Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Noul Renault Austral 2023 are un motor fortat cu 3 cilindri 1.2 TCe H12R de 130 CP cu un consum mare de peste 8.4 litri la 100 de km

Se pare ca ultima masina SUV a celor de la Renault are ceva probleme la capitolul consum real de benzina pentru ca acum vedem primele teste in Europa cu versiunea de baza.

renault austral 1.2 TCe 130 CP manuala 6 viteze, consum austral tce, pret romania, drive test, 0-100, consum real 1.2 tce 130 cp, turbo 3 bar, 1.2 tce H12R, garda la sol, probeme renault austral 1.2 tce 3 cilindri, consum mare austral 2023

Aceasta se numeste Renault Austral 1.2 TCe si are sub capota noul motor cu 3 cilindri H12R care dispune doar de 130 CP, motor care functioneaza conform principiului Miiler Cycle.

Utilizarea sistemului Miller a fortat Renault sa puna pe acest micut L3 cu raport de compresie mare un sistem turbo care functioneaza la 3 BAR, o presiune foarte mare pentru un turbo al unei masini de serie care trebuie sa fie fiabila in timp.

Si ca sa intelegeti de ce presiunea turbinei conteaza nu uitati ca motoarele Volvo LPT si Subaru din anii 90 si 2000 aveau sub 1 BAR, adica erau extrem de andurante in timp.

renault austral 1.2 TCe 130 CP manuala 6 viteze, consum austral tce, pret romania, drive test, 0-100, consum real 1.2 tce 130 cp, turbo 3 bar, 1.2 tce H12R, garda la sol, probeme renault austral 1.2 tce 3 cilindri, consum mare austral 2023

Inginerii francezi si romani spun ca au fost fortati sa supraalimenteze exagerat acest motor pentru ca este Miller si pentru ca are o compresie mare, insa realitatea este ca vorbim de un motor FORTAT pe toate planurile pentru a face fata unei viitoare norme Euro 7.

In urma testelor un Austral 1.2 TCe de 130 cu transmisie manuala a reusit un consum mediu de 8 litri de benzina la 100 de km, cifra mult mai mare chiar si decat a defunctului 1.2 TCe 125 CP pe Kadjar.

renault austral 1.2 TCe 130 CP manuala 6 viteze, consum austral tce, pret romania, drive test, 0-100, consum real 1.2 tce 130 cp, turbo 3 bar, 1.2 tce H12R, garda la sol, probeme renault austral 1.2 tce 3 cilindri, consum mare austral 2023

Jurnalistii francezi spun ca pe autostrada la o viteza de 130 km/h aceasta masina consuma chiar si 8.4 litri de benzina , cifra extrem de mare chiar si cand este raportata la motoarele de generatie veche V6 si 200 CP in aceelasi regim de utilizare.

renault austral 1.2 TCe 130 CP manuala 6 viteze, consum austral tce, pret romania, drive test, 0-100, consum real 1.2 tce 130 cp, turbo 3 bar, 1.2 tce H12R, garda la sol, probeme renault austral 1.2 tce 3 cilindri, consum mare austral 2023

Acest motor urmaza sa-l inlocuiasca in gama Renault si Dacia pe 1.0 TCe si 1.33 TCe, motoare care nu au reusit sa afiseze o fiabilitate cum am vazut la prima generatie 0.9 TCe Energy de 90 CP.

Asa ca, fanii Renault trebuie sa stie ca cei 3 BAR si compresia mare urmeaza sa scada rezistenta acestor motoare in timp, adica dupa ce nu vor mai avea garantia de producator!

renault austral 1.2 TCe 130 CP manuala 6 viteze, consum austral tce, pret romania, drive test, 0-100, consum real 1.2 tce 130 cp, turbo 3 bar, 1.2 tce H12R, garda la sol, probeme renault austral 1.2 tce 3 cilindri, consum mare austral 2023

renault austral 1.2 TCe 130 CP manuala 6 viteze, consum austral tce, pret romania, drive test, 0-100, consum real 1.2 tce 130 cp, turbo 3 bar, 1.2 tce H12R, garda la sol, probeme renault austral 1.2 tce 3 cilindri, consum mare austral 2023

 s

Banner Description

Articole Interesante

Alte Stiri

16 COMMENTS

  1. Hai ca le.ai facut praf…Cel mai mic motor e de 140 cp nu 130 cum zici tu si e de 1.33 nu de 1.2. 1.2 este cel de pe E-Tech dar acesta este la ani lumina de tot ce ai prezentat tu pana acum. Este evident ca esti “fan” Peugeot (3008 consuma 10-12 pe autostrada cu bateria goala, deci lasa abureala) dar oricat ai incerca sa faci de rahat acest Austral, concurent pentru 3008 si chiar 408 (chiar daca acesta e PHEV), nu tine. Austral tocmai a iesit Best Buy in Europa boss…

    • Vezi ca esti pe langa subiect! Austral are motorul de baza cu 3 cilindri de 1.2 litri si 130 CP…..motorul asta noua despre care vorbim! Cel cu 4 cilindri se numeste 1.33 TCe si vine pe Austral doar in versiunea full hybrid! Ala mic este MHEV…..si la urmatorul comment de acest tip esti OUT!

  2. Ai spus că motorul 1.33 TCe vine in versiunea full hydrid și ăla mic e MHEV. Nu cumva este exact invers?
    Cel de 1.33 până acum și-a arătat fiabilitatea pe mai multe modele Renault dar și pe M. Benz.
    Rămâne să vedem 1.2.
    Cât despre 1.2 se pare că nu va fi așa forțat având în vedere că el va fi folosit să încarce majoritate timpului, bateria mașinii, și nu va fi folosit preponderent pentru tracțiune.
    Cel puțin așa am înțeles din putinele review-uri care sunt acum pe net.
    Rămâne de văzut acum cu testul timpului.
    Ultimul 1.2 de la Renault a fost un fiasco total. Separe că asta de generație mai nouă este îmbunătățit (?!?!) De-aia cel vechi a și fost înlocuit de 1.33 TCe la un moment dat.
    Așteptăm să aveți voi mașina la test pentru că la urma -urmei voi sunteți “Autolatest”.

  3. Au înnebunit cu jucării turbo forțate. Un aspirat în parametri normali, fiabil, le sta în gat. Nu mai exista respect pt client, vor doar bani. Fără masina e practic imposibil și pe asta mizeaza, ca oricum vei cumpara.

  4. Autolatest, Ionuț are dreptate, prezentați informații eronate. Austral vine cu 1.33 pe mhev, iar motorul de 1.2 este pe fhev.
    Are dreptate și la consumul lui 3008 care este peste 10l/100km.

  5. Austral cu 1.2 si 130 cp e in 3 cilindri si are versiune MHEV de 48v si FHEV, la aceasta din urma puterea sistemului fiind de 200 cp. Asa se vede pe renault.fr
    In orice caz articolul este malitios.

  6. Deocamdată motoarele astea în 3 cilindrii, mici și nervoase, nu au apucat încă sa moară, deși sunt de vreo 7 ani în circulație, așa că ne dăm doar cu părerea. În privinta motorului de mai sus, pus pe un SUV, este clar ca este subdimensionat, dar la fel, nu are nici o treaba cu numărul de cilindri. Oricum, fie ca sunt cu 4, fie cu 3 cilindrii, motoarele termice sunt capăt de linie. Viitorul va fi al motoarelor electrice, poate și cu hidrogen, iar aceasta evoluție este accelerată acum și de conflictul militat declanșat de Rusia.

  7. tineti-va bine ca urmeaza motoare de 0.8 in 2 pistoane ca la fiat, apoi sa vedeti voi containere noi pe marginea autostrazii ca se sudeaza pistonasele… aici se vede cat de usor pot fi prostiti oamenii bagandu-le pe gat drujbe in 3 pistoane… jalnic, foarte jalnic… prostii pun botul si le cumpara intr-o veselie

  8. Felicitari pentru articol! Dragi prieteni, Autolatest are dreptate si felicitari lor pentru ca au curajul sa vorbeasca. Si nu spun asta in necunostinta de cauza. Detin, din pacate, un renault clio 1.2 tce de 120 CP din 2014. A fost un gunoi de motor, mananca ulei ca la balamuc si ma declar “norocos” ca l-am dus pana la 120 de mii de km. Cititi ce se intampla in Franta la ora asta, cat de avansat este procesul colectiv intentat impotriva Renault. Au murit efectiv motoare la 30-60 de mii de km !!!
    Si desi s-a mai scris si pe la noi cate ceva (pe la colturi), presa main stream nu a preluat nimic, astfel incat in Romania totul este tinut sub tacere. Nu va mirati ca nu ati aflat nimic inca de motoarele de 1.33 tce…Si oricum e inca prea devreme sa vorbim de un motor cu o vechime de 4-5 ani. De abia de acum incolo ies din garantie si atunci sa va tineti! (Inclusiv cele de pe Mercedes).
    Chiar nu ati inteles inca noul trend, sau va prefaceti ca nu intelegeti?! Noile norme “asa-zise” prietenoase cu mediul impuse de mizeria numita uE, ii obliga pe producatori sa faca downsizing pe motoare, fortandu-le cu turbina. Afacerea insa este nemaipomenita pt producatori, care de fapt isi freaca palmele de bucurie ca pot fraieri legal oamenii cu motoare care pica imediat ce ies din garantie. Uitati asadar de cuvantul “fiabil”. NU MAI EXISTA ACEST CUVANT IN INDUSTRIA AUTO !

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente