Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Test Drive cu cea mai buna masina electrica din Romania! Tesla Model 3 Long Range 441 CP vanduta cu un pret de 38.940 euro

Sa spui ca Tesla Model 3 este cea mai buna masina electrica din Romania, este un statement greu de digerat de catre concurenta traditionala, insa realitatea ne arata ca americanii sunt pragmatici si ofera o masina buna si foarte buna la toate capitolele.

test drive Tesla Model 3 Long Range 441 CP, autolatest Tesla Model 3 Long Range 441 CP, pret romania, rabla plus, 0-150 km/h, cea mai buna masina electrica romania, drive test model 3 LR, timp incarcare, tesla charger romania, 0-200, consum real kwh, baterie 75 kwh net, 441 cp dual motor, garda la sol

Din start trebuie spus ca in Romania este imposibil sa cumperi o masina electrica cu peste 440 CP la un pret de 39.000 euro, respesctiv discutia de fata incepe de la acesti parametrii.

DE CE MODEL 3 LR IN 2023?

In primul rand, masina din acest test drive a demonstrat inca o data ca Tesla este printre putinii constructori de automobile electrice care chiar stie sa le construiasca, respectiv are o baterie cu o capacitate neta de 75 kwh, care poate merge in cel mai aglomerat trafic din Bucuresti peste 600 de km.

test drive Tesla Model 3 Long Range 441 CP, autolatest Tesla Model 3 Long Range 441 CP, pret romania, rabla plus, 0-150 km/h, cea mai buna masina electrica romania, drive test model 3 LR, timp incarcare, tesla charger romania, 0-200, consum real kwh, baterie 75 kwh net, 441 cp dual motor, garda la sol

Calitatea de fabricatie este mult peste ceea ce vedem la VW ID.4, Ford Mustang Mach E sau cine stie de Skoda sau Cupra realizate pe aceeasi platforma de ID.3.

Chiar daca vorbim de o masina Made in China, Tesla reuseste acolo sa produca o masina de top cam la toate capitolele, adica exact acolo unde se uita un client de masina electrica.

TECH TESLA 2023

Sub capota avem doua motoare electrice care afiseaza impreuna 441 CP si 493 Nm, motoare care duc masina pana la 100 de km/h in doar 4.4 secunde, iar viteza maxima este de 235 km/h.

test drive Tesla Model 3 Long Range 441 CP, autolatest Tesla Model 3 Long Range 441 CP, pret romania, rabla plus, 0-150 km/h, cea mai buna masina electrica romania, drive test model 3 LR, timp incarcare, tesla charger romania, 0-200, consum real kwh, baterie 75 kwh net, 441 cp dual motor, garda la sol

Bateria are o capacitate neta de 75 kwh, iar autonomia in oras este de peste 600 km, iar pe autostrada la viteze normale aceasta scade pana undeva in zona de 440 km.

Adica, pleci de la Bucuresti cu 100% si ajungi lejer la Sibiu pentru a incarca timp de aproximativ 30-40 minute, dupa care poti merge fara probleme pana la Szeged in Ungaria.

Masina de fata are cea mai avansata pompa de caldura din lume denumita Octovalva, Tesla oferind o autonomie extrem de mare chiar si cand afara temperaturile sunt scazute.

Tesla este cu decenii in fata celor de la Mercedes, BMW sau Audi doar pentru ca a inventat Pompa de Caldura cu Octovalva

CEL MAI MIC PRET DE PE PIATA!

Si cand spunem asta ne uitam pe configuratorul Tesla Romania si vedem ca americanii vand aici aceasta masina cu un pret de 49.990 euro, pret din care scadem RablaPlus si ajungem la un total de 38.490 euro.

test drive Tesla Model 3 Long Range 441 CP, autolatest Tesla Model 3 Long Range 441 CP, pret romania, rabla plus, 0-150 km/h, cea mai buna masina electrica romania, drive test model 3 LR, timp incarcare, tesla charger romania, 0-200, consum real kwh, baterie 75 kwh net, 441 cp dual motor, garda la sol

La acest pret final Tesla nu are nici o concurenta in Romania, mai ales ca vorbim de un model cu peste 440 CP si o baterie de 75 kwh!

Insa, daca vrei sa ajungi sa conduci o Tesla Model 3 noua cu garantie, poti alege versiunea Standard care are un singur motor si o baterie mai mica, masina care se vinde la Bucuresti cu un pret incredibil de 30.490 euro cu RablaPlus inclus!

test drive Tesla Model 3 Long Range 441 CP, autolatest Tesla Model 3 Long Range 441 CP, pret romania, rabla plus, 0-150 km/h, cea mai buna masina electrica romania, drive test model 3 LR, timp incarcare, tesla charger romania, 0-200, consum real kwh, baterie 75 kwh net, 441 cp dual motor, garda la sol

CONCLUZIILE AUTOLATEST

Tesla este o marca atipica asemenea lui Apple, si daca nu te prinzi repede ca acesta este viitorul vei ajunge ca Nokia sau Sony Ericsson, adica depasiti de realitate.

VW asemenea lui Renault sunt depasiti in segmentul EV de catre Tesla, pentru ca au masini mult mai slabe, cu o electronica dubioasa, cu dotari optionale scumpe si cu preturi all-around mult mai mari.

Tesla Model 3 a ajuns sa fie vanduta in Romania cu 6.500 euro mai ieftin decat un Renault Megane E-Tech EV60 2023

In plus fata de acestea, Tesla are capacitatea de a livra in Romania orice masina Model 3 si Model Y in doar cateva saptamani, in timp ce la VW, Renault & Co trebuie sa astepti chiar si peste 1 an livrarea.

test drive Tesla Model 3 Long Range 441 CP, autolatest Tesla Model 3 Long Range 441 CP, pret romania, rabla plus, 0-150 km/h, cea mai buna masina electrica romania, drive test model 3 LR, timp incarcare, tesla charger romania, 0-200, consum real kwh, baterie 75 kwh net, 441 cp dual motor, garda la sol

Plus ca performantele, calitatea de fabricatie si valoarea de revanzare sunt superioare orcarui VW sau Renault, pentru ca acestia din urma nu au acces la reteaua de superchargere Tesla Romania!

PRO

Pret foarte bun de vanzare

Bateria are garantie de 8 ani sau 240.000 de km

Imagine de marca

Materiale premium la interior

Performante de supercar

Poti merge fara probleme in oras 600 km

Valoare mare de revanzare

5 stele la capitolul siguranta

Exista si in versiunea STANDARD cu 8.000 euro mai ieftina

 

CONTRA

Retea de superchargere inca in dezvoltare in Romania

Asigurare scumpa de tipul Casco

 

FISA TEHNICA

Motor 

2 motoare electrice
Putere maxima CP/ – rot/min: 441/0 rpm
Cuplu maxim Nm – rot/min:  493/ 0 rpm

Transmisie

Punte motoare: 4×4

Dimensiuni

Lungime (mm): 4694
Latime (mm): 1849
Inaltime (mm): 1443
Ampatament (mm): 2875
Portbagaj: 561 spate si 88 in fata
Greutate la gol kg: 1919

Performante

0 – 100 km/h (s) – 4.4
Viteza maxima (km/h) –234
Consum mixt (l/100 km) WLTP: 14.8 kwh
Anvelope: 235/45 ZR18

Pret
Pret lista cu TVA: 49.990 euro insa cu RablaPlus 38.940 euro

Articole Interesante

Alte Stiri

24 COMMENTS

  1. Nice! Although, god forbid an impact, You ll need thousands of euros to fix the damage.. it,s a unique use car. If hit , You may cast/throw it in the thrash bin.

    • Absolut toate review-urile pe care le-am citit până acum critică calitatea asamblării, în special a panourilor caroseriei, însă pentru autolatest se pare ca este prefect așa, făcut ca pe genunchi. Sau poate articolul este o reclamă și au omis să ne informeze?..
      Să nu mai menționez faptul că aproape orice daună riscă să devină totală (de unde și prețurile mari pentru Casco).
      Deci, recomand obiectivitate, dacă se dorește luarea în serios.

    • ….calitate comparata cu ce? Cu Maybach sau cu o masina EV concurenta?
      Vezi ca materialele de la Model 3 2023 sunt peste cele de la VW ID3 sau Megane ETech 2023!

    • 😂😂😂masina adevarata e pe benzina/motorina/gpl.restul sunt fitze si figuri ,mai discutam peste vreo 2 Ani cum o sa fie in Romania educata a lui Werner.
      La noi ,ca idee inca sunt zone unde cotiga trasa de magarus e la Moda😆😆😆

  2. E oadevarata placere sa o conduci ,doar ca realitatea e alta la autonomie.
    600km in oras sau 440km pe autostrada???niciodata vara ca de iarna nici nu are rost sa vorbim.
    Asa dau datele tehnice in realitate totul e aproape la jumatate.

  3. daca trebuie inlocuita bateria te costa 30000 usd + manopera. Autolatest cati bani ai luat de la Tesla pentru acest articol?

  4. Vorbiți tâmpenii, calitatea pieselor mecanice și montajul e inferioară mașinilor electrice europene. Dacă ați fi testat voi acest lucru personal, ați fi știut. Dintre cele mai puternice și cu autonomie mai mare, Tesla e cea mai ieftină, de asta e căutată. Restul e cu probleme, dar intr-o lume cu tot mai mulți ignoranți cu bani, adevărul nu contează, se creează. 😁

  5. O întrebare..
    Comparația de preț între tesla și alte mărci din România cum ați făcut-o?
    Tesla costă defapt 50.000 și cu rabla ajunge la 38.000,preț la care nu are rival prețul altor mărci fără programul rabla? Dacă așa ați făcut, e clar că e reclamă, nu test!

