Unul dintre cele mai mari esecuri ale electrificarii este reteaua de superchargere E.On Drive din Europa care se afla in stare de colaps financiar pentru ca soferii de masini electrice nu vor sa incarce la ele.
In urma cu cateva zile cei de la E.On Drive au anuntat ca au scazut pretul unui kwh de la 0.89 euro/kWh pana la 0.79 euro/kWh, adica acum soferii pot cumpara cu 3.93 lei fiecare kwh.
Acest pret de vanzare este exagerat de mare mai ales ca reteaua E.On Drive nu ofera in masa superchargere DC cu puteri mari de 250 kw cum vedem la Tesla.
De fapt, daca conduci orice alta masina in afara de Tesla chiar poti alimenta in reteaua americanilor cu un pret de 2.15 lei kwh in Romania, adica cu aproape jumatate de pret si cu o viteza dubla.
Atat reteaua E.On Drive cat si Ionity devin treptat irelevante pentru soferii de masini electrice pentru ca au probleme cu chargerele, nu exista o viteza constanta si exista pe piata reteaua Tesla Supercharger care nu are nici o problema si care functioneaza tot timpul.
In Romania E.On Drive inseamna doar vanzarea si montare de statii de putere mica pentru acasa, piata inutila pentru o asemenea companie cat timp exista chargere de putere cumparate cu un pret mult mai mic din China care functioneaza fara probleme!
“E.On Drive has reduced its direct current (DC) charging tariffs. With flexible charging without a tariff, electricity can now be purchased at DC charging stations in the E.On network for 0.61 instead of 0.69 euros/kWh and in the roaming network at DC stations for 0.79 instead of 0.89 euros/kWh become.”
Tesla urmeaza sa deschida 12 statii de tipul Supercharger V4 in Brasov in 2024
Tesla a scazut pretul abonamentelor la reteaua Supercharger din Romania
PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA SI OBIECTIVA sustine Autolatest Romania: Donează prin Patreon AICI