BMW incepe sa afiseze cat mai multe probleme pentru modelele construite incepand cu anul 2021, motiv care ne arata de fapt ca germanii au redus costurile de fabricatie cu renuntarea la calitatea traditionala.
In prezent conform Comisie Europene foarte multe modele BMW iX, i4, i7 au probleme cu acumulatorul de putere, acumultor care are un cost real de peste 30.000 euro fiindca are o capacitate de peste 100 kwh.
Comisia spune ca BMW trebuie sa remedieze gratis aceasta problema pentru ca bateria poate exploda fara ca soferul sa fie atentionat.
O alta situtia comica este o rechemare pentru BMW Seria 7 si noul BMW i7 care au probleme cu sudura sinelor scaunelor fata, acesta putand sa se rupa in caz de accident si sistemul airbag devine irelevant.
PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA sustine Autolatest Romania sa ramana obiectiva in continuare: Donează prin Patreon AICI
Cine scrie articolele atât de amuzant? Auzi că bateria poate exploda fără ca șoferul sa fie atenționat. Haha nu sunteți normali. Va informăm că în curând bateria va exploda. Nu vă faceți griji dacă muriți oricum rata era peste posibilitățile dvs