Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Dacia a renunta complet la motoarele cu 4 cilindri pe noul Duster 3 2024! De acum se vinde cu L3 Turbo de 1199 cmc

Dacia Duster III reprezinta un mare salt tehnologic pentru constructorul francez cu uzina la Pitesti, insa fanii marcii descopera cu tristete ca Dacia nu mai are motoare pe noul Duster III.

Dacia Duster 3 2024, test drive, pret duster 2024, autolatest, drive test, garda la sol, probleme Dacia Duster 3 2024, review, essai

Si cand spunem ca “nu mai are motoare” ne referim la faptul ca vechiul L4 Turbo 1.33 TCe de 130 sau 150 CP nu se mai produce, in locul sau francezii montand un 1.2 TCe de 130 CP insa CU DOAR 3 CILINDRI TURBO.

Despre acest motor putem spune ca deja echipeaza Austral si Espace, insa in versiuni Hybrid cu puteri de 200 CP, in timp ce Dacia vrea sa-l monteze pe un SUV compact cu o greutate la gol mai mare decat cea modelului precedent.

1.2 TCe H5F Turbo MHEV, dacia duster 1.2 tce 3 cilindri, 0-100, autolatest, consum duster 3 12 tce, distributie lant 1.2 TCe H5F Turbo MHEV, probleme 1.2 TCe H5F Turbo MHEV

1.2 TCe H5F Turbo MHEV este un motor care ofera 130 CP si 230 Nm, cifre foarte bune pe o compacta sau pe o citadina, motor care se conduce admirabil cand este ajutat de cutia multimodala cu 2 motoare electrice care ofera la randul lor 70 CP si 205 Nm in plus.

1.0 TCE H4D450 H4DB450, 1.2 TCe H5F 408 si 1.3 TCe H5HB470, probleme motor, pret motor dezmembrari, montaj motor dacia, autolatest

Fanii Duster vor avea neplacuta surpriza sa constate ca Duster III cu 1.2 TCe H5F Turbo MHEV va avea performante reale pe sosea mult mai slabe decat cele ale lui 1.33 TCe de 130 CP, ca despre 1.33 TCe de 150 CP pe Duster II nici macar nu mai are rost sa-l comparam.

1.2 TCe H5F Turbo MHEV, dacia duster 1.2 tce 3 cilindri, 0-100, autolatest, consum duster 3 12 tce, distributie lant 1.2 TCe H5F Turbo MHEV, probleme 1.2 TCe H5F Turbo MHEV

NOUL MOTOR 1.2 TCe DE 130 CP CONSUMA MULT PE AUSTRAL!

Noul Renault Austral 2023 are un motor fortat cu 3 cilindri 1.2 TCe H12R de 130 CP cu un consum mare de peste 8.4 litri la 100 de km

DACIA REDUCE COSTURILE SI CRESTE PROFITUL!

Renuntarea la motoarele pe benzina cu 4 cilindri turbo si cel diesel 1.5 BlueDCI reprezinta un pas imporatant in cresterea profitabilitatii modelului in anii care urmeaza, Dacia Duster III fiind vanduta acum in 2023 cu un pret mai mare cu 10.000 euro decat in 2010 cand a fost lansata pentru prima data cu motoare Renault MPI si dCI.

1.2 TCe H5F Turbo MHEV, dacia duster 1.2 tce 3 cilindri, 0-100, autolatest, consum duster 3 12 tce, distributie lant 1.2 TCe H5F Turbo MHEV, probleme 1.2 TCe H5F Turbo MHEV

In anul 2011 cel mai ieftin Duster se vindea in Romania cu TVA inclus cu suma de: Duster 1.6 16V 105 CP – 10.500 euro, in timp ce noul Duster III 1.0 TCe de 100 CP va avea un pret de aproximativ 20.000 euro.

Renault pierde in instanta si este acuzat ca a vandut motoarele 1.2 TCe cu defect din fabrica! Este vizata si Dacia Duster 1.2 TCe 125 CP

Versiunea Duster III 1.2 TCe 130 CP 4×4 are mari sanse sa fie vandut cu un pret mediu de 28.000 euro, iar versiunea hibrid 2×4 cu aproape 30.000 euro intr-un nivel de echipare decent.

1.2 TCe H5F Turbo MHEV, dacia duster 1.2 tce 3 cilindri, 0-100, autolatest, consum duster 3 12 tce, distributie lant 1.2 TCe H5F Turbo MHEV, probleme 1.2 TCe H5F Turbo MHEV

Conform grupurilor specializate, noua generatie Duster III nu mai este de o asa mare actualitate pentru ca in gama nu mai exista motorul 1.5 dCI de 115 CP, singurul diesel inca montat pe o masina Dacia in ultimii trei ani.

DE CE MOTOARELE CU 3 CILINDRI NU SUNT RECOMANDATE?

Oficial-Motoarele mici cu 3 cilindri turbo pe benzina au mari probleme tehnice

PREMIERA- Test Drive cu Dacia Duster 1.5 dCI 110 CP/ performante off road, garda sol motor consum pret concurenta

PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA SI OBIECTIVA sustine Autolatest Romania:

Donează prin Patreon AICI

Autolatest Patreon, doneaza pentru autolast, presa auto independenta autolatest, patreon testeauto

s s

Banner Description

Articole Interesante

Alte Stiri

1 COMMENT

  1. si cu asta nu ma mai voi uita la vreo masina Dacia de acum inainte. nu am ce face cu benzina sau ev, lucrez in agricultura. bye bye Dacia, a fost dragut cat a durat. puteti sa va bagati motoarele in 3 pistoane, stiti voi unde… astia de la Renault 🙂

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente