Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Mitsubishi Eclipse Cross 2.4 PHEV 2023 primeste o instalatie de GPL si consuma in medie 3 litri de GPL la 100 de km-Poti merge 1000 de km cu 96 de lei

Una dintre cele mai economice masini SUV din Europa a primit recent in Romania o instalatie de GPL Tomasetto STAG cu 3 ani garantie fara limita de km.

Este vorba de gama Mitsubishi Eclipse Cross 2.4 PHEV care este un SUV compact cu motorizarea MIVEC pe GPL, insa si cu motorul electric de 174 CP ajutat de bateria de 13.4 kwh.

Mitsubishi Eclipse Cross 2.4 PHEV gpl, instalatii gpl tomasetto Mitsubishi Eclipse Cross 2.4 PHEV, montaj gpl masini phev, 2.4 mivec gpl, autolatest, monteaza gpl bucuresti, consum real Mitsubishi Eclipse Cross 2.4 PHEV gpl, testeauto, drive test, pret gpl Mitsubishi Eclipse Cross 2.4 PHEV

Oficial, un Mitsubishi Eclipse Cross 2.4 PHEV consuma in medie 2 litri de benzina la 100 de km cu acumulatorul incarcat in modul Hybrid, insa cand mergi pe GPL consumul creste cu 1 litru in plus, adica ajunge la 3 litri de gaz la 100 de km.

Mitsubishi Eclipse Cross 2.4 PHEV gpl, instalatii gpl tomasetto Mitsubishi Eclipse Cross 2.4 PHEV, montaj gpl masini phev, 2.4 mivec gpl, autolatest, monteaza gpl bucuresti, consum real Mitsubishi Eclipse Cross 2.4 PHEV gpl, testeauto, drive test, pret gpl Mitsubishi Eclipse Cross 2.4 PHEV

Cei 3 litri la 100 de km in mediul urban te costa in realitate doar 9.6 lei pentru fiecare 100 de km, adica vei putea merge 1.000 de km cu mai putin de 100 lei in Romania unde 1 litru de GPL te costa 3.2 lei/litru.

Mitsubishi Eclipse Cross 2.4 PHEV gpl, instalatii gpl tomasetto Mitsubishi Eclipse Cross 2.4 PHEV, montaj gpl masini phev, 2.4 mivec gpl, autolatest, monteaza gpl bucuresti, consum real Mitsubishi Eclipse Cross 2.4 PHEV gpl, testeauto, drive test, pret gpl Mitsubishi Eclipse Cross 2.4 PHEV

MONTEAZA GPL

Noul Mitsubishi Eclipse Cross 2.4 PHEV primeste din start o instalatie de GPL de ultima generatie STAG Q cu injectoare individuale si o butelie toroidala de 60 litri montata la interior in portbagaj.

Mitsubishi Eclipse Cross 2.4 PHEV gpl, instalatii gpl tomasetto Mitsubishi Eclipse Cross 2.4 PHEV, montaj gpl masini phev, 2.4 mivec gpl, autolatest, monteaza gpl bucuresti, consum real Mitsubishi Eclipse Cross 2.4 PHEV gpl, testeauto, drive test, pret gpl Mitsubishi Eclipse Cross 2.4 PHEV

La capitolul autonomie, gama Mitsubishi Eclipse Cross 2.4 PHEV poate merge 100% electric undeva in jur de 45 km, iar in modul Hybrid cei 45 de litri de benzina si 60 de GPL te pot duce fara probleme peste 1.200 km.

Test Drive cu cel mai bun SUV 4×4 PHEV al momentului! Noul Mitsubishi Eclipse Cross PHEV 2.4L 4WD CVT Intense+ MY21

CAT TE COSTA SA ALIMENTEZI UN ECLIPSE CROSS?

Daca vrei o autonomie de top trebuie sa pleci cu toate sursele de energie incarcate, iar 13.8 kwh te costa acasa ( 0.8 lei kwh noaptea) doar 11 lei, 45 de litri de benzina 330 lei iar 50 de litri de GPL 160 lei.

Mitsubishi Eclipse Cross 2.4 PHEV gpl, instalatii gpl tomasetto Mitsubishi Eclipse Cross 2.4 PHEV, montaj gpl masini phev, 2.4 mivec gpl, autolatest, monteaza gpl bucuresti, consum real Mitsubishi Eclipse Cross 2.4 PHEV gpl, testeauto, drive test, pret gpl Mitsubishi Eclipse Cross 2.4 PHEV

Daca mergi ECO nu vei alimenta aproape niciodata cu benzina pentru ca sistemul Hybrid Mitsubishi nu are nevoie de pornirea motorului termic in modul EV, respectiv vei consuma 3 litri la 100 de km, adica vei avea un cost de 9.6 lei pentru GPL!

Pe scurt, putem spune ca acest Mitsubishi Eclipse Cross 2.4 PHEV este mai economic decat un Yaris sau Prius hybrid pentru ca acele masini nu se pot alimenta la reteaua de curent, consumul lor real pe GPL fiind de 6-7 litri in Bucuresti, in timp ce masina de fata consuma doar 3 litri de GPL.

Mitsubishi Eclipse Cross 2.4 PHEV gpl, instalatii gpl tomasetto Mitsubishi Eclipse Cross 2.4 PHEV, montaj gpl masini phev, 2.4 mivec gpl, autolatest, monteaza gpl bucuresti, consum real Mitsubishi Eclipse Cross 2.4 PHEV gpl, testeauto, drive test, pret gpl Mitsubishi Eclipse Cross 2.4 PHEV

Mai mult decat atat, un Eclipse Cross PHEV are emisii reale de 46 grame CO2 pe km, insa cand mergi pe GPL emisiile scad pana undeva in jurul valorii de 26 grane CO2.

Mitsubishi Eclipse Cross 2.4 PHEV gpl, instalatii gpl tomasetto Mitsubishi Eclipse Cross 2.4 PHEV, montaj gpl masini phev, 2.4 mivec gpl, autolatest, monteaza gpl bucuresti, consum real Mitsubishi Eclipse Cross 2.4 PHEV gpl, testeauto, drive test, pret gpl Mitsubishi Eclipse Cross 2.4 PHEV

SUNA SI PRIMESTI CEA MAI BUNA OFERTA PENTRU MASINA TA AICI:

2 sau 3 ani garantie fara limita de km! Tel:+ 0721.910.970 De Luni-Vineri interval 10-19.00

 

contact gpl, tomasetto bucuresti, service gpl, tomasetto stag oferte, vanzari tomasetto, autogaz vanzari gpl, programari gpl tomasetto, service reparatii gpl

spot_img

Mitsubishi Eclipse Cross 2.4 PHEV gpl, instalatii gpl tomasetto Mitsubishi Eclipse Cross 2.4 PHEV, montaj gpl masini phev, 2.4 mivec gpl, autolatest, monteaza gpl bucuresti, consum real Mitsubishi Eclipse Cross 2.4 PHEV gpl, testeauto, drive test, pret gpl Mitsubishi Eclipse Cross 2.4 PHEV

 

 

Banner Description

Articole Interesante

Alte Stiri

12 COMMENTS

  1. Cifrele sunt foarte frumoase, dar cat consuma pe benzina si pe gaz cand bateria e goala?
    La un drum lung in ~50-100km nu mai ai baterie, la un consum de ~15-30 kwh/100km (vara/iarna). (Aproximez consumul de curent pentru ca nu l-am vazut in articol)

  2. O fraza mincinoasa”Daca mergi ECO nu vei alimenta aproape niciodata cu benzina pentru ca sistemul Hybrid Mitsubishi nu are nevoie de pornirea motorului termic in modul EV”. Trebuie sa precizati si cum beneficiaza masina de energie, ca nu s-a incentat pana acum perpetuum mobile.
    P.S. Daca pleci de acasa si conduci eco consumi mai putin curent si poate prelungesti rangeul bateriei dar in nici un caz nu o incarci din recuperare mai mult de 10-15% asa ca dupa tre sa stai la fiecare 40 km cate 2 ore sa o incarci electric de la statie cu 2 lei/kw.

    • O bagi in priza de zi si mergi electric!
      Benzina/GPL se porneste doar in anumit situatii cand electricul este depasit de situatie.
      Mitsubishi spune ca soferul unui PHEV care merge zilnic in modul EV trebuie sa porneasca motorul termic cel putin o data la 6 luni.

    • Hai sa va lamuresc eu daca tot nu vreti sa pricepeti. Daca o incarci zilnic si nu depasesti rangeul in acea zi vei avea un consum de petrol sau gaz petrolier 0. Si e corect dar asta nu inseamna ca ai mers gratis, nici macar daca ai panouri solare (caz in care nu ti le-a dat guvernul gratis). Consumul unui SUV PHEV este de 24kw/100km in medie, mers civilizat fara prea mult trafic prin Bucuresti. Acum daca vrei sa faci reclama si sa privesti ingust o sa zici ca ai reusit performanta sa mergi gratis in oraș numai ca in loc sa consumi benzina 9l/100km ai avut 0 e alta treaba. Daca pui in calcul si curentul pe care il consuma masina ai sa descoperi ca de fapt au un consum echivalent in benzina intre 3 si 9l/100km. Calculul vine din prețul curentului in functie de furnizor sau statie de încărcare și nu i-a in calcul variantele in care din diferite motive ai curentul gratis, tocmai din simplul fapt ca nimic nu e gratis cu doar platit de altul (caz concret cu benzina mașinilor guvernamentale).
      Ca zice Mitsubishi ca motorul trebuie pornit o data la 6 luni e discutabil, sunt o gramada de consumatori pe bateria de 12v care vor fi pusi in standby si pentru care ai platit bani grei si nu poti sa ii folosesti, ca spre ex deschiderea cu maini libere. Nu plateste nimeni bani pe ea si sa stea sa caute cheia sa deschida masina, si din aceasta cauza vei forta tu singur pornirea motorului termic.
      Si am mai descoperit ceva de cand utilizez un PHEV, este mai ieftin sa incarci bateria in mers pe autostrada decat sa incarci la statii de incarcare in oras, plus ca nu pierzi timp.
      P.S. Sunt posesorul unui Grandland X Hybrid4. Stiu dupa 2 ani de condus ce consum are un PHEV si cum se comporta.

    • Vezi ca PHEV-urile au doua circuite de antigel care ajuta la incalzirea mai repede a motorului termic….plus ca vara setarile vaporizatorului se fac la 35 de grade Celsius si afara sunt peste 40….deci trece in 2 secunde maxim pe GPL!

  3. Conduc un Outlander PHEV 2019, motorizare similara. Când nu apuc sa incarc bateria pentru ca fac drumuri scurte dar multe intr-o zi, consumul în oraș la plecarea din ziua următoare se stabilizează undeva pe la 9% în oraș, distanta de 6 km. Deci nu cred ca Eclipse poate consuma doar 3 litri în oraș. Dacă o incarci și ești extrem de prudent, vei consuma 0 litri în oraș. În practica, în multe zile, îmi pornește motorul cel puțin o data (intersecție urmata de urcare pe pasaj). Pe 6 km înseamnă un consum de 1,8 litri. Drum de 300 km cu bateria încărcată la plecare, consum 6 litri. Mers la mare în Bulgaria 7,5 litri. Cu cat conduci mai mult în oraș (si o incarci) cu atat consumul tău mediu va fi mai jos. Al meu este la 4,6 litri. Sunt foarte mulțumit. În modul sport se comporta ca un cal nărăvaș care abia așteaptă sa ii dai drumul la haturi. Asta e minunat la motorizarea asta, ca se transforma după cum ai nevoie.

    • Nu uita ca Eclipse Cross are motorul de 2.4 litri care consuma mult mai putin decat 2.0 MIVEC!
      Plus ca are alte setati pe motoarele electrice si bateria este mai mare de 14 kwh!

  4. Autolatest, nu ati zis voi intr-un articol recent ca phev e o minciuna si ca consumul e mult mai mare? Acu veniti cu articolul asta cu litri/100 km…..

  5. “…in modul Hybrid cei 45 de litri de benzina si 60 de GPL te pot duce fara probleme peste 1.200 km…”
    Hmm… totusi… la 3 l/100km GPL (+nu stiu cat la benzina, dar sa zicem 9/100) te poate duce fara probleme peste 2500 km. Nu e cam mult?

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente