERITA!

Pentru simplul fapt ca acol traiesc tot bucurestenii fugiti de la bloc in urma cu 10 sau 20 de ani, insa care locuiesc la casa si curte.

Pentru acestia este simplu sa bage in priza de 220V o masina electrica 16 ore pentru ca a doua zi sa mearga la munca si inapoi, iar cei cu bani pot sa-si monteze cu un cost mare un sistem off-grid dedicat incarcarii masinii electrice si a consumatorilor de pe propritate.

Masina electrica bucuresti, incarcare masini electrica bucuresti, parcari adp chargere ev, pacare masini electrice, masina electrica bloc

Acolo deja vorbim de o masina electrica cu un pret mediu de 30.000 euro plus inca 30.000 euro pentru acesti sistem fotovoltaic off-grid cu acumulatori de stocare care sa nu te faca streseze cum vedem deja la prosumatori vs statul roman.

Masina electrica bucuresti, incarcare masini electrica bucuresti, parcari adp chargere ev, pacare masini electrice, masina electrica bloc

In prezent in Romania sunt peste 40.000 de blocuri care au 70.000 de scari de bloc si peste 1.810.000 de apartamente in care locuiesc familii cu cate doua masini pe apartament.

Masina electrica bucuresti, incarcare masini electrica bucuresti, parcari adp chargere ev, pacare masini electrice, masina electrica bloc

Pentru a avea sanse ca si cei de la bloc sa detina o masina electrica, ADP trebuie sa monteze gratuit pe intreaga retea de parcari rezidentiale chargere de 22 kw, adica sa-si poata incarca omul masina cand ajunge acasa cum o fac si cei care locuiesc la casa.

Masina electrica bucuresti, incarcare masini electrica bucuresti, parcari adp chargere ev, pacare masini electrice, masina electrica bloc

Costul curentului consumat urmand sa fie legat de factura de curent de la apartament, solutiile tehnice existand si se pot implementa fara probleme.

De ce in Bucuresti este o prostie sa-ti cumperi masina electrica! Vezi care sunt problemele reale!

In Bucuresti exista doar 54 de statii de incarcare DC functionale la un parc auto de 2 milioane de automobile

PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA sustine Autolatest Romania sa ramana obiectiva in continuare: Donează prin Patreon AICI

Autolatest Patreon, doneaza pentru autolast, presa auto independenta autolatest, patreon testeauto

s

 

Banner Description

Articole Interesante

Alte Stiri

9 COMMENTS

  1. Haideti sa nu cadem in extreme.
    Dupa revolutie catecmasini erau in Romania si cate benzinarii ???
    Acum cate masini sunt si cate benzinarii????
    Daca masinile electrice se inmultesc, apar si incarcatoare peste noapte…. Intotdeauna este o perioada de tranzitie…. Asta e problema la noi, întotdeauna gasim partea negativa a lucrurilor….

  2. Buna ziua/seara ! In primul rand tin sa va dau dreptate utilizator ATTI iar in al doi-lea tin sa mentionez si eu cam acelasi aspect,ia hai sa ne cumparam noi majoritatea masini electrice si sa vedeti cum se vor grabi sa aibe benzinariile pe langa vechile pompe si statii de incarcare nu mai zic de noii interesati de a face un bussines ca na daca ai statie de incarcare e normal sa ai si un suc,o cafea,un ceai,etc

  3. @@@Jon888888888,
    Patroane, dacă vrei să ne grăbim să cumpărăm o mașină electrică, convoacă toți măscăricii, pardon, patronii din România și spune le să mărească salariile la 8.000 de lei net, pentru ca fiecare angajat să își permită să își facă o rată la o mașină proastă, pardon, electrică.
    Până atunci, stai jos, rămâi în bula ta fiindcă ești prea prost pentru realitatea de zi cu zi

  4. Bucurestiul este sugrumat de un volum extraordinar de mare de masini. Nicaieri in lumea civilizata, marile capitale nu au un raport de 2 masini pe spartament asa cum zice autorul articolului.
    Autoritatile pot rezolva asta foarte simplu, astfel incat sa rezolve concomitent urmatoarele probleme: suproaglomerarea urbana, poluarea si lipsa trotuarelor pt pietoni.
    Cateva solutii aici:
    1. Toate locurile de parcare din oras sa fie cu plata. Parcarea inafara lor sa fie aspru pedepsita.
    2. Impozitarea extrema de cel de-al 2-lea autoturism in sus.
    3. Interzicerea motoarelor diesel in oras cu exceptia autoutilitatelor.
    4. Mentinerea reducerilor de RABLA pentru masini electrice de 10.000€
    5. Mentinerea gratuitatii pentru parcarea vehiculelor electrice.
    Sa vedeti ce repede se elibereaza traficul, parcarile, se reduce poluarea, oamenii ar fasi brusc bani pt o electrica.
    Si da, pe masura ce apar masinile electrice in volum mare, vor aparea si statiile de incarcare, pentru ca vor fi profitabile.
    Daca aveti impresia ca nu ar fi posibil asa ceva nu trebuie sa va uitati prea departe. Mergeti in Berlin, Viena sau alte mari orase din tari mai civilizate si veti vedea toate aceste masuri in efect. Si lumea traieste mai bine, mai fericita. Orasele sunt pentru oameni, nu pt masini.
    O zi minunata.

    • 1. aici sunt de acord cu tine
      2. doar daca esti intr-un stat comunisto totalitar….
      3. si de ce nu si utilitarele sa fie electrice?
      4.Renuntarea la RABLA PLUS daca tot nu mai este voie sa-ti cumperi masini diesel sau pe benzina!
      5.Cresterea pretului la parcare pentru masinile electrice pentru ca distrug mai repede infrastructura rutiera decat cele diesel….sunt mai grele!

    • 2. A avea masina nu este un drept, este un privilegiu. Pentru deplasarea in oras exista transport in comun. Acesta ar deveni mai bun, mai calitativ daca ai volum de calatori platitori. Nu ai nevoie de mai mult de 1 masina per familie, iar masura impozitarii de la a2 masina in sus este o masura restrictiva. Cine ar avea nevoie de a2a masina, ar plati. Nu este o interdi tie, este o masura restrictiva.
      3. Numarul autourilitarelor este mult-mult mai mic decat al masinilor personale. Nu zic ca in viitor nu ar fi si ele interzise, dar temporar pot fi mentinute.
      4. Este clar ca electrificarea este viitorul. RABLA plus este o masura de incurajare a achizitionarii de autoturisme electrice. Ea va disparea sau va fi redusa odata ce nu vor mai exista vehicule pe carburant fosil.
      5. Infrastructura va fi adaptata la noile realitati in masura in care noi cetatenii vom cere asta. Drumurile in general sunt create pentru a suporta trafic de vehicule de pana in 3 tone (daca nu fura administratorii de drumuri la materiale). Majoritatea masinilor electrice cantaresc sub 3 tone. Dar nu vad gratuitatea parcarilor pt electrice ca fiind ceva permanent. Ci doar ca masura temporara pentru impulsionarea achizitiei de masini electrice. Ideea este de reducere a poluarii din orase. Ca sa te poti plimba in oras si sa respiri si altcdva decat noxe.

  5. Sunt utilizator de electrică iar problema încercării la statie se pune doar de preț , nu de timpul petrecut la coada. Majoritatea timpului găsesc stațiile goale.

    In cel mai bun caz daca din greșeală e treabă ADP-ului sa monteze traseul electric , e suficient doar de trasee de 16A pt a încărca peste noapte, 22kw e o cheltuială inutilă.

  6. Buei boss, dacă mie nu îmi pârțâie dieselul pe șoseaua Olteniței simt ca nu trăiesc să muara . . . sunt bukurestean sau ce, leuștean ?!

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente