Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Test Drive cu cel mai bun SUV 4×4 PHEV al momentului! Noul Mitsubishi Eclipse Cross PHEV 2.4L 4WD CVT Intense+ MY21

De fiecare data cand testam un model Mitsubishi, ajungem sa vorbim de masini la superlativ pentru ca, tehnologic, japonezii sunt mult in fata europenilor.

test drive Mitsubishi Eclipse Cross PHEV 2.4L 4WD CVT Intense+ 2021, drive test, consum real Mitsubishi Eclipse Cross PHEV 2.4L 4WD CVT Intense+ 2021, pret rabla plus, test ro, autolatest, teste auto Mitsubishi Eclipse Cross PHEV 2.4L 4WD CVT Intense+ 2021, date tehnice, cel mai bun phev, garda la sol, chademo eclipse cross

Exemplul cel mai bun este gama PHEV, unde Mitsubishi este producatorul numarul 1 in lume, pentru simplul fapt ca aceasta marca este primul fabricant de masini PHEV de masa.

Noi am testat in urma cu 6 ani, in premiera, un Outlander PHEV AICI , model care era pe atunci prima masina PHEV din Europa care se vindea in orice showroom auto.

Acum, cand toti constructorii auto din Europa au intrat in “panica” si au inceput sa vanda masini PHEV, care, din pacate au mari probleme la capitolul tehnologie, Mitsubishi vine cu un nou PHEV generatia a III-a!

DE CE ECLIPSE CROSS PHEV ESTE O PROBLEMA PENTRU EUROPENI?

Japonezii au dovedit pe parcursul anilor ca sunt pragmatici, respectiv au R&D extrem de puternic, care ofera o tehnologie utilizabila pentru clientii de rand, fara costuri in timp.

Drept urmare, noul Mitsubishi Eclipse Cross PHEV 2.4L 4WD CVT Intense+ 2021 devine din start cea mai avansata masina PHEV 4×4 la vanzare pe piata din Europa.

test drive Mitsubishi Eclipse Cross PHEV 2.4L 4WD CVT Intense+ 2021, drive test, consum real Mitsubishi Eclipse Cross PHEV 2.4L 4WD CVT Intense+ 2021, pret rabla plus, test ro, autolatest, teste auto Mitsubishi Eclipse Cross PHEV 2.4L 4WD CVT Intense+ 2021, date tehnice, cel mai bun phev, garda la sol, chademo eclipse cross

In primul rand vorbim de un Eclipse Cross care are o lungime a caroseriei mai mare decat cea a variantei pe benzina, testat de noi AICI, respectiv are o stabilitate crescuta, insa si un spatiu interior imbunatatit.

In mod real, noul Eclipse Cross PHEV devine, in acest moment, unul dintre cele mai bune masini din segment, pentru ca ofera un nivel al tehnologiei best in class.

DE CE ESTE ACESTA CEL MAI BUN PHEV DE PE PIATA IN 2021?

Din start trebuie spus ca toate cele trei motoare si intreg sistemul electric sunt produse de catre Mitsubishi, detaliu imposibil de spus la concurentii sai directi, care cumpara motoare electrice de la alti producatori specializati.

test drive Mitsubishi Eclipse Cross PHEV 2.4L 4WD CVT Intense+ 2021, drive test, consum real Mitsubishi Eclipse Cross PHEV 2.4L 4WD CVT Intense+ 2021, pret rabla plus, test ro, autolatest, teste auto Mitsubishi Eclipse Cross PHEV 2.4L 4WD CVT Intense+ 2021, date tehnice, cel mai bun phev, garda la sol, chademo eclipse cross

Revenind la masina de fata, trebuie spus ca noul Eclipse Cross PHEV are sub capota trei motoare, dintre care unul pe benzina de 2.4 litri fara turbo cu 4 cilindri care functioneaza in sistemul Atkinson, motor care ofera o putere maxima de 98 CP si 193 Nm.

test drive Mitsubishi Eclipse Cross PHEV 2.4L 4WD CVT Intense+ 2021, drive test, consum real Mitsubishi Eclipse Cross PHEV 2.4L 4WD CVT Intense+ 2021, pret rabla plus, test ro, autolatest, teste auto Mitsubishi Eclipse Cross PHEV 2.4L 4WD CVT Intense+ 2021, date tehnice, cel mai bun phev, garda la sol, chademo eclipse cross

Pe langa acesta, in fata mai exista un motor electric de 82 CP si 137 Nm.

Pe puntea spate se regaseste un alt motor electric care ofera 95 CP si 195 Nm, toate cele trei oferind in total o putere de 275 CP. Insa japonezii spun ca masina are o putere maxima cumulata de doar 188 CP si undeva la 350 de Nm.

CUM SE INCARCA ACUMULATORUL MASINII?

Masina ofera standard mai multe optiuni de incarcare , respectiv o incarcare normala: ± 4 ore – AC 230V 16A sau ± 6 ore. La o putere de 230V 10A o incarcare rapida (protocol CHAdeMO / ± 25 minute pentru 80% incarcare), plus modul CHARGE (± 30 minute pentru 80% incarcare).

test drive Mitsubishi Eclipse Cross PHEV 2.4L 4WD CVT Intense+ 2021, drive test, consum real Mitsubishi Eclipse Cross PHEV 2.4L 4WD CVT Intense+ 2021, pret rabla plus, test ro, autolatest, teste auto Mitsubishi Eclipse Cross PHEV 2.4L 4WD CVT Intense+ 2021, date tehnice, cel mai bun phev, garda la sol, chademo eclipse cross

Pentru fanii EV, masina are o franare regenerativa in 5 pasi graduali care functioneaza exemplar in zonele montane, insa si capacitatea de incarcare automata in timpul folosirii Modului SAVE.

test drive Mitsubishi Eclipse Cross PHEV 2.4L 4WD CVT Intense+ 2021, drive test, consum real Mitsubishi Eclipse Cross PHEV 2.4L 4WD CVT Intense+ 2021, pret rabla plus, test ro, autolatest, teste auto Mitsubishi Eclipse Cross PHEV 2.4L 4WD CVT Intense+ 2021, date tehnice, cel mai bun phev, garda la sol, chademo eclipse cross

Adica nu faci economie de benzina, insa masina incarca complet acumulatorul in mers, pentru a avea modul EV functional atunci cand soferul stie ca urmeaza o zona urbana extrem de aglomerata.

test drive Mitsubishi Eclipse Cross PHEV 2.4L 4WD CVT Intense+ 2021, drive test, consum real Mitsubishi Eclipse Cross PHEV 2.4L 4WD CVT Intense+ 2021, pret rabla plus, test ro, autolatest, teste auto Mitsubishi Eclipse Cross PHEV 2.4L 4WD CVT Intense+ 2021, date tehnice, cel mai bun phev, garda la sol, chademo eclipse cross

Noi am reusit sa incarcam acumulatorul la o statie de putere DC, unde in doar 18 minute am castigat o autonomie EV de peste 35 de km, lucru imposibil de atins de concurentii sai PHEV europeni, care nu pot incarca la aceste statii de putere!

HIGH TECH PHEV BY MITSUBISHI 2021!

Conform datelor, sistemul PHEV al Mitsubishi Motors este atat de intrinsec electric, incat maparea sistemului de operare permite 89 de zile de condus exclusiv electric (autonomia de 45 km (WLTP – EAER),  fiind suficienta pentru majoritatea navetelor zilnice europene).

test drive Mitsubishi Eclipse Cross PHEV 2.4L 4WD CVT Intense+ 2021, drive test, consum real Mitsubishi Eclipse Cross PHEV 2.4L 4WD CVT Intense+ 2021, pret rabla plus, test ro, autolatest, teste auto Mitsubishi Eclipse Cross PHEV 2.4L 4WD CVT Intense+ 2021, date tehnice, cel mai bun phev, garda la sol, chademo eclipse cross

In ultima zi se aprinde o lumină de avertizare pe panoul de instrumente, in timp ce motorul pe benzina este pornit automat de PHEV OS, pentru a proteja sistemul de injectie cu combustibil pe benzina.

De asemenea, masina are si o priza electrica de 1.500W pentru a conecta orice echipament outdoor de 220~240V, unde nu exista retea electrica.

Capacitatea energetica a masinii este suficienta pentru a alimenta o gospodarie obisnuita timp de 10 zile, daca bateria este complet incarcata iar rezervorul de combustibil este plin.

test drive Mitsubishi Eclipse Cross PHEV 2.4L 4WD CVT Intense+ 2021, drive test, consum real Mitsubishi Eclipse Cross PHEV 2.4L 4WD CVT Intense+ 2021, pret rabla plus, test ro, autolatest, teste auto Mitsubishi Eclipse Cross PHEV 2.4L 4WD CVT Intense+ 2021, date tehnice, cel mai bun phev, garda la sol, chademo eclipse cross

Aceasta caracteristica se numeste Vehicle-to-Home (V2H) si devine un lucru necesar pentru toti cei care utilizeaza o masina electrica moderna.

CONCLUZIILE AUTOLATEST

Asa cum spuneam si in 2015 cand testam pentru prima data in Romania un PHEV, si acum in 2021 observam faptul ca japonezii de la Mitsubishi raman in top, in ciuda aparitiei concurentei.

De fapt, noul Eclipse Cross PHEV este cel mai bun de pe piata in segmentul sau, pentru ca are trei motoare, unde cel pe benzina de cilindree mare este mult mai economic decat unul mic turbo cum vedem la modelele europene.

test drive Mitsubishi Eclipse Cross PHEV 2.4L 4WD CVT Intense+ 2021, drive test, consum real Mitsubishi Eclipse Cross PHEV 2.4L 4WD CVT Intense+ 2021, pret rabla plus, test ro, autolatest, teste auto Mitsubishi Eclipse Cross PHEV 2.4L 4WD CVT Intense+ 2021, date tehnice, cel mai bun phev, garda la sol, chademo eclipse cross

Regula de downsizing a motorizarii pe benzina la PHEV este o mare greseala, rectificata de Mitsubishi cand au crescut capacitatea de la doi litri la 2.4 litri pe gama Outlander PHEV!

Eclipse Cross PHEV ramane si in acest an un PHEV 4X4 fara concurenta directa, pentru ca europenii nu au inteles ca a face un compromis tehnologic in acest segment duce automat la pierderea primei pozitii!

test drive Mitsubishi Eclipse Cross PHEV 2.4L 4WD CVT Intense+ 2021, drive test, consum real Mitsubishi Eclipse Cross PHEV 2.4L 4WD CVT Intense+ 2021, pret rabla plus, test ro, autolatest, teste auto Mitsubishi Eclipse Cross PHEV 2.4L 4WD CVT Intense+ 2021, date tehnice, cel mai bun phev, garda la sol, chademo eclipse cross

PRO

Imagine de marca

Pret mic de vanzare al versiunilor Inform si Invite ( 30.000 euro TVA inclus!)

Cel mai avansat PHEV al momentului pe piata

Singurul PHEV cu transmisie 4WD S-AWC capabila si in mediul soft off road

Interior calitativ cu o plansa de bord traditionala

Tren de rulare confortabil

Consum real extrem de mic chiar si cand acumulatorul este zero

Motor pe benzina de cilindree mare fara turbo si cu injectie multipunct

Singurul PHEV cu capacitatea de a incarca DC 50 kw

Reprize foarte bune pentru ca are trei motoare

Valoare mare de revanzare

Poti merge electric 90 de zile fara sa pornesti motorul pe benzina!

 

CONTRA

Pret realtiv mare al versinii de top Instyle

Rezervor mic de benzina 43 litri

Sistem multimedia depasit ca display si grafica

Motorul pe benzina pierde putere fata de Outlander

Viteza maxima limitata

test drive Mitsubishi Eclipse Cross PHEV 2.4L 4WD CVT Intense+ 2021, drive test, consum real Mitsubishi Eclipse Cross PHEV 2.4L 4WD CVT Intense+ 2021, pret rabla plus, test ro, autolatest, teste auto Mitsubishi Eclipse Cross PHEV 2.4L 4WD CVT Intense+ 2021, date tehnice, cel mai bun phev, garda la sol, chademo eclipse cross

FISA TEHNICA 

Motor Benzina

Numar de cilindri: 4 in linie ASPIRAT
Injectie: MULTIPUNCT CLASICA
Capacitate cilindrica (cm3): 2360 cmc
Alezaj X Cursa (mm): 88.0 x 97.0 mm
Putere maxima CP/KW – rot/min: 98/4000
Cuplu maxim Nm – rot/min:  193/2500
Carburant: Benzina
Rezervor litri: 43

Motoare Electrice

2 motoare electrice de 177 CP
Cuplu motor cumulat de 332 Nm la zero rpm
Acumulator- 13.8 kwh
Autonomie electrica- 45 km (WLTP / EAER)
Timp incarcare – CHAdeMO in 25 de minute

Transmisie

Punte motoare: 4×4 S-AWC
Cutie de viteze / nr. trepte: CVT Mitsubishi

Dimensiuni

Lungime (mm): 4545
Latime (mm):  1805
Inaltime (mm): 1685
Ampatament (mm): 2670
Portbagaj: 471-1108 l
Greutate la gol kg: 1875

Performante

0 – 100 km/h (s) – 10.9
Viteza maxima (km/h) –162
Consum mixt (l/100 km) WLTP: 2.0
Anvelope: 225/55R18

Pret
Pret lista cu TVA : 30.140 euro

test drive Mitsubishi Eclipse Cross PHEV 2.4L 4WD CVT Intense+ 2021, drive test, consum real Mitsubishi Eclipse Cross PHEV 2.4L 4WD CVT Intense+ 2021, pret rabla plus, test ro, autolatest, teste auto Mitsubishi Eclipse Cross PHEV 2.4L 4WD CVT Intense+ 2021, date tehnice, cel mai bun phev, garda la sol, chademo eclipse cross

Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente