Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Germanii de la Bild ne arata care sunt top 10 masini care nu pot ajunge la 100.000 de km cu motorul din fabrica

Se pare ca piata auto din Europa sufera pentru ca exista constructori auto care si-au inselat clientii prin realizarea de masini cu motoare atat de slabe care nu pot atinge nici macar 100.000 de km fara o reconditionare completa.

Germanii de la Bild au si realizat un top 10 al celor mai proaste masini si acesta arata asa:

probleme masini, schimbat motor garantie, cele mai proaste masini, top 10 cele mai slabe motoare, subaru boxer, 1.4 tsi, 1.0 ecoboost, suzuki 1.4 turbo, autolatest, cutie at6 vitara probleme, 1.2 puretech distributie, i3 rex probleme motor

1. Locul I este ocupat asa cum spuneam si in trecut de celebrul motor Ecoboost de 1 litru care echipeaza Fiesta si Focus, motor care din pacate este atat de slab ca fiabilitate incat nu poate atinge nici macar 100.000 de km fara probeme tehnice grave.

Ford are mari probleme cu motorul pe benzina 1.0 EcoBoost! #ecoboom 2018

2. Tot pe acest podium al rusinii se afla o masina japoneza, celebrul Subaru XV echipat cu motorul boxer diesel de doi litri, propuslor considerat de aproape toti inginerii cel mai prost motor cu aprindere prin compresie din istorie.

probleme masini, schimbat motor garantie, cele mai proaste masini, top 10 cele mai slabe motoare, subaru boxer, 1.4 tsi, 1.0 ecoboost, suzuki 1.4 turbo, autolatest, cutie at6 vitara probleme, 1.2 puretech distributie, i3 rex probleme motor

Despre Boxer Diesel puteti cauta pe internet, insa cu siguranta te intrebi de doi ori de ce un XV, Legacy sau Forester cu acest motor se vand in Occident cu pret de Logan 1 din 2004 MPI.

Subaru Forester Diesel 2.0 Boxer, test drive Subaru Forester Diesel 2.0 Boxer, pret, probleme, pret motor, autolatest, review Diesel Boxer

Reparatia unui asemenea motor este de aproximativ 3.000 euro dupa care in maxim 80.000 de km se topesc pistoanele sau caroseria lui XV rugineste mai repede decat cea a unui Cielo din 1996!

Japonezii au inceput sa vanda in Europa noul Subaru Outback ECO bi-fuel care merge pe GPL

3. Tot pe podium insa pe pozitia a treia se afla masina premium a lui VAG, mult laudatul Audi Q3 2.0 TDI Quattro care din pacate sufera la capitolul calitate din toate punctele de vedere

Bild spune ca Audi Q3 2.0 TDI Quattro are probleme cu farurile cu xenon, evacuarea se topeste sau sistemul AdBlue care te costa 1.500 euro si garantat ramai in camp cu el cand se strica.

audi r8 VAG 0BZ DL801, probleme VAG 0BZ DL801, price tag VAG 0BZ DL801, reparatii cutii VAG 0BZ DL801, audi r8 cutie, stronic, autolatest

Insa, cireasa de pe tort la Audi Q3 2.0 TDI Quattro este cutiea S Tronic care este de fapt un DSG longitudinal care cedeaza GARANTAT chiar si daca mergi elegant cu masina!

Audi are in continuare probleme serioase cu transmisia DSG S-Tronic pe toate modelele

4. BMW 2 Active Tourer castiga aceasta pozitie pentru ca este cea mai criticata masina a celor de la BMW pentru ca are motorul amplasat transversal greu accesibil.

Pe langa asta, versiunea 218i cu 3 cilindri de 1.5 litri este un motor slab pe masina si trebuie sa fie inlocuit chiar la 80.000 de km pentru ca mecanica din interior a cedat complet.

BMW renunta la motorul mic 1.5 Turbo cu 3 cilindri! Este inlocuit de unul de doi litri cu 4 cilindri pe gama 318i 2020

Singurele versiuni recomandate sunt cele diesel, insa cutia 7 DCT de la Getrag este si ea problematica indiferent de ceea ce spun germanii.

Test Drive in Premiera Nationala cu noul BMW 218d Active Tourer Facelift 2018

In continuarea clasamentului gasim un clasic american fabricat de General Motors, gama MPV Chevrolet Orlando cu motorul diesel de doi litri italian VM Motori care avea vechea problema cu oring-ul de 3 lei care ducea la distrugerea completa a motorului, situatie intalnita in masa si la Insignia de la Opel care avea aceeasi motorizare:

test drive Chevrolet Orlando LTZ 1.8 141 CP, autolatest Chevrolet Orlando LTZ 1.8 141 CP, review, drive test, olando probleme, testeauto 2022

Nu cumparati Opel Insignia SH 2.0 CDTI! Probleme O-Ring Ulei motorizari A20DTH, A20DTJ, A20DTR, A20DTL, A20DT, A20DTC

Orando este urmat de Citroen C4 Cactus cu prima versiune a motorului PureTech 110, motor cu 3 clindri in linie care a avut probleme tehnice cu distributia si consumul de ulei insa si cu transmisia robotizata.

Modelele C4 Cactus facelift cu motorul PureTech de 130 CP nu mai au aceaste probleme, iar cutiile automate sunt semnate de japonezii de la Aisin.

Ancheta SH- Citroen C4 Cactus devine una dintre cele mai interesante masini de oras second hand

VW Golf 5 si 6 intra si ele in acest clasament realist al germanilor cand vorbim de motoarele 1.2 TSI sau 1.4 TSI in toate versiunile lor, motore catastofale.

test drive VW Golf GT-TSI 170 CP, golf 5 twinturbo 1.4 tsi 170 cp, probleme motor, golf 5 gt, drive test, autolatest, review golf 5 gt 170

Autolatest este singura publicatie auto din Romania care atragea atentia cititorilor in ANUL 2012 sa nu-si cumpere aceste masini cu aceste motoare pentru ca vor avea de patimit in service-uri ani la randul:

Motorul 1.4 TSI de origine Volkswagen are probleme cu distributia pe lant!

Masini SH-Care sunt problemele motoarelor VW 1.2 TSI si 1.4 TSI? PRO si CONTRA

BMW i3 REX este si el in top cu celebrul motor de motocicleta cu 2 cilindri care se distrugea singura in mai putin de 1 an de utilizare, situatie intalnita si la gama Suzuki Vitara care a necesitat inlocuirea motorului pe benzina chiar inainte de 100.000 de km.

Suzuki Vitara Hybrid 1.5 Dualjet 4x4 CVT 2022, test drive, pret romania, motor toyota hev, consum, ev mode, autolatest, probleme vitara 2022

In decursul al celor 100.000 de km BMW i3 necesitat inlocuirea a 3 motoare Motorrad pe garantie.

Aici fanii Suzuki pot confirma si problememe la Vitara cu transmisia automata si fiabilitatea motoarelor MHEV Boosterjet.

Suzuki Vitara Hybrid primeste cea mai slaba cutie automata de pe piata! Celebra transmisie AGS robotizata

Articole Interesante

Alte Stiri

43 COMMENTS

  1. Un top făcut aiurea, am avut 5 mașini cu ecoboost, fiesta, focus și b max și le am vândut la peste 200 k fără probleme. Dacă pui ulei de calitate și exploatezi mașina corect, fără sa confunzi 1.0 ecoboost cu vreun bmw m5 motorul nu are nicio problema. Au fost probleme cu distribuțiile dar la mașini fără mentenanță ai care foloseau ulei prost

    • Ai dreptate în privința topului făcut aiurea. Am un Suby Impreza de 2 l ,am 143k și merge super. . Și da, uleiul de calitate contează. Mă duc și în 5k de ture la sprint.

    • De acord cu Alex.Am condus o mașină Ford
      Focus de la firmă 140000 km fără nici o problema.
      In cadrul flotei companiei la care lucrez erau numai focusuri cu genul ăsta de motor și au apărut la un moment dat mai multe defecțiuni la motoare.S-a dovedit ulterior că trebuiau înlocuite distribuțiile pe la 80-
      90 000 km și asta rezolva problema.
      Motorul avea doar 100 Cp ( există și varianta de 125Cp), dar mi sa părut a fi destul de potent.

    • Man ,degeaba pui ulei bun la un motor prost făcut ,oricum motoarele mici de 900-1000cm sunt stricăcioase de fel , caroseria grea ,110-120 cai storși practic ,un motor chinuit . Topul este făcut pe general ,nu la 1,2 mașini care au dus 150-200 mii km cu probleme minime . Motoarele astea sunt concepute prost ,nu la fel poți să spui de 1.6 benzina sau diesel ,tot de la ford ,motoare care sunt destul de reușite . Am in familie și 1.6 diesel și 1.6 benzina,cu 150 mii km ,fara probleme . De altfel știu oameni care au depășit 250 mii km și motoarele încă rulează bine . Un motor trebuie pe benzina trebuie sa ducă minim 250-300 mii km ca să fie considerat fiabil ,și 400-500 mii minim la diesel. Însă romanul are prostul obicei să-și cumpere cel mai mic motor ,ca să nu plătească impozit mare. Dar pe partea cealaltă va investi pe viitor mult mai mult în reparații . Asta o spun toți mecanicii ,istoria auto o dovedește.

  2. Nu este relevant pentru mine testul.
    Am 2 mașini cu motorizarea de 1.2 tsi, cu peste 200 000 km fiecare si nu am avut probleme.
    Cunosc încă trei persoane , cu aceleași motoare și nu au avut defecțiuni grave.

  3. Daca din 100.000 de oameni care au cumpărat mașinile de mai sus, sunt 10% – procent in care va incadrati si voi – care nu au avut probleme cu mașinile, asta nu înseamnă că ele acestea sunt bune. Toti ceilalți sigur au pătimit de pe urma lor.

  4. Motoarele de cc mica și mulți cp ,sunt dezastre . Mai ales cele în 3 pistoane . Cei de la autotlatest știu ce vorbesc 😀.

    • Motorul de Skoda 1,4 tdi este excepțional.Are 300 k km și merge ceas.Si fac schimb de ulei Q8 la 25 k….
      Generalizările se fac în habarniști după zvonistică..

  5. Sal.am o skoda 1.2 tsi din 2012 are 240 de mii fara probleme si nici distributia nu a fost schimbata si inca merge bine fara probleme..chiar sunt multumit de acest motor

    • Ma minunez sa aud asemenea probleme la motoare în ziua de azi. Sunt mașini cu caroserii mari și ușoare și motoare mici. Inginerii care au lucrat la ele nu ar trebui sa fie dintre prostii clasei. Iar despre motoarele mici în 3 pistoane poate vorbi urat numai cine nu a avut parte de tico sau matiz. Ex scoda superb cu motor de 999cc are în jur de 1200kg , Ford fiesta 1.9cc diesel are 1.9 t

  6. Salut,de ce publicate de voi nu stiu prea multe dar va asigur ca in acest clasament trebuie inclus si motorul 1.6 gdi de la kia care in 38000 de km a început să consume ulei si din 4000 in 4000 trebuie completat total.acest lucru nu s a intamplat doar la masina mea si la alte câteva cunostinte.deci?

  7. Am avut un insignia motorul de 2000 ,an 2009,pot confirma k este cea mai proastă mașină făcută vreodată .Am refăcut motorul de 2 ori ,iar a treia oară am vândut mașină toată desfăcută k nu mai aveam nervi să îl fac din nou! Probleme f grave la motor datorita acelui oring care deși l-am schimbat mereu ,tot degeaba, motorul s-a dus de 3 ori.Sunt deacord cu acest top ,cel puțin pt k se regăsește Insignia in el .Zi buna tuturor.

    • Interesant… A mea, tot din 2009, e întreaga. 185k km. I-am schimbat o data o-ringul, când a fost nevoie, fără alte reparații. Tind sa cred ca în cazul dvs. au fost alte probleme, de intretinere/utilizare, apoi motorul a fost distrus
      si cârpit, nu reparat.

  8. Un top făcut aiurea! Soția deține un Mini Cooper cu motor 1.5 benzină in 3 pistoane, 136 CP. Are 230000 km si nici o problemă Din cei 230000 km jumate îi are facuti in oraș. Consumul real e6.4 litri oraș și 5l extra urban. Când îți cumperi o masină trebuie să stii la ce o folosești. Benzina e pt oraș( aglomerație). Dacă faci sub minim 15000 pe an nu merita dieselul. Occidentali zic minim 25000 /an daca vrei diesel.

    • Salut. Benzina e ptr oras. Cu gandirea aceasta am cumparat si eu o masina Tucson 2022 anul trecut, 5000 km(1000 in afara si vreo 4000 in oras), si nu mica mi-a fost mirarea cand mi-a aparut pe bord ca trebuie sa-i fac regenerare filtru particule. Am incercat in mers si tot la service am ajuns ptr a-i face regenerare fortata.
      Din pacate sau din fericire, ca nici nu mai stiu cum sa gandesc, de ceva ani chiar si auto cu motoarele pe benzina au montate filtre particule suplimentare, care sunt exact ca la diesel.
      Normele de poluare europene au cerut asa ceva producatorilor(motoare mici, filtre multe, majoriatatea s-au conformat(mitshubisi cu anuminte modele nu, au decis sa se retraga din europa).
      Imginerii au gandit ca o familie merge in timpul sapt in oras, iar in weekend pleaca cu masina la drum lung si asa se va curata filtrul.
      Ideea e ca trebui sa mergi cu masina mai turata, in sport eventual, sa schimbi la 2500 de ture, sa merginin peste 2500 ture.
      Pe.mine m-a enervat teribil, dar asta este, ma voi gandi ce voi face. Nu mi se pare normal sa ma conditioneze masina noua in nici un fel.

  9. Prostii, eu conduc Ford Ecoboost 125 CP, merge super .Inainte am avut altul pe care l-am vandut la 118000 km.Zero probleme.In fapt publicatia Auto Bild desface motorul 1 litru Ecoboost cu 100000 km si motorul primeste nota 10 la uzura.

  10. Destul de corect, eu am schimbat un motor de 1,2 TSI pe o Skoda la 140.000 km. Efectiv s-a oprit în mers, pus pe platforma, dus la skoda, rezultatul -motor gripat- și inlocuit. Toate reviziile făcute înainte de rermeb.

  11. Ăștia care au făcut topul au săltat vreo capotă la viața lor, știu cum funcționează un motor cu ardere internă ? Ei își dau cu părerea despre niște firme care fac mașini de câteva zeci de ani, eu cred că a fost făcut de ăștia de la Dacia, nu spun nimic de motoarele de 0.9 montate pe Duster ei nu numai, ei trec direct la Ford, Audi …

  12. Am sineu 14tsi pe un seat cumpărat la 125 mii care sant convins ca nu erau reali mașina fiind din 2010,am făcut 50000 în 1 an și nici o problema

  13. La 2.0 TDI ati uitat de precizat motorizarea euro 6, cu probleme de supraincalzire a motorului, simeringuri supape la variantele asezate transversal.

  14. 1.6 ecoboost ford focus
    Motor crăpat (fisura între cilindrii 2 si 3 )
    Km : aprox 70 mii.
    Cu motoarele ecoboost s a făcut și un mic documentar. Atât de proaste au fost.

  15. Sunt si motoare cu probleme de fabricatie, concepute sau gandite prost, testate putin si nu in toate conditiile dar pentru cine nu stie sau nu a trait in Germania va spun eu: Nemtii sunt afoni la masini, trag de ele in toate conditiile fara sa tina cont de nimic. Nu au habar de revizii sau alte intervale de service. Degeaba se aprind becuri prin bord, cat timp masina merge nu ii intereseaza. Daca ii lasa in drum sau nu mai porneste atunci suna la service. Cand ies din garantie se inghesuie sa le repare la toate dughenele numite service doar pentru ca ‘Hassan sau Mohamed’ sunt mai ieftini. Tot ce vedeti adus in tara e pregatit de vanzare. In Romania inca mai traieste mitul asta cu masinile din Germania. Multe tepe se dau pe aici cu masinile. Toti vecinii mei si-au terminat masinile de-a lungul timpului, masini care au fost apoi vandute catre dealeri turci, arabi, polonezi sau direct la export.

  16. Parca ăștia de la autobild au fost prinși cu ocaua mica cînd au falsificat date să iasă nu știu ce golf mașina anului..și cînd li s-a reproșat acest lucru nu mai știa pe unde s-ntoarca..așa că pt mine Sint 0 barat …trebuie sa învățați că interesul poarta fesul(că de altminteri peste tot nu numa la ei)…e vb de multe miliarde și o piata de asta nu poate fi lăsata la latitudinea muritorilor de rind

  17. Detin smart forfour din 2004 am facut deja 252.000km in 3 injectoare pe lant distributia. Am schimbat doar uzuale pana acum dar am pis filtru aer motor de la k&n ulei de la motul dexos 2 anvelope mereu noi dupa 4 ani schimbat cam tot pe langa motor in afara de motoru in si e adica bielete capeti de bara, suspensii compresor de ac, electromotoru plus generatoru. In rest bag talpa in ea de draci are si doar 75 cp dar cu ulei schimbat la 9-10 mii/km filtre de calitate sub 3000 ture nu schimb treapta si ajung pe autostrada la 6000 ture cu a 3-a la 110 km/h pai daca stii ce sa faci la masina si sa nu te duci la service de la colt gen “Dorel” pai ai pace. Ah da adevarat conteaza sa stii si cum sa fortezi masina si cand nu non stop ca asa omori masina. In fine am diesel si benzinar stiu cu ce se mananca unii schimba pe autostrada la diesel urmatoarea treapta la 1300 ture aproape ca moare motoru “fac economie” halal multi conduc degeaba in fine.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente