Suzuki Vitara Hybrid cu motorul 1.5 DuaJet de 100 CP se vinde in Europa cu celebra transmisie robotizata AGS vanduta de ani buni de zile in India pe cele mai ieftine masini Suzuki.
Pe Vitara Hybrid aceasta cutie robotizata AGS are integrata in ea si un motor electric de 32 CP si 65 de Nm pentru a da masinii un comportament cat de cat decent pe sosea.
Din pacate acesti CP oferiti de motorul electric sunt penalizati de faptul ca aceasta transmisie AGS este una robotizata cu 1 singur ambreiaj cum vedeam la vechile modele Dacia Easy R cu 6 trepte pe diesel si 5 trepte pe benzina.
In realitate, Suzuki a ales sa monteze pe noul Vitara Hybrid cea mai proasta cutie din oferta pentru a reduce costurile, in realitate toate transmisiile robotoizate fiind de fapt cutii manuala cu comanda hidraulica a treptelor.
Marele dezavantaj al cutiei AGS este uzura prematura a discului de ambreiaj cum a fost si cazul la Easy R de la Dacia, si timpii foarte mari la schimbarea treptelor.
In 2022 in afara se Suzuki nu mai vinde nimeni aceste cutii robotizate, aici putand mentiona ca pana si Renault ofera pe gama Dacia Logan o cutie CVT mult mai rafinata si fiabila in utilizate fata de o cutie robotizata!
Daca tot vrei sa-ti cumperi un Vitara Hybrid incearca o versiunea simpla care are cutia automata cu convertizor de cuplu Aisin, sau incearca sa mergi sportiv in Drive cu aceasta robotizata AGS in cadrul unui test drive la dealer.
De Chr nu mai comentați nimic? Acum dați în vitara?
https://autolatest.ro/stiri/vechea-toyota-c-hr-2023-este-mai-scumpa-in-romania-cu-8-000-euro-fata-de-aceeasi-masina-vanduta-in-ungaria/
Singura varianta de Viață este 1.7 Diesel cu ție manuala , este o plăcere să o conduci , 320 Nm și 120 CP!