Se pare ca Ford a ales calea celor de la Tesla, respectiv sa renunte complet la reteaua de dealeri care impanzeste Europa.
Acesta trend vine la putin timp dupa ce seful Ford Europa, Martin Sander a declarat ca Ford nu mai vrea sa vanda masini ieftine multor clienti, ci doar masini scumpe unui numar restrans de clienti.
Adica, mii de showroom-uri Ford devin irelevante in Europa in special daca Ford doreste sa vanda masini direct clientilor cum o face Tesla fara a da o marja de profit dealerilor.
“Our dealer network is too big, we need restructuring,” said Sander, adding that “ideally, the network is smaller, but still large enough to reach customers across Europe.”
Aceasta situatie urmeaza sa “loveasca” si dealerii din Romania care in mare parte nu vor mai avea suport din partea Ford Romania, adica vor disparea de pe piata.
Un oras precum Bucurestiul are nevoie doar de 1 singur dealer Ford, in timp ce orase precum Ploiesti sau Buzau nu vor mai avea acces la acesti dealeri pentru ca distanta este prea mica pana la Bucuresti.
Trezirea la realitate!
Masinile cu baterie sunt extrem de scumpe si pot fi produse la un pret abordabil doar in China asa ca “marii strategi” CEO, platiti cu milioane de companiile auto EU si USA, au descoperit solutia miraculoasa: navala pe 1% din populatie care poate cumpara o masina de peste 100k. HA, HA, mult succes! Falimentul e aproape!
Exceptional cum acesti diletanti multimilionari au reusit sa falimenteze toata industria auto de pe 2 continente alergand dupa “cai verzi pe pereti”.
Ar veni că aceea de la Craiova , Uzina să o Închidă. E FORD OTOSAN ,care Produceau ,Puma și acu de un timp ,Tourneo , Auto care Nu sunt de LUX . Vin aceea de la BYD , DONGFENG , BAIC ori GELLY