In ultima perioada au aparut pe piata cateva companii care sunt spcializate in realizarea de tuning sofware pentru motoarele masinilor cu pretentii, toate bune si frumoase insa putini stiu ca un tuning serios implica mult mai multe modificari si la sistemul de transmisie si franare extra fata de cel al motorului.
Si exact pentru a da bine in fata clientilor aceste companii de tuning ofera modificari miraculoase de software pentru ECU-ul transmsiilor automate, modificare care, cica vor aduce beneficii clientilor.
Realitatea crunta pentru cei care fac aceste modificari este distrugerea completa a transmisiei automate pentru ca materiaelele din interior nu sunt concepute sa fie suprasolicitate cum o mentioneaza tunerii de coltul strazii.
In primul rand, un tuner de prestigiu din Germania cand adauga 100 sau 200 de CP in plus motorului recomanda inlocuirea cutiei de viteze cu una capabila sa faca fata chiar si a 300 de Nm in plus, iar marci precum BMW, Audi sau Mercedes au transmisii automate setate din fabrica sa nu faca fata unor cresteri de puteri ale motoarelor.
Adica, vei face un tuning de motor si dupa ceva vreme ajungi in service cu transmisia automata distrusa in toalitate.
“CAT TINE O CUTIE AUTOMATA?”
Daca conduci un Audi si masina are o cutie DSG longitudinala denumita si S-Tronic te sfatuim sa nu faci nici o modificare de putere pentru ca, chiar si asa cutia de fabrica abia face fata motorului de serie. Acesta este un motiv pentru care Audi monteaza o cutie ZF8 sau una Aisin AT8 pe motoarele de top pe gama Audi A8!
Daca conduci un BMW cu transmisia ZF8 nu uita ca germanii de la ZF au 7 versiuni ale cutiei, de la 8HP45 pana la 8HP900 care se monteaza pe Rolls Royce si care poate tine si 1200 de Nm.
Aceeasi situatie este regasita la Dodge care utilizeaza cutie 8HP realizata in SUA si care face fata chiar si la 900 CP, in timp ce un ZF8 de BMW 118d poate ceda relativ simplu la o crestere a puterii.
La Mercedes cei care au o cutie 9G Tronic sunt mai linistiti pentru ca marca garanteaza o fiabilitate mult peste BMW sau Audi.
10 sfaturi cruciale pentru intretinerea corecta a unei cutii automate! Automatic Gearbox Bucuresti
NU SE FACE OPTIMIZARE GEARBOX!
Cine conduce o masina cu transmisie manuala si a facut un upgrade de 100 CP fata de motorul de serie, cunoaste faptul ca are nevoie de un kit de ambreiaj racing cu o placa de presiune supradimensionata.
Daca conduci o masina cu transmisie automata NU FUNCTIONEAZA metoda optimizare de soft pentru ca mecanica este aceeasi din fabrica, adica materialele din interior nu sunt concepute sa reziste la 200 sau 400 de Nm in plus.
Singura solutie este sa montezi o cutie mult mai performanta cu un convertizor racing sau cu un bloc de valve special conceput pentru o putere mai mare.
Echipa Autolatest recomanda cu incredere Automatic Gearbox SRL datorita profesionalismului si a calitatii lucrarilor efectuate pentru mii de masini in trecut, plus a garantiei contractuale pentru reparatiile efectuate!
Telefon: 0723.528.323 0732.125.555
Email: automaticgearboxsrl@yahoo.com
Email: office@reparatii-cutii-automate.ro
Adresa: Str. Mehadia, Nr. 39, Crangasi , Sector 6,Bucuresti