Guvernul de la Paris a anuntat in toamna ca scade programul lor Rabla Plus de la 7.000 la 5.000 euro, insa acum este decis ca acesta sa nu fie mai mare de 4.000 euro.
Francezii nu vor mai putea accesa acest ajutor social pentru cumpararea unei masini electrice daca aceasta este produsa in China, sistem simplu de a favoriza produsele Ciroen, Renault si Peugeot.
Mai mult decat atat, noul scor social aplicat de Franta permite pastrarea Rablei Plus vechi de 7.000 euro daca familia este saraca, cei bogati putand sa plateasca in plus 3.000 euro pentru fiecare masina electrica cumparata.
In Romania nici acum nu a fost decis planul Rabla Plus 2024, insa surse deja ajunta ca actuala guvernare vrea sa se intoarca la maxim 2.000 euro pentru Rabla Plus din 2024.
Cresterea vanzarilor de masini electrice duce automat si la scaderea acestor ajutoare de tipu Rabla Plus, cea mai buna solutie intr-o economie de piata fiind reglementarea singura a pietei in functie de calitatea si pretul automobilelor!
“State aid is used to get things started,” noted this source, but electric cars already represented 20% of new car sales on the French market in November, compared to 17% in November 2022, according to the latest figures. of the Automotive Platform (PFA).
PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA SI OBIECTIVA sustine Autolatest Romania:
Donează prin Patreon AICI