Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

PREMIERA- Test Drive cu Dacia Duster 1.5 dCI 110 CP/ performante off road, garda sol motor consum pret concurenta

Test Drive in premiera cu noua Dacia Duster 2010

Dacia Duster a ajuns sa fie testata la propriu de catre jurnalistii de la Caradisiac care au avut ocazia in premiera mondiala sa conduca noua masina a celor de la Dacia.

Test Drive cu Dacia Duster 1.5 dCI 110 CP 2010, test cu primu duster 2010, off road duster 2010, autolatest, garda la sol, 1.5 dci euro 5, 0-100, testeauto, review Test Drive cu Dacia Duster 1.5 dCI 110 CP 2010

Dimensiuni

Noua masina Duster are o lungime totala de 4.31 m si o latime de 1.87 metri. Inaltimea masinii este de 1.70 m iar ampatamentul este de 2.47 m. Aceste cifre introduc masina romaneasca in segmentul SUV compact unde mai exista si fratiorul sau Nissan Qashqai si modelele concurente Honda CR-V, Renault Koleos, Hyundai Tucson II si Ford Kuga.

Test Drive cu Dacia Duster 1.5 dCI 110 CP 2010, test cu primu duster 2010, off road duster 2010, autolatest, garda la sol, 1.5 dci euro 5, 0-100, testeauto, review Test Drive cu Dacia Duster 1.5 dCI 110 CP 2010

Portbagaj

Noua masina a celor de la Dacia dispune de un volum al portbagajului care poate sa ajunga pana la un nivel de 1.600 litri cu bancheta spate rabatata. Daca se opteaza pentru cofiguratia cu 5 locuri portbagajul masinii romanesti are un portbagaj de 475 litri.

Test Drive cu Dacia Duster 1.5 dCI 110 CP 2010, test cu primu duster 2010, off road duster 2010, autolatest, garda la sol, 1.5 dci euro 5, 0-100, testeauto, review Test Drive cu Dacia Duster 1.5 dCI 110 CP 2010

Motorizari

Noul Duster al celor de la Dacia are pentru inceputul vanzarilor doua motorizari, una pe benzina de 1.6 litri si 105 CP si una diesel de 1.5 litri dCI care este oferit in doua versiuni de putere (85 si 110 CP).

Test Drive cu Dacia Duster 1.5 dCI 110 CP 2010, test cu primu duster 2010, off road duster 2010, autolatest, garda la sol, 1.5 dci euro 5, 0-100, testeauto, review Test Drive cu Dacia Duster 1.5 dCI 110 CP 2010

Colegii francezi au condus ambele motorizari si au mentionat ca aceste motoare sunt suficiente pentru un comportament rutier normale, evident fara excese de sportivitate. Recomandarea lor cat si a noastra este bineinteles motorul diesel de 110 CP care este capabil de un moment motor de 240 Nm.

Test Drive cu Dacia Duster 1.5 dCI 110 CP 2010, test cu primu duster 2010, off road duster 2010, autolatest, garda la sol, 1.5 dci euro 5, 0-100, testeauto, review Test Drive cu Dacia Duster 1.5 dCI 110 CP 2010

Greutate

Dacia Duster 1.6 16V cantareste in versiunea de echipare 4×2 doar 1180 kg ( aproximativ greutatea unui Logan MCV pe benzina), iar cel diesel 4×4 poate sa depaseasca granita celor 1350 kg la gol.

Test Drive cu Dacia Duster 1.5 dCI 110 CP 2010, test cu primu duster 2010, off road duster 2010, autolatest, garda la sol, 1.5 dci euro 5, 0-100, testeauto, review Test Drive cu Dacia Duster 1.5 dCI 110 CP 2010

Performante off-road

Dacia Duster echipata cu transmisia integrala 4×4 de origine Nissan permite masinii sa functioneze cu tractiune doar pe rotile din fata in mediu urban vara pentru a scade consumul de combustibil.

Test Drive cu Dacia Duster 1.5 dCI 110 CP 2010, test cu primu duster 2010, off road duster 2010, autolatest, garda la sol, 1.5 dci euro 5, 0-100, testeauto, review Test Drive cu Dacia Duster 1.5 dCI 110 CP 2010

Cand situatia o cere soferul poate sa conecteze si puntea spate si eventual sa blocheze transmisia in modul Lock care se refera la distribuirea 50%-50% din putere spre cele doua punti.

Garda la sol a noului Duster este de 200 mm, iar unghiul de atac este de 35°.

Test Drive cu Dacia Duster 1.5 dCI 110 CP 2010, test cu primu duster 2010, off road duster 2010, autolatest, garda la sol, 1.5 dci euro 5, 0-100, testeauto, review Test Drive cu Dacia Duster 1.5 dCI 110 CP 2010

Consum

Duster echipat cu motorul pe benzina de 1.6 litri este creditat conform constructorului cu un grad de poluare de 140 g CO2/km.

Acest lucru se traduce printr-un consum mediu de benzina de 8.5 litri. Diesel-ul de 110 CP consuma mai putin cu aproximativ un litru decat cel de 85 CP.

Test Drive cu Dacia Duster 1.5 dCI 110 CP 2010, test cu primu duster 2010, off road duster 2010, autolatest, garda la sol, 1.5 dci euro 5, 0-100, testeauto, review Test Drive cu Dacia Duster 1.5 dCI 110 CP 2010

Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente