Se pare ca VW mai are sanse de scapare, pentru ca in doar trei luni ani de promovare exagerata a electromobilitatii au disparut.
Oliver Blume a declarat oficial in presa din Germania ca VW NU RENUNTA LA MOTORUL DIESEL SI LA CEL PE BENZINA IN FAVOARE MOTORULUI ELECTRIC.
Aceasta declaratie este cu adevarat o blasfemie pentru arhanghelii woke care promoveaza masina electrica si in Romania!
Pur si simplu, CEO VW a spus ca electromobilitatea NU ESTE SOLUTIA optima pentru un constructor de masini care se adreseaza maselor, iar fanatismul idiotilor utili care te cearta in orice mediu daca critici masina EV trebuie sa dispara.
Vezi ce a zis seful VW cuvant cu cuvant mai jos: “Our strategy is to keep internal combustion engines on the market because they are still very popular in many areas of the world,” said Blume in an interview with the magazine Auto Motor und Sport.
Si daca intelegi limba engleza, te rugam cu ardoare sa nu-i mai critici pe cei care au inteles de acum 10 ani ca masina electrica nu este viitorul in Europa prezentului! Poate din anul 2045 cand o masina EV va avea o autonomie de 1.000 km si se va incarcat in 20 de minute la orice priza si va avea un pret decent de achizitie!
Oliver Blume nu este din pacate un mare fan al masinilor cu motoare termice, insa cu siguranta va permite Grupului VAG sa-si pastreze clientii traditionali fara ca acestia sa renunte complet la masina dorita doar pentru ca revolutia electrificarii Europei este neaparat necesara.
Putini dintre zecile de mii de arhanheli electromobilizati de producatorii auto stiu ca piata auto din China este cea mai mare din lume, iar peste 20 milioane de masini noi se vand anual cu MOTORUL PE BENZINA DE 1.5 LITRI!
In anul 2022 doar 22% din cei peste 25 milioane de clienti de masini noi din China au ales sa-si cumpere O ELECTRICA pentru ca restul de 20 de milioane au ales o masina pe BENZINA.
VW urmareste foarte indeaproape evolutia pietei din China si se uita la vanzarile din Europa si vede ca intreaga gama ID este un esec comparativ cu cea traditionala TDI si TSI.
Astăzi nu exista niciun argument viabil care sa susțină EV. Nu este rezolvata problema bateriei, autonomiei, timpului de incarcare, a rețelelor de incarcare dar și a producerii energiei verzi. Prețul este prohibitiv. În oraș se poate folosi transportul public.
In orase se poate folosi si bicicleta normala/electrica in locul unui diesel euro 3 sau 4 cu care faci 2-5 km.
Fumul de eșapament din orașe cauzează bronhopneumopatie cronică obstructivă și
alte boli de plămâni la prea mulți oameni.
În orașe ar mai trebui permis doar rulajul acelor hibride propulsate electric până la o anumită viteză, chiar 50 km/oră.
E prea mult gaz de eșapament în oraș.
Criteriul rentabilității e pueril.
Si grandomania La doctor e f mare Au numai masini puternice in General de teren.
Mașina electrică este o cutie “chinezească”,o oportunitate de afaceri pentru unele firme din China de aș face lozul pe barba fraierilor naivi, cînd se va găsi o soluție de alimentare cu energie electrică atunci va fi OJ motorul electric!!!!
La cum arata harta productiei de VW, e si normal sa dea asa declaratii. Sigur, coincidenta face sa mute si mai multa productie din Europa in India si China, tari cu energie mai ieftina si cu cerere ridicata pe alta piata (nu zic care).
Voi sa i credeți pe cei de la AUTO LA TEST cand va spun sa nu va cumpărați masini electrice,ca nu sunt bune…eu am un Spring electric ieftin de care sunt foarte multumit.
MUL TU MiM PEN TRU PROMO VARE!