  6. Unul dintre cele mai pertinente articole ale autolatest si apar 1000 de hateri ba ca asigurarea e scumpa (neadevarat, eu la MYLR luat luna asta la valoare de 54000 euri am casco full 7000 ron), ba ca nu faci autonomia declarata (a mea face la drum 500 km combinat si in regim de autostrada cam 450 fara probleme), ba ca nu are finisaje de calitate (toate materialele la interior sunt moi, super calitative, nu exista niciun defect, arata fantastic, mult peste concurenta, exteriorul asemenea, mnah….masina nemteasca, cum zic unii, pt ca da, sunt fabricate in Germania), iar aia cu bateria de 30000 euro este gluma anului, omul a vazut si el un review la un model S (masina de 150 000 de usd, vechi de 10 ani in SUA ca i s-a facut un deviz si a crezut ca si la Spring tot 30 000 costa bateriile 🙂 ). In realitate e foarte clar ca niciunul nu vorbeste in cunostinta de cauza ci doar din ce a auzit pe la coltul blocului. In realitate, asa cum bine spune articolul, model 3 si Model Y nu au concurenta in Europa pe segmentul lor.

  7. Toți spun ca tesla 3 si y au calitatea de fabricație slaba autolatest spune ca este buna. Este bună fata de logan cu Pt o mașină de 50k.

  8. Deși las commenturi mereu niciunul nu apare. Ok! Toți cei care comentează exclusiv negativ la adresa mașinilor tesla în realitate sunt cei care nu și pot permite nici măcar o jumătate din cel mai ieftin model. Bogdan care deține mylr a spus adevărul. Și eu dețin m3p și va spun asa,după 1 an de utilizare:range 350 km indiferent de anotimp condiții optime(20 de grade în habitaclu),asigurare 2000 euro la valoarea de 57000 euro. 22000km făcuți,nici o problema tehnica. Place sau nu asta e adevărul!

    • Pe Autolatest nu apar comentariile de prost gust unde se injura fie stirea propriu-zisa fie echipa editoriala!
      Daca suntem civilizati in raspunsuri si intrebari aparitia comment-ului este garantata!

      Multumim

    • Chestie de gust,moncher!
      Totusi asa ca idee,am mers si cu teslele tale mult laudate si nu m-au impresionat,scaune de autobuz,zgomot la rulaj pe autostrada la viteza de 140 km,
      De fapt voi astia care v-ati luat teslele le-ati luat in idea ca veti circula mocca😆😆😆adica veti incarca bateriile mocca,subventia la achizitionare si incarcarea acumulatorului fiind suportate si de noi astialalti care circulam cu masini cu motor termic.
      Adica sunteti un fel de bugetari mai smecheri😆😆😆
      Mai vedem noi cine rade la urma.

  9. Pare ireal, dar parerea mea e ca merita….pentru banii astia , de la altii producatori primesti o ( besina, scuzati) de masina…cand reteaua de superchargere va fi mai extinsa, ma bate gandul sa imi iau si eu asa ceva. Desi au fost raportate probleme, totusi raportul pret/calitate este net superior altor marci.

  10. O chestie e foarte ocolita la toate articolele de specialitate. Majoritatea sunt advertoriale, ok, dar si de la cele independente lipseste. Care e durata de viata a bateriei? In ani, nr de incarcari descarcari. Fiindca, bateria e c2a mai scumpa componenta a unui EV. Asta, ca vorbiti de valoarea la revanzare. EV-urile sunt cam dezastruoase la second hand, indiferent de marca. Unica cu valoare oarecare si testata in SH market, e Prius, dar si aia e hibrida. La SH nu ai tichet. Reciclatul bateriilor cu litiu, alt subiect evitat de presa.
    La benzina, macar motorul merge la fer vechi, mai un catalizator, mai recuperezi ceva-ceva. La electrice, simt in urina ca va fi cu plata, ca sa reciclezi. Intreb si eu, fiindca electrica am doar bicicleta, iar dupa 6 ani, trebuie sa inlocuiesc bateria, care costa 580 euro (bicicleta a fost 1579 de noua(

  11. Am Peugeot 3008 1,6 hdi,12ani ,170000 Km rulați ,6 l/100 Km rulați,cu 30000 Euro merg încă 500000 Km.Asigurare sub 1000 lei pe an, cheltuieli cu întreținerea, anvelope vara iarna, mai puțin de 3000 lei în 12 ani.Cu toate că am 8kw sistem fotovoltaic 8000 kw/an și tot nu-mi convine să dau atîtia bani pe o mașină electrică.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente