In urma cu putin timp NHTS a anuntat ca BMW este fortat sa recheme in service anumite modele Mini Cooper SE, versiunea electrica a lui Mini vanduta intr-o oarecare masura si pe piata din Romania.
Sunt vizate in acest moment aproape 130 de modele, insa vorbim de piata din SUA pentru ca despre rechemarile lui Cooper SE nu se vorbeste.
Mini Cooper SE a fost un esec comercial pentru ca are o baterie mult prea mica pentru pretul exagerat de mare, detaliu care a favorizat vanzarea in masa a masinilor Tesla Model 3 mult mai ieftine si mult mai puternice.
Conform americanilor, intrarea apei in interiorul bateriei duce la un posibil incendiu care poate sa se trasforme si intr-o explozie mai ales ca Mini are o baterie litiu ion problematica cu umiditatea.
Description of the Defect : Potentially affected high voltage battery housings may not have been produced according to specification.
On certain production dates, there was an insufficient application of the sealing compound around the sealing surface of the two housing halves of the high voltage battery module, which could lead to water ingress in the high voltage battery.
If water ingress enters the housing of the high voltage battery, an isolation fault will be set, and the vehