Este greu de crezut insa, dupa reducerea preturilor cu pana la 20% a tuturor modelelor Tesla in Romania, toti ceilalti constructori de masini electrice au ramas in fara pietei.
In doar cateva zile Tesla Romania a distrus intreaga piata de masini EV din Romania pentru ca acum mult laudatul Renault Megane E-Tech in versiunea EV60 Iconic se vinde cu Rabla inclusa cu un pret de 40.000 euro, in timp ce o Tesla Mode 3 in versiunea de baza se vinde cu un pret de 33.500 euro.
Adica, un Renault cu o caroseri de dimensiunea unui Captur se vinde cu 6.500 euro mai scump decat un Model 3 care are o caroserie cu dimensiuni de compacta sedan.
Si nu credem ca exista clienti in Romania care vor alege un Renault mai scump in comparatie cu o masina Tesla NOU NOUTA care oricum are o valoare de revanzare dubla fata de orice Renault EV din istorie!
DE CE TESLA SI NU MEGANE?
In primul rand masina americanilor este propulsata de un motor electric care ofera 283 CP si 430 Nm, in timp ce masina francezilor nu are decat un motor de 218 CP si 300 de Nm.
Pe hartie Tesla are un acumulator de 57.5 kwh, insa tehnologia LFP si software-ul Tesla sunt cele mai bune din lume, adica ofera un radament superior chiar si modelelor de la BMW, Porsche sau Mercedes Benz.
In Romania exista deja o unitate service reparatoare oficiala Tesla asemnea unui birou de vanzari care este inutil pentru ca aceste masini se vand online fara nici un intermediar.
Renault Megane E-Tech pare o masina electrica decenta cu o automomie buna in oras, insa cand o punem fata in fata cu Model 3 americanul este cel putin cu doua decenii mai avansat din toate punctele de vedere.
Si aici vorbim de un Model 3 standard pentru ca daca ne uita la versiunea LR vedem ca masina deja merge 650 km in oras cu o singura alimentare, respectiv cea mai buna masina din segment din lume.
Si nu uitati ca termenul de livrare al unui Tesla Model 3 in Romania este de 3-4 luni, in timp ce un Megane EV poate ajunge chiar si in 24 de luni pentru ca francezii au mari probleme cu livrarile pentru piatele din Europa de Est.
Inca un un hate pe reno.
De ce nu schimbi numele site ului sa stim cand intram cine esti?
Adevarul doare? Stim! Din pacate pentru tine Autolatest chiar face presa de calitate si arata ca Tesla Model 3 este mai ieftina cu un Renault EV! A mai scris cineva in Romania despre acest lucru, despre aceasta comparatie legit?
Primul preț e cel de 44.000 la Tesla 3,modelul de top e spre 60000,in timp ce modelul de top la Renaulte de aprox 47.000. La primul preț de la Tesla autonomia e de aprox 400 km. Cam mare diferența. Poate o fi mai bună, dar…… nu trebuie să ne și placă modelul sau marca. Voi calculați la Tesla cu reducere și la Renault fără reducere. 🤷♂️🤦♂️
44.990 euro minus RablaPlus si ajungi la un pret final pentru Tesla Model 3 de 33.500 euro. Megane E-Tech cu un nivel de echipare asemantoar cu cel de la Tesla te costa 51.400 euro…..si scazi Rabla si ajungi la 40.000 euro! Asta este problema lui Renault!
De nu conparati echipării minime , sau standard
Tesla este 33500, iar megane este vreo 26 000.
Nu toată lumea vrea 500km autonomie, și accelerație în 5 secunde, unii vor o electrica decenta la preț și atât.
Comparati mere cu pere ca de obicei
Pentru ca un Megane EV de baza nu are cum sa concureze o Tesla de baza! Megane full si Tesla de baza….si chiar si asa Tesla are mai multe dotari standard!
Vad ca ștergeți alte păreri fata de ale voastre
Sunt sigur ca îl veți șterge și pe acesta
Cel mai ieftin megane este vreo 26000 iar tesla este 33500,
Deci care e mai ieftin ?
Singurul Megane comparatibil cu Tesla este cel de peste 50.000 euro!
Lasă-l domnule să-și cumpere Megane,noi vom lua Tesla.
autolatest sunteti la furat clar si comparati mere cu pere. Cum poti sa spui ca Tesla Model 3 are mai multe dotari standard decat Megane EV full ???
Unde sunt aceste dotari la tesla M3 standard : camera 360 + surround view, scaune cu masaj, oglinda retrovizoare inteligenta ??? Si sa nu mai vorbim de aspecte vizuale , jante mult mai frumoase la renault decat la tesla , design interior net superior ( 2 display-uri de 12″, infotainment frumos realizat cu cei de la Google ) , ambilight , insertii de lemn adevarat nu autocolant ca la tesla, sistem audio extraordinar Harman Kardon.
La tesla nu ai posibilitatea sa controlezi masina decat de pe acel “televizor” , cam atat oferta tesla la interior ( piele si tableta ). Nu ai butoane fizice pentru chestii esentiale (climatizare , incalzire in scaune ) , pana si stergatorul de parbriz e controlat din tableta ( nu ai maneta :))) ).
Si inca un aspect foarte important , padelele de regenerare din spatele volanului unde la tesla lipsesc ( poti doar din tableta , evident nu le poti schimba im mers ) .
Condiser ca tesla M3 este o masina foarta buna , dar le-am condus pe ambele suficient de mult sa imi dau seama ca cei de la renault au facut o treaba excelenta cu aceasta masina .
Daca vreti un site mai realist , mergeti pe autocritica . AUTOLATEST dupa cum am spus, sunt la furat.
Noi recomandam sa mai cauti sa vezi cate camere are Tesla standard, ce sisteme electronice sunt incluse standard, ce display are pe consola centrala etc! Sa fim seriosi Renault-ul este clar o masina cel putin cu o generatie doua in urma unei Tesla la capitolul dotari standard!
Tesla arata mult mai bine decat rahatul frantuzesc.Masina pentru mocofani de urcat borduri ,cx de Trolebuz Dac
ma amuza faptul ca cei de la autolatest aceepta doar comentariile “potrivite” pentru ei :))))
Cei de la Tesla nu par să știe pe site de cei 11k euro prima in Ro. Cum ar ajunge clientul roman de Tesla sa recupereze această sumă
Megane Ev, in primul rînd e mai mașină și mai frumos decît Tesla…la Tesla sînt lufturi la caroserie,scaunele scirțîie,au ceva probleme…o tabletă mare pusă în mijlocul bordului din care comanzi masina,e peste mînă-nu e practică…multă lume cumpără Tesla pt că timpul de așteptare e cel mai mic,nu că ar fi “mare” masină…
Daca conduci o tesla model 3 , vei înțelege de ce tesla conduce pe piata ev…am condus o e o supermasina teska model 3 dual motor
Am condus în cei 25 de ani de șoferie o multitudine de automobile , dar nici unul nu mi-a dăruit o experiență mai plăcută decât un tesla model 3 dual motor. Este altceva , cu totul altceva. Interiorul nu este de audi a6 , panamera , cls ……. dar tehnologia de care dispune + ” televizorul ” de unii ironizat + o putere de hypercar te ” catapultează ” intr-o altă eră . Momentan nu mi -o permit dar o râvnesc
Și poți să îți dai seama că acești neaveniți profesionali sunt îngrijorați ” de ce este mai mic prețul ” de ce să plătim mai puțin așa deodată !
Dar nu ! Trebuie să plătim un preț mare la care să băgăm încă 20 % taxe în buzunarele celor care ne umilesc !
Da autolate’ ,chiar așa,! de ce să plătim mai puțin ?
Cine vă plătește să scrieți asemenea articole ?
Domnule Bălan ! Ne consumăm timpul cu acești indivizi ! sau poate sunt roboți, clone, AI , că altfel nu se explică!
Mircea