Acest lucru inseamna ca intrega industrie auto europeana este complet depasita de “invazia” chinezilor, principalele modelele fiind cele produse de catre Tesla in Shanghai Gigafactory.
Pe langa Tesla, “invazia” este sustinuta de catre MG Motor si BYD, insa si de alti producatori chinezi care nu sunt comercializati pe piata din Romania.
Succesul acestor masini Made in China este de neoprit acum in UE pentru simplul fapt ca europenii nu vor sa plateasca 50.000 euro pe o electrica Reanult, Peugeot, VW sau Skoda, in timp ce pentru 30.000 euro primesti o masina chinezeasca mult mai buna.
MG4 XPower se vinde in Europa cu un pret de 42.000 euro, are 430 CP si merge 480 Km, in timp ce un VW sau Skoda cu puteri echivalente au preturi de peste 70.000 euro.
Daca sustin acest ritm mare in Europa vom vedea in 2024 cum marcile chinezesti vor putea comercializa peste 1.2 milioane de masini NOI cu garnatie.
PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA sustine Autolatest Romania sa ramana obiectiva in continuare: Donează prin Patreon AICI
Concurența e benefică pentru orice industrie.
Constructorii din Europa, sub pretextul scumpirilor, au majorat enorm de mult prețurile.
E posibil sa vina din Coreea de Sud si din China mașini la fel de bune si mai ieftine…
Fiecare pasăre piere pe limba ei…