Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Pasajul de la Berceni va ramane in istorie drept pasajul stramb!

Conform presei centrala celebrul Pasaj de la Berceni urmeaza sa fie dat in folosinta peste cateva zile, insa putini dintre specialistii tarii au constatat faptul ca acesta va ramane in istorie drept PASAJUL STRAMB.

Si cel mai bine se poate vedea in vide-ul de mai jos, respectiv pe rampa de urcare dinspre comuna Berceni care este clar mult mai ingusta decat celelalte care urca si coboara acest pasaj.

Asocierea Trameco-Vahostav-Erbașu, pasajul de la berceni stramb, probleme pasaj berceni, cnair berceni, cj ilfov pasaj berceni stramb, autolatest, testeauto, pasaj berceni daramat 2022

Nu stim de ce constructorul a ales aceasta solutie CIUNGA pentru Pasajul de la Berceni, insa cu siguranta acesta intra in istoria CNAIR drept pasajul stramb de la Berceni.

La urcarea dinspre Bucuresti avem cate doua benzi pe sens pana in giratia suspendata, insa la coborarea spre Berceni pe o rampa avem doua benzi pentru 100 de , iar la urcare doar o singura banda pe sens.

O alta explicatie poate sa fie lipsa de interes a Consilului Judetean Ilfov de a realiza doua benzi pe sens pana in Comuna Berceni, localitate care este lasata de paragina cum vedem de altfel si la pasajul tot cu o banda pe sens de la A0 de la 500 m distanta.

Asocierea Trameco-Vahostav-Erbașu, pasajul de la berceni stramb, probleme pasaj berceni, cnair berceni, cj ilfov pasaj berceni stramb, autolatest, testeauto, pasaj berceni daramat 2022

DETALII DESPRE FAIMOSUL PASAJ DE LA BERCENI

Contractul pentru Pasajul Berceni a fost semnat cu Asocierea Trameco-Vahostav-Erbașu în martie 2019, pentru 146 milioane lei.

Lucrările au început în vara anului 2022 și aveau termen de execuție de 24 luni (iulie-august 2022), dar întârzierea a fost cauzată de problemele de aprovizionare și de exproprierile sau avizele întârziate.

Asocierea Trameco-Vahostav-Erbașu, pasajul de la berceni stramb, probleme pasaj berceni, cnair berceni, cj ilfov pasaj berceni stramb, autolatest, testeauto, pasaj berceni daramat 2022

CINE ESTE CONSTRUCTORUL?

Contractul pentru proiectarea şi construirea Pasajului Berceni de pe Centura Bucureşti a fost semnat în martie 2019 cu asocierea SC TRAMECO SA – VAHOSTAV -SK, a.s. – CONSTRUCŢII ERBASU SA – GRAFIC TENDS S.R.L pentru suma de 146 milioane de lei fără TVA.

pasaj berceni, selina grup berceni, pasaj berceni demolat 2023, constructie, probleme selinagrup, irinel scriosteanu selina grup, pasaj centura bucuresti, autolatest

In urma cu 6 luni aceelasi poltician se lauda in media ca Pasajul de la Berceni urmeaza sa fie deschis traficului pana la safarsitul anului 2022, si in realitate acesta trebuie daramat.

Pasajul de la Berceni a inceput sa fie demolat chiar inainte de inaugurare! Probleme CNAIR si SelinaGrup

Asocierea Trameco-Vahostav-Erbașu, pasajul de la berceni stramb, probleme pasaj berceni, cnair berceni, cj ilfov pasaj berceni stramb, autolatest, testeauto, pasaj berceni daramat 2022

 

s

Banner Description

Articole Interesante

Alte Stiri

20 COMMENTS

  1. inainte de constructia propriu.zisa beneficiarul (cnair, aici) aproba sau nu proiectul, deci nu constructorul trebuie injurat daca vi se pare ceva in neregula

    • @@@alex,
      cu alte cuvinte, beneficiarului i a fost prezentat proiectul în care se specifica că pasajul v a fi construit strâmb iar beneficiarul a acceptat fără mâr, fără câr!

      alex, jos pălăria!ești un fenomen!ești ceva spectaculos!ești un special!sigur erai treaz când ai scris elucubrația asta???nu te rușina, nu este ceva rar, multă lume bea, se droghează…

    • Doza 4 , tu le iei pe toate, sau? Ce a zis alex mai sus , e corect dpdv juridic , daca ai aprobat proiectul de cacao ti l pui in cap, oricum avand in vedere ca l reconstruiesc, nu e cazul ( pe mn ma enerveaza faptul ca ai raspuns ca un lache din lumea 5a , o fi citit omul printre randuri ?

  2. E posibil sa trebuiasca sa va documentati prima oara inainte sa scrieti tot timpul numai aberatii .poate ar trebui laudati cei care au realizat aceasta inginerie nu tot timpul blamati ,criticati si mustrati si degeaba fara sa aveti habar !

  3. Ai fost vreodată în comuna Berceni, ca să afirmi ca e lăsată în paragina?
    Domnule redactor , vino în Berceni sa vezi trotuare ca în palma, stâlpi noi deosebiți de iluminare stradala, șosele asfaltate de curând și tot ce vrei. În paragina e lăsată următoare comuna, Vidra, nicidecum Berceni.

    • …..prietene sunt aproape 10.000 de oameni care se cca in curte pentru ca nu au canalizare si sunt la 1 km de Bucuresti!
      ….50% din drumuri sunt de pamant, si cand ploua zici ca este batalia de la Calugareni…..adica mlastina!
      Inainte sa comentezi politic mai bine mergi prin comune din Ardeal reabilitate cu bani de la UE ca sa vezi canalizare/statie de epurare, trotuare fara masini, strazi cu wi-fi gratis de la primarie!
      Lasa gargara ca nu tine mai ales ca stim bine zona!

  4. In Berceni va exista pasaj (peste centura cu 1 banda pe sens spre comuna Berceni) apoi sens giratoriu apoi imediat urcare pe alt pod tot cu 1 banda pe sens, iar DN-ul care are tot 1 banda pe sens si nici macar alveole pentru autobuz. Ce sa mai, a fost o durere continua in ultimii 3 ani si va fi in continuare inca cativa ani, sfatul meu este ca cine vrea sa se mute pe acolo sa se gandeasca de 3 ori inainte.

  5. Proiectul trebuia verificat, avizat( analiza costuri etc) și în baza proiectului se pune în opera lucrarea de către constructor.

    • Autolatest .da doar pe un sens pentru ca iesirea spre bucuresti e pe 2 benzi(daca observi) iar celelalte doua sunt intrari . Intrarea si iesirea dinspre bucuresti se face pe cate doua benzi(din cauza aglomeratiei) ,intrarea dinspre berceni pe o banda ,iar iesirea (spre berceni) are nevoie (logic) de doua benzi ,dupa care ,se ingusteaza in functie de structura drumului . Eu ii felicit pe cei ce ai realizat aceasta minune inginereasca !

    • Si oare de ce la Domnesti sau Popesti pasajele au doua benzi pe sens atat la intrare cat si la iesire…….si ambele dau in sosele cu o singura banda pe sens atat spre Oltenita cat si in Domnesti?!?! Te-ai intrbat cumva?

  6. Daca este un proiect avizat e ok si cred ca asa este insa nu va mai dati cu părerea degeaba poate nu aveti ce face, insa eu pot spune ca rampele puteau totusi facute egal indiferent de ce rapoarte de trafic existau in viitor totul se schimba si justificari existau. Si eu sunt de patere ca sunt situatii cand viitorul e primordial dar saracia primeaza. E baza. Nu ai cu ce sa faci nu faci. Altfel daca ai avea resurse ai face orice ca in dubai.

  7. Importanți rău bercenarii, poate minim trei benzi arata ca nu sunt lăsați in paragină, sau o bandă pentru fiecare locuitor bercenar. Pe DN 4, unde umil locuiesc sunt doua benzi pentru ca dn4 ăsta duce catre Oltenița, duce undeva, nu se oprește in satul meu, ca la Berceni Berlin. Ca aveți metrou la buză nu vedeți. V ati mutat la metropolă cand v ati mutat. Asa e rumânul, se muta la noroi apoi tipă ca nu ii face cineva drum. Unul eu cand m am mutat am stiut unde ma mut si pana sa se faca pasajul, am rupt masina pe camp. Ca asta am vrut. E foarte bine ce s a făcut si ce s a făcut si va rămâne in istorie ca s a făcut. Stramb nu e pasajul, ci gandirea celui ce il vede așa

  8. Pasajul este realizat subdimensionat la ieșirea spre Berceni-Dobroesti (apropo poți merge și pe aici spre Oltenita) fără un studiu elementar de trafic (actual) care să țină cont de creșterea demografică și naveta pe care o fac zilnic oamenii indiferent ca sunt din Berceni, Dobroesti, Frumusani, Vidra, Domnești etc.
    Berceni-Dobroesti (13000+12000 locuitori în creștere) depășește numărul de locuitori ai Olteniței de 22000 cu tendința de scădere.
    La Domnești au nimerit-o făcând două benzi pe sens la ieșire fiindcă și acolo sunt 12000 locuitori în creștere.
    La Popești spre Frumusani mergea și o bandă fiindcă acolo sunt 6000 locuitori dar felicitări ca au făcut 2 fiindcă pe viitor mai mulți vor prefera să se mute din oraș la casa.
    Un alt aspect de care nu s-a ținut cont este ca mulți navetiști care merg la metrou, din toate localitățile limitrofe, vor folosi același pasaj subdimensionat și se va crea fenomenul de pâlnie.
    Totul din lipsa unui studiu actual și decidenți fără nici o viziune, ancorați de scaunul lor din birou.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente