Noul actionar al Ford Romania a anuntat ca tara noastra nu va avea o fabrica de baterii cruciala pentru Ford in Europa pentru ca aceasta urmeaza sa fie construita in Turcia.
Astazi a fost semnat contractul de colaborare dintre Ford Otosan, LG Energy si Koc Holding pentru constructia unei uzine de 25 Gwh care are capacitatea de a ajunge la 45 Gwh daca cererea este mare.
Romania devina prima tara din Europa in care industria auto dispare pentru ca atat Ford cat si Dacia nu vor sa contruiasca masini electrice aici, adica nu vor sa construiasca industria orizontala necesara lor, respectiv fabrici de baterii etc.
Ford Europe a disparut dupa ce americanii au vandut fabrica de la Craiova turcilor de la Otosan anul trecut, iar Dacia deja produce mai multe masini in doua uzine din Maroc.
Lipsa infrastructurii rutiere care sa lege Pitestiul de Sibiu sau Craiova de Sibiu sunt principalele motive pentru care Romania pierde constant industria auto deja stabilita aici.
Ford da afara 1 din 9 angajati in 2023! Urmeaza si uzina de la Craiova si Ford Romania
romanii sunt in liga a 7-a.
Americanii o vor lua in freza cu turcaletii, au mai luat-o si cu grecii, s-au obisnuit!
Turcii sunt cei mai naționaliști și religioși din Europa. Putea Romania să aibă cea mai vastă rețea de autostrăzi, ei tot în Turcia făceau fabrica de baterii ptr că așa sunt naționaliștii turci. Romania e o țară mult mai sigură decât Turcia, e in UE, va intra în Schengen și e mai aproape de Europa decât Turcia . Deci are atuuri, dar turcii vor să facă fabrica la ei și cu asta basta.
Normal cea mai mare comunitate de turci o au nemti !!! Si nu au putere ca udmr,dar turci stiu sa faca afaceri si sa negocieze !!!! Noi datorita tradatorilor analfabeti de tara nu avem credibilitate !!!
Bine spus!!!…”tradatori analfabeti”
De ,este imposibil să construiești o nenorocită de autostradă pe care o cer și francezii și americanii de vreo 1000 de ani!
O fac degeaba acum!
Si Ford si Dacia se vor retrage din Romania 🙂