Visul lui Grindeanu care conduce CNAIR de a avea Centura A0 in functiune in 2023 este departe de realitate.
Specialistii de la ProInfrastructura acuza CNAIR de incompetenta pentru ca nu forteaza antreprenorul grec sa munceasca pentru a finaliza un tronson crucial din Autostrada A0.
Grecii sunt la un progres fizic de nici 30% după 16 luni din cele 30 pe care le au la dispoziție pentru execuție. Faceți voi calculul. Bașca, Aktor are termen contractual de finalizare în aprilie 2024. Va fi cu siguranță mult depășit.
De fapt, cu “mobilizarea” actuală, începem să avem emoții că vom circula între A1 și DN6 în 2024, ce să mai vorbim de 2023!

Mai mult, doar lotul 2 (DN6-DN5) este sigur de inaugurare în 2023, iar lotul 1 (DN5-A2) are termen septembrie 2023 dar realitatea din teren ne duce mai degrabă la limită, în decembrie.

Înțelegem că atitudinea domnului Grindeanu din ultima perioadă are motivații politice pe care nu vrem să le comentăm. Poate dorește să inventeze obiective imposibile doar ca să aibă cu ce să-i scoată ochii celui care-i va lua locul.

Sau poate s-a plictisit ori nu îl (mai) interesează ce urmări au declarațiile iresponsabile lansate public. Sau pur și simplu nu înțelege că este mințit și dezinformat chiar de oamenii din subordine.

Cert este că aceste derapaje fac foarte mult rău proiectelor și domeniului transporturilor în general, atât la nivel privat (antreprenori, proiectanți) cât și la stat, unde ministrul ar trebui să fie un lider veritabil care să aducă viziune, energie și soluții… sau măcar să aibă un minim de claritate, înțelegere și chef de muncă.
