Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Comisia Europeana atrage atentia ca masinile Renault si Dacia consuma cu 30% mai multa benzina decat cea declarata oficial

Conform ultimelor date afisate de catre Agentia de Mediu Europeana si Comisia Europeana exista producatori de automobile care nu respecta normele WLTP atunci cand masinile lor sunt testate in viata reala pe sosea.

Dacia Duster 1.2 TCe H5F-600, motor dacia 3 cilindri, distributie lant Dacia Duster 1.2 TCe H5F-600, motor nissan Dacia Duster 1.2 TCe H5F-600, probleme, consum real, antigel in ulei Dacia Duster 1.2 TCe H5F-600

Acestia spun ca Renault depaseste cu 30% consumul real fata de cel anuntat in normele WLTP oficiale, iar Dacia care utilizeaza aceleasi motorizari are un consum real mai mare cu 28.9%.

Aceste cifre sunt oficiale date de UE si anunta de fapt emisii CO2 mai mari si un consum real la pompa mult superior fata de ce se asteapta clientii.

Renault si Dacia, consum masini Renault si Dacia, probleme Renault si Dacia, motaoare tce 3 cilindri dacia, consum real masini dacia renault 2024, autolatest

Cifre mai mari sunt afisate de BMW Motorsport, Rolls Royce sau Mercedes AMG insa acolo deja vorbim de masini fabricate intr-un numar mult mai mic.

In medie masinile frantuzesti Renault si Dacia consuma cu aproximativ 2 litri mai multa benzina, iar masinile diesel au o medie de 6.88 litri la 100 de km, adica consuma in medie cu 18.1% mai mult fata de cifrele oficiale.

Renault si Dacia, consum masini Renault si Dacia, probleme Renault si Dacia, motaoare tce 3 cilindri dacia, consum real masini dacia renault 2024, autolatest

O alta mare diferenta se vede la modelele Renault E-Tech PHEV care au un consum mai mare cu pana la 2.66 litri la 100 de km, adica au emisii cu 180% mai mari decat cele din fisa tehnica.

Renault si Dacia, consum masini Renault si Dacia, probleme Renault si Dacia, motaoare tce 3 cilindri dacia, consum real masini dacia renault 2024, autolatest

In afara de Renault si Dacia, cele mai putin “cinstite” marci sunt de obicei cele germane precm BMW, Mercede si Audi, iar cele mai “corecte” sunt cele japoneze unde Subaru si Toyota au cele mai mici abateri fata de reglementarile oficiale UE.

Renault si Dacia, consum masini Renault si Dacia, probleme Renault si Dacia, motaoare tce 3 cilindri dacia, consum real masini dacia renault 2024, autolatest

Si in final trebuie spus ca datele cele mai exacte sunt cele ale masinilor pe gaz care au o abatere mai mica de 1% fata de cifrele oficiale, motoare care din pacate nu se mai produc in masa.

Renault si Dacia, consum masini Renault si Dacia, probleme Renault si Dacia, motaoare tce 3 cilindri dacia, consum real masini dacia renault 2024, autolatest

“For Dacia cars with a gasoline engine, the real consumption was 28.9 percent higher than the official figures. For diesel cars it was 18.7 percent more than officially stated.”

Dacia Duster 1.2 TCe 4x4, greutate la gol, garda la sol, pret Dacia Duster 1.2 TCe 4x4, motor 3 cilindri, 1.2 tce dacia, distributie lant, consum Dacia Duster 1.2 TCe 4x4 off road, autolatest

PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA SI OBIECTIVA sustine Autolatest Romania: Donează prin Patreon AICI

Autolatest Patreon, doneaza pentru autolast, presa auto independenta autolatest, patreon testeauto

s s

Banner Description

Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente