Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Nu cumparati Opel Insignia SH 2.0 CDTI! Probleme O-Ring Ulei motorizari A20DTH, A20DTJ, A20DTR, A20DTL, A20DT, A20DTC

Cei neavizati trebuie sa stie ca noi vorbim aici de motorul diesel de generatie noua care nu are nici o legatura cu vechea motorizarea 2.0 DTI sau 2.2 DTI gasite pe Vectra B, C sau Zafira A. Acest motor din urma are distributia pe lant si este un motor 100% realizat de catre Opel.

 Motorul cu probleme se numeste A20DTH, A20DTJ, A20DTR, A20DTL, A20DT, A20DTC si este un motor 100& italian pentru ca este construit de catre VM Motori de catre Fiat impreuna cu VM.

Acest motor are doar o distributie pe curea si dezvolta puteri maxime cuprinse intre 110 si 195 CP, motor care mai are denumirea de GM Ecotec Family B Multijet.


Ei bine toate si frumoase, insa cand vorbim de capitolul fiabilitate acest motor are mari probleme tehnice pentru simplu fapt ca GM si Fiat au decis ca realizeze un sistem de ungere extrem de complicat, adica conducta prin care trece uleiul din baie in motor nu mai este acum dintr-o singura piesa de fier, aceasta fiind inlocuita cu doua elemente complet diferite care se imbina printr-un banal O RING din plastic extrem de slab calitativ.

Toate masinile Insignia cu motorul diesel de doi litri au acest O RING banal care nu doar ca cedeaza in mers, ci poate duce la reparatii de minim 1.600 euro cu piesel si montaj inclus.

De fapt toate masinile Insignia cu acest motor au aceasta problema, clientii din Romania fiind extrem de nemultumiti pentru ca trebuie sa scoata din buzunar sume mari pentru aceasta reparatie chiar daca vorbim de o versiune de 160 CP sau de una twin-turbo de 195 CP.

Sfatul Autolatest este ca orice motor diesel de Insignia sa treaca pe la service inainte de achizitie pentru inlocuirea in avans a celebrului O RING, totul evident pe cheltuiala vanzatorului.


Atentie garantia pentru refacerea unui motor 2.0 CDTI de Insignia nu trebuie sa fie mai mica de 10.000 de km sau 3 ani. Clientii pot cere scris unitatii service aceasta garantie pentru ca mai tarziu sa nu fie probleme!

In final noi recomandam achizitia unui model Insignia doar cu motorizarile pe benzina de 1.8 litri 140 CP sau 2.0 de 220 CP pentru ca fiabilitatea lor este cu mult peste cea a unui diesel 2.0 CDTI!


Banner Description

Articole Interesante

Alte Stiri

10 COMMENTS

  1. CEI CARE HABAR NU AVETI DE OPEL INSIGNIA NU MAI COMENTATI SINT MASINI BUNE NUMAI TREBUIE INTRETINUTE CA SI ORICARE ALTA MASINA EU AM DE TREI ANI FARA PROBLEME FOLOSESC ZILNIC SCHIMBAT ORINGUL LA ALUMINIU FILTRELE GM ORIGINALE ULEI GM MOTUL DEXOS 2 DISTRIBUTIE SI CAM ATIT NUMAI PROSTITI LUMEA VOI CARE NU VRETI SA BAGATI DOI LEI IN MASINA SI VA MIRATI CA NU SINT BUNE

  2. cine a facut acest articol a fost sigur platit bine sa il faca pentru ca este un habarnist care nu stie ce scrie… o masina intretinuta nu are problemele descrise si sunt insignia in romania cu peste 500000km si care inca au o-ring original sau au fost intretinute corect (schimbat acel o-ring la timp sau pus metalic care nu mai are moarte)
    insignia sunt masini bune si fiabile daca le intreti dar multi le cumpara si se asteapta sa nu mai faca nimic la ea doar sa se bucure de confort si tot ce ofera aceasta masina
    conteaza mult sa fie un ulei de motor bun, filtrele schimbate la timp si motorina buna

  3. ORICE mașină are plus și minus

    ORICE mașină SH mai cade câte ceva.

    Rulez mașini din gama Insignia și altele, de prin 2016 încoace de toate tipurile. Mai mult pe diesel. Am dus insignia și până la 395 mii km plimbată prin toată Europa cald și rece .

    Și înafara de renumitul și des întâlnitul senzor de presiune= vreo maxim 700-800 lei cu tot cu manoperă

    Și sa zicem la varianta biturbo automat 4wd 270 hp cost mai mare

    Acolo din cauză că pe autobanda Germania ii dau fără milă gen peste 180-200. Acel furtun de la intercooler cost undeva la 2000 lei cu tot manoperă mai cade la vreo 1,5-2 ani.

    Dar nici nu am milă de ele, să le conduc cum văd unii bătrâni de nu dezlipesc nici după 3 ani plasticul de pe dispozitive.

    Mașinile le folosesc și am plăcerea să mă și distrez cu ele.

    Dar avioane scrise în articolul acesta ca multe altele de la acești, jurnaliști sau cum sa ii denumim specialiști nici într-un caz.

    Căci atâtea frustrări despre orice, gen mașini electrice și tot felul de articole, frustrări cât am văzut în articolele lor nici la Mircea Badea nu am întâlnit!……

  4. E un o-ring, se schimba ieftin si usor… La bmw n47 si b47 trebuie sa schimbi toata distributia preventiv sa nu strici motorul, si nu e ieftin si usor…

  5. Toți,, HABARNIȘTI DE MASINI CARE PÂNĂ LA REVOLUȚIE AU AVUT ,,DACIA 1.300..LEGATE CU SÂRMĂ,,..! COMENTEAZĂ DESPRE INSIGNIA…
    DACĂ,,SCHIMBI ACEL ORING ,CU UNUL FACUT DIN ,,METAL( INOX )..NU MAI AI PROBLEME NICI O DATA…ESTE O ,, VORBĂ ROMÂNEASCĂ ( CAND PĂDUCHELE AJUNGE IN VARFUL VAPULUI TE MĂNÂNCĂ)..!!!!

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente