Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Danemarca inchide toate statiile de hidrogen auto pentru ca nu sunt profitabile

Danemarca este prima tara din lume care a spus NU alimentarii cu hidrogen pentru simplul fapt ca din cele peste 17 de statii toate sunt neprofitabile.

statii hidrogen auto, pret litru hidrogen auto, masini hidrogen auto, romania hidrogen auto, statii h2 explozie, fuel cell hydrogen auto, autolatest, test toyota mirai, hyundai ix35 h2

Oficialii celei mai mari retele spun ca hidrogenul auto este o cauza pierduta pentru ca transportul si depozitarea sa este prea scumpa la cat de putine masini sunt pe piata.

BMW si Toyota sunt singurele marci care au masini pe hidrogen, insa acestia vand doar cateva sute pe an, deci afacerea unei “benzinarii” de hidrogen este nula.

statii hidrogen auto, pret litru hidrogen auto, masini hidrogen auto, romania hidrogen auto, statii h2 explozie, fuel cell hydrogen auto, autolatest, test toyota mirai, hyundai ix35 h2

“The production of hydrogen, tanker trucks and filling stations are not as mature as we had hoped when we announced our ambitions,” .

In Germania statiile de hidrogen au inceput se inchida! Sunt prea periculoase in utilizare si 1 kg de H2 costa 28 de euro

Oficialii Everfuel spun ca in Danemarca sunt in circulatie doar 136 de masini, iar in primele 6 luni compania a pierdut peste 10 milioane de euro.

statii hidrogen auto, pret litru hidrogen auto, masini hidrogen auto, romania hidrogen auto, statii h2 explozie, fuel cell hydrogen auto, autolatest, test toyota mirai, hyundai ix35 h2

Hidrogenul Auto este cea mai mare inselaciune a industriei auto care a incarcat ani de zile sa duca atentia soferilor departe de masinile termice insa si cele electrice.

statii hidrogen auto, pret litru hidrogen auto, masini hidrogen auto, romania hidrogen auto, statii h2 explozie, fuel cell hydrogen auto, autolatest, test toyota mirai, hyundai ix35 h2

Masinile alimentate cu hidrogen nu au nici o sansa in Romania! O statie te costa peste 6.0 milioane de euro si poate alimenta zilnic doar 20 de masini

PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA sustine Autolatest Romania sa ramana obiectiva in continuare: Donează prin Patreon AICI

Autolatest Patreon, doneaza pentru autolast, presa auto independenta autolatest, patreon testeauto

 

Articole Interesante

Alte Stiri

6 COMMENTS

  1. Dacă chiar doreau să reducă din poluare, se concentrau pe fabricarea motoarelor cu gpl.;gpl este singura alternativă viabilă din punct de vedere tehnic, la benzină și motorină.

  2. Articolul ăsta cred că a fost plătit de cineva, pentru a fi special conceput, sa duca la dezinformare si la descurajare.
    Nu uitați ca se face cercetare si inovație in domeniul ăsta, unde se investesc miliarde de euro anual. Sa mai zic si ca in spatele tehnologiei sta si industria auto care mai investește si ea alte miliarde?
    De fapt, pe teren, situația e diferita, lumea folosește mașini cu hidrogen, care se pot vedea pe drum in fiecare zi, poate ca nu este cea mai perfecta soluție, dar e funcțională, așa că nu mai dezinformați oamenii!

    • Prietene stirea este preluata din presa daneza…….si aia nu mint ca pe la noi!
      Nu mai dezvolta nimeni nimic pe hidrogen….costa prea mult si explodeaza statiile!
      Hai ca nu este atat de greu sa gandesti un pic pragmatic!

  3. Clar, singurele masini viabile pt viitor sunt ICE. Nu de alta, dar Europa e plina de rezerve de petrol! Cand o fi litrul de benzina 15lei, ce rable mai promovati?

  4. Eronat si mincinos. Hidrogenul este simgurul element ce pate produce mobilitate.Prin sintetizarea moleculei de apa rezulta hidrogenul verde. Aceasta metoda de obtinere a hidrogenului este singura solutie de imagazinare facila a energiei electrice produsa din surse regenerabile. Atunci cand energia electrica este produsa in exces. Hidrogenul in acest moment are un pret pohibitiv datorita faptului costului ridicat al energiei electrice. Energie electrica ce este obtinuta din surse eolian sau solar.
    Deci hidrogenul verde este un element foarte versatil ce poate fi folosit de la industrie pana la mobilitate
    PS. Motorul combustie in care hidrogenul in amestec cu amoniac este combustibil.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente