Turcii de la Alsim Alarko Sanayi Tesisleri ve Ticaret AS. au castiga in 2019 celebra licitatie pentru finalizarea a catorva tronsone din viitoarea Autostrada A0 la Bucuresti, autostrada care din pacate este intarziata cu cel putin un an si jumatate.
Insa, lipsa de interes din partea antreprenorului Alsim Alarko Sanayi Tesisleri ve Ticaret AS. cat si a “specialistilor” de la CNAIR fac ca zeci de mii de soferi sa stea in trafic chiar si 1 ora pentru a parcurge cativa km.
De vina este CNAIR pentru ca nu a fortat Alsim Alarko sa finalizeze lucrarile la podul peste A0 din zona Comuna Berceni in aceelasi timp cu pasajul suprateran care traverseaza vechea centura, faimosul POD STRANB CANAIR:
Pasajul de la Berceni va ramane in istorie drept pasajul stramb!
Acum, la ora de varf vedem cum zeci de mii de masini sunt blocate pe acest pasaj care este proiectat gresit, respectiv urca doua benzi pe sens ca apoi una dintre ele sa dispara, solutie incredibila aleasa de CNAIR pentru a nu forta Consiliul Local Ilfov condus de PNL sa largeasca drumul national la doua benzi pe sens.
Mai mult decat atat, aceelasi incompetenti de la Ilfov cat si CNAIR nu sunt in stare sa construiasca in regim de drum express o banal centura ocolitoare la Berceni care sa duca tot traficul spre Vidra fara a bloca comuna Beceni zi de zi.
Si daca nu stiu cum trebuie sa arate un asemenea drum de ocolire atasam imagini cu recent lansata centura de la Bragadiru, celebra Strada Gladiolelor betonata si cu treceri de pietoni suprainaltate care a scos traficul complet de pe Margelelor.
La ora de varf de la Metrou Aparatorii Patriei si pana la Primaria Comunei Berceni un sofer trebuie sa stea pe loc cel putin 1 ora.