Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Tesla este cu decenii in fata celor de la Mercedes, BMW sau Audi doar pentru ca a inventat Pompa de Caldura cu Octovalva

Se pare ca intreaga industrie auto incearca cu disperare sa-i ajunga din urma pe cei de la Tesla la capitolul masini electrice, insa se pare ca toti esueaza pentru ca Tesla inoveaza zi de zi.

Pompa de Caldura cu Octovalva tesla, cum arata Pompa de Caldura cu Octovalva, probleme, functionare, caldura Pompa de Caldura cu Octovalva, autolatest, software pentru Pompa de Caldura cu Octovalva

Adica, un Model 3 de acum trei ani nu mai are nici o legatura tehnologic cu un Model 3 din 2023, lucru greu de inteles de catre constructorii traditionali care sunt asteptati sa produca aceleasi componente in aceeasi configuratie decenii la rand.

DE CE TESLA NU POATE SA FIE DEPASITA?

Daca ne uitam la calitate de asamblare si materialele utilizate la interior vedem ca masinile Tesla sunt de fapt low-cost, totul la interior este asamblat mai slab decat o facea Toyota in anii 90.

Pompa de Caldura cu Octovalva tesla, cum arata Pompa de Caldura cu Octovalva, probleme, functionare, caldura Pompa de Caldura cu Octovalva, autolatest, software pentru Pompa de Caldura cu Octovalva

Lufturi serioase ale panourilor caroseriei, elemente din plastic de proasa calitate, montarea lor defectuoasa, detalii greu de “inghitit” pentru o masina de 60.000 euro.

Insa, trecand peste aceste probleme de productie, cei de la Tesla sunt cu cel putin doua decenii in fata celor de la BMW, Audi si Mercedes pentru ca utilizeaza o pompa de caldura Octvalva care are 15 moduri de functionare, adica masina americanilor este cu ani lumina in fata unui BMW i7, Mercedes EQS sau Audi e-Tron.

Pompa de Caldura cu Octovalva tesla, cum arata Pompa de Caldura cu Octovalva, probleme, functionare, caldura Pompa de Caldura cu Octovalva, autolatest, software pentru Pompa de Caldura cu Octovalva

Aceasta octovalva integrata cu pompa de caldura ofera o eficienta atat de ridicata a masinii atat vara cat si iarna, incat bateria americanilor de 75 kwh ofera performante reale pe sosea mai bune decat cele ale unei baterii de peste 110 kwh la germani.

Pompa de Caldura cu Octovalva tesla, cum arata Pompa de Caldura cu Octovalva, probleme, functionare, caldura Pompa de Caldura cu Octovalva, autolatest, software pentru Pompa de Caldura cu Octovalva

Octovalva si sistemul de software folosit de Tesla sunt doua dintre cele mai importante elemente care fac aceste masini cu adevarat dezirabile, adica doua elemente care fac ca industria auto germana sa para ramasa ca dezvoltare undeva in anii 90.

Pompa de Caldura cu Octovalva tesla, cum arata Pompa de Caldura cu Octovalva, probleme, functionare, caldura Pompa de Caldura cu Octovalva, autolatest, software pentru Pompa de Caldura cu Octovalva

Asa ca, daca te intrebi de ce Tesla se incalzeste mai repede iarna decat un Mercedes EQS trebuie sa-ti pui intrebare ce pompa de caldura foloseste maretul Mercedes, adica cat de veche este tehnologia germanilor in comparatie cu cea a americanilor.

Pompa de Caldura cu Octovalva tesla, cum arata Pompa de Caldura cu Octovalva, probleme, functionare, caldura Pompa de Caldura cu Octovalva, autolatest, software pentru Pompa de Caldura cu Octovalva

Banner Description

Articole Interesante

Alte Stiri

57 COMMENTS

  1. Masina electrica nu ar avea viitor fara sustinere politica! Masina electrica este un 💩 “ambalat frumos” . Mult mai poluanta decat un auto cu ardere internă,mult mai ineficientă! In 30 ani a sa avem munți de baterii uzate care or sa sufoce cu adevarat planeta! Nu mai vb de plasticăraia din care sunt facute fmulte elemente de caroserie!💩💩💩

    • Ți s-a înlocuit 🧠 cu un 🐛. Mesteci stupid aceleași idioțenii fabricate de înapoiații planetei. Mergi la culcare, că și așa nu pricepi mare lucru.

    • Îmi pare rău pentru că aveți informațiile din surse neadecvate. Eficiența unui motor electric este extraordinar de bun in comparație cu un motor cu aprindere. In plus pentru producători și consumatori este simplicitatea de mare valoare, un motor electric are o treime din piesele necesare unui motor clasic și este extrem robust. Lucrez în domeniu și mă întreb de ce vorbesc oamenii care nu au construit un motor vreodată precum specialiștii. Dar întotdeauna a fost așa când a venit o schimbare. Schimbarea între căruță și automobil acum o sută de ani a fost la fel până când oamenii au observat ce curate erau străzile fără tone de balegă de dimineața până seara. Toți crescătorii de cai și producătorii de căruțe și călești au ieșit pe stradă să protesteze in fiecare zi și acum râdem de ei… Așa este fiecare schimbare. O zi frumoasă!

    • Nu e un 💩 ambalat frumos, decât în unele cazuri. Dacă ne gândim la primele mașini electrice și unele ce le-au urmat, îți dă impresia că au fost desenate de o persoană care urăște mașinile electrice și a desenat-o ca atare.. 😂

    • Ai putea să dai ceva exemple? Dacă mergi înapoi cu 10 ani poți gândi așa. Ești depășit total, probabil ai un VW pe motorină
      .

    • Adevărat este că TESLA copiază tehnologia extraterestra căzută pe pământ cu s 100 de ani in urma …acest lucru cred că nimeni nu banuie
      ..mai puțin caroseria de plastic 40/%

    • CORNEL, cât de sigură este o Tesla in caz de accident? Ce facem cu bateriile de pe mașinile electrice atunci cand le expira durata de viață? La cine ducem bateriile? Cum se reciclează bateriile fără a polua mediul înconjurător? Ai idee cat de poluante sunt? Cati km te tine o baterie?

  2. Mercedes face mașini de lux și mașini de formula 1 iar voi aveți impresia că Tesla i-a întrecut pentru că au făcut o pompă de căldură?
    Vai de voi atunci

  3. Doar pentru că are hexavalvă depășește mașinile germane, deși caroseria are lufturi mari, plasticele sunt de proastă calitate, rotile sunt pătrate, centrul de greutate este deasupra mașinii, nimic numai contează. Parcă ar merge cineva cu mașina electrică, mai ales iarna când seara o lași cu bateria plina și dimineața “te trezești cu ea moartă”- sic

  4. O Toyota hybrid sau chiar cu motor diesel ori benzină, este mult mai eficientă dar și prietenoasă cu mediul, per total ciclu de folosire. Mașinile electrice sunt o utopie groaznică născută din mintea unor politicieni rupți complet de realitate.

  5. Eu am spus parerea mea , ca masinile Electrice sunt o mare teapa pt toata lumea , nu oi fii eu vre-un destept dar asculta-ti ce va spun , America a incercat sa implementeze masinile electrice 115 ani Si au revenit la combustie interna . Nu va intrebati de ce ???? Pentru ca sa dovedit la acea vreme ineficienta . Si voi vreti sa va cumparati electrice ????!!! Stati cuminti , folositi ce aveti , plimbativa distrativa si lasati sa se plimbe prostii cu Electricele . Doamne ajuta la toata lumea

    • Dar prostii cu electricele nu trebuie să schimbe ulei și să curețe atâtea componente arse și afumate ca într-o soba.

    • Altul născut la lumina lumânării si care la orice schimbare emite idei rasuflate. Nu mai bine iti vezi matale de loganul tau?

    • Domnule Ionescu, Vă rog respectuos să mă scuzați. De obicei nu scriu pe forumuri, dar acum mă obligați. Dacă scrieți cu atâtea greșeli de ortografie, oricâtă dreptate veți avea în privința argumentelor tehnice, nimeni nu vă va crede! E mai ușor sa înveți să scrii in limba mamei, decât să explici lucruri si fenomene in care și specialiștii bâjbâie încă. Cu bine!

  6. Aproape toți constructorii folosesc pompe de caldură pe electrice. Prima dată au fost puse pe Nissan Leaf, in 2012, iar cele mai eficiente sunt cele ale lui Hyundai/KIA.
    Tesla a pus târziu pompe de căldură, prima dată la Y, in 2020. În plus, se pare că ale lor sunt extrem de proaste, se defectează foarte des.
    Realitatea bate marketingul.

  7. Acest articol ori este reclamă pentru tesla ori este un jurnalist care nu are nimic deaface cu industria auto, cum poti compara tesla cu mașinile germane? Care prezintă calitate și siguranță din toate punctele de vedere nu doar la încălzire?

    • Ați putea să va documentați să vedeți ce profit are Tesla și ce profit au mașinile germane, japoneze, etc. și ați anticioa cu ușurință ce se va întâmpla in viitor

  8. CITITOR…. ce ar fi tu să ai acasă lampi cu petrol, ce ar fi ca televizorul tău sa mearga pe benzină… ce ar fi sa te încălzești pe motorină… cam asta gîndești tu…

    Curentul este viitorul… pmpele de căldură .. nicidecum gazul lui Putin sau carbunii din zona cu cutremure… ca mai ia foc o mașină, sau un panou solar, sau o eoliană… nu se compară cu miile de incendii zilnic din cauza combustibililor…

    • Dar curentult electric pana la urma de unde il luam?? Nu tot de la termocentrale pe gaz pacura carbuni. Sau la noi daca in casa e curat si bine peste tot e bine.

  9. Cit timp , propulsia electrica NU concureaza propulsia clasica otto si diesell ,cel putin din punct de vedere al autonoiei de deplasre si al timpului necesar reincacarii acumulatorilor , NU a intereseaza ! Referitor la actuala motorizare otto si diesell ,este strict necesar renuntarea la Raportul de comprimare constant ,care are influenta negativa asupra rezultatelor ,si iplementarea Raportului de coprimare variabil , cu doua trepte volummetrice controlate electric s-au electronic . Prin implementarea acestui proiect pe orice motor otto si diesell,se obtin rezultate fara concurenta la nivel mondial,din punct de vedere ;economic, rentabil,ecologic – calitativ si cantitativ . Amanunte si prototip la nivel functional ,pe pagina mea de facebook.

  10. adica masina americanilor este cu ani lumina in fata unui BMW i7, Mercedes EQS sau Audi e-Tron???
    Bullyng 100%
    Numai când ai coborât din Mercedes și urci în Tesla îți dai seama pe ce dei banii.
    Tesla zici că este o Chinezărie.
    Ani lumina??
    Ce termeni folosiți?

    • Vorbim de tehnologie nu de un display mare la Mercedes care te costa extra 8.000 euro!
      Motoare, transmisii, cutii de viteze, soft etc!
      Acolo este Tesla peste Mercedes cu ani lumina!

  11. Jucării pe baterii…
    Niciodată plăcerea de a conduce o clasică nu va mai fi egalată de butaforiile astea. E un moft pe care “corectitudinea politică” și cei care cred că puiul crește în raftul supermarketului ni-l bagă cu forța pe gât. Ați văzut vreun politician având mașină de serviciu electrică? Al nostru când pleacă la ski cu ce mașină merge??

  12. Ma întreb dacă cel ce a scris articolul conduce o Tesla sau și-o dorește atât de mult încât a scris astfel de aberații. Va să zică pompa de căldură face totul la o mașină 😂

  13. Și eu sunt adeptul utilizării energiei electrice oriunde. Probleme este una și singurA. Cu ce o producem? Nucleară e câh, cărbunele, petrolul și gazul sunt fosili. Deci cu ce, daca in romanica vor fi la un moment dat 10 milioane de automobile fiecare cu un consum minim de 50kwh? Din fotovoltaice? Da, mai ales noapte? Din eoliene? Da, mai ales ….Vara. Aia din apa ….va fi tot mai putina din cauza secetei. Așa că asta cu energia electrică și mai ales pe automobile rămâne un vis numit poveste. Mai vedem. Oricum energia electrică este cea mai curată, sigurA și producere cu randamentul cel mai mare.

  14. A-ți scos doar câteva cochilii electrice pe strada și deja prețul energiei a luat-o la galop.Cand o sa avem numai electrice și mai trecem și camioanele și autocarele mai vorbim.Cabluri și rețele ,stații de încărcare ptr fiecare.Haos .Poluarea se poate reduce ,reducând sursele cele mai mari .România nu are voie să producă curent pe cărbune că e ieftin.E sabotata de UE și asta în timp ce pe canalele din Olanda circula șlepuri cu cărbune.In timp ce doar industria din zona portului Roterdam produce într-o singură zi ,noxe cat toată România într-o lună.Avem câteva mii de români în zona care respira in fiecare zi și știu ce spun

  15. Tesla are mult potențial un lucru ar trebui îmbunătățit conexiunea cu sistemul starlink pentru că durează cam mult și nu mi intră în viteze sper să prind 6G în câteva secunde

  16. Ca si unul care lucreaza in inginerie la Mercedes-Benz Deutschland, iti pot spune tie, cel care ai scris articolul ar trebui sa-ti ceara scuze pentru fake news. Se pare ca nu ai condus nicio masina electrica, intuiesc ca nici macar Tesla. Si nu, Tesla nu are cel mai bun sistem EV din lume, deloc. Autorului articolului ii recomand sa ceara la reprezentante cate un test drive cu modelele pe care le-ai mentionat, si apoi concluziile, nu fake news scrise pe forumuri de mecanici si pasionati de masini cu 10 clase.
    P.S.: Verifica site-urile NHTSA sa vezi cate recall-uri au avut Tesla pana acum pe diferite probleme de powertrain si verifica Mercedes-Benz, Porsche, Audi, BMW si apoi scrie un articol. Sanatate!

    • Nu ar strica să mai citești cu voce tare ce ai scris tu (sau cine a scris) în articolul original și apoi ce am scris eu să vezi cine face marketing la ce.

  17. Problema se rezuma la diferenta dintre ce ne dorim si ce avem nevoie .
    Daca mai creste temperatura, nu vom supravietui nici cu tesla si nici cu mercedes.
    Doar Elon va mai trai cateva zile pe orbita.
    Disputa motoarelor nu este intre tesla si mercedes, ci intre :
    Tesla si Ford.
    OAMENII care au lasat ce avem .
    Tesla a fost un OM. elon este doar un negustor.
    Tesla dat omenirii majoritatea tipurilor de motoare electrice utilizate in prezent si acestea lucreaza in locul mainilor noastre.A dorit sa rezolve problema efortului fizic nu a deplasarii.
    Ford a rezolvat problema deplasarii, a transportului. Cu caruta am evoluat mult mai lent

  18. Cred că fiecare are dreptul să asculte și să aleagă,nu trebuie să ne jignim. Am Hybrid benzina/electric,de 4 ani si sunt f.multumit.Este Ford C-MAX, 2000 cm din 2013. Am luat legătura cu fabricant din China, și am oferta de Hybrid benz/electric, 5 uși/4pers,7000 eu/port Constanta.Aici 700 eu-vama+ 1463eu TVA.

  19. Sunt deja masini peste Tesla din punctul de vedere al eficientei. Hyundai IONIQ 6 e una dintre ele. Altele sunt egale sau foarte aproape.

  20. “totul la interior este asamblat mai slab decat o facea Toyota in anii 90.“

    Bullshit – in anii 90 mașinile japoneze erau cu ani lumina peste jegurile nemțești.
    Părerea mea este ca și acum technologic sunt cu ani lumina peste jegurile nemțești, la interior într-adevăr nu sunt atât de sofisticate.
    Iar despre mașinile electrice , într-adevăr nu exista technologie de reciclat baterii, producerea bateriilor este o afacere foarte poluanta, iar dacă bateriile nu sunt încărcate din surse regenerabile producția de curent este foarte poluanta. Nu rezolvi nici o problema, doar ascundem sub preș. Scoți poluarea din orașe dar la nivel global nu rezolvi nimic.

    • In anii 90 interioarele celor de la Toyota, Nisssan sau Mitsubisi erau realizate atat de prost incat si lor le era rusine!
      Plastic dur de frigider, asamblare low-cost etc!
      Hai sa facem o compartie intre interiorul dintr-un Vectra B din 1996, Passat B5 din 97 si Corolla sau Primera din aceeasi perioada!

  21. Toate postările tale sunt pro-Tesla. Devine penibil. Scrie și tu mare acolo, reclama, macar. Doamne-ajută să am bani de Audi, așa în urma cum zici tu că au rămas :))

  22. Buna
    Eu am doua Tesla iar cea mai veche are 10 ani și aproape 340000km iar bateria a scăzut de la 350km la 325km autonomie în cei 10 ani și probabil va mai merge lejer încă 10ani. Nu înțeleg de unde atâta disperare cu bateriile uzate?
    Incarcarea la drum lung o fac la hotel (o treime dintre hoteluri au încărcătoare) sau la una din cele peste 1000 de stații de încărcare din România în maxim 20-30min la fiecare 250-300km .
    Mașina electrica este singura la care îmi pot produce acasă combustibilul cu fotovoltaice.
    Am vrut sa trec la EQS dar din păcate mai au mult de recuperat ca să ajungă Tesla, atât la calitate cât și tehnologie…va vorbesc din experienta, nu din povesti de pe net.
    Va doresc o zi frumoasa tuturor.

    • Felicitari, insa in realitate nu merge treaba cu incarcatul la statiile publice care sunt o mizerie in afara de cele de la Tesla.
      eRenovatio este o mizerie care spune ca incarci cu 75 kw si in realitate nu a putut nici macar cu30 kw!
      Sa pleci din Bucuresti pana la Oradea si sa stai la o statie care incarca in medie cu 10 kw pe o baterie de 77 kwh este NASOL!
      Eu nu vreau sa stau la incarcat 5 ore, pur si simplu.
      Atentie, aici vorbim de restul masinilor EV….nu Tesla care are V3 cu 250 kw!

  23. Va salut ! Nu ma injurati aiurea,imi dau si eu cu parerea ! Am avut 24 de masini ,marci diferite,pana acum pe firma ,foite ! Acum am o bestie din 2019 benzina bmw !Am 5 ani cu bmw ul ,absotut niciun surub nu am schimbat la ea ,nici macar in garantie !Cea mai fiabila masina pe benzina avuto! La diesel ,cel mai fiabil Renault 1,5 dci 90cp ! 7 ani utilitare foite fara probleme! doar revizii ,atat! AM MERS SI cu 6 masini electrice ,tesla,2 bmw uri,ford,2 vw ! IN ORAS SI PE LANGA pe o raza de maxim 100km sunt ideale masinile electrice! Daca stai la casa si iti pui panouri ,smecherie cu o electrica !NU mai treci pe la peco,AMORTIZEZI F REPEDE MASINA! Ramai cu bani n buzunar !!! Nu ma injurati ,am primit masini sa ma dau cu ele ,24h !!! IN afara oraselor ,diesel ! DEOCAMDATA ! La momentul asat asa ar fi ideal !

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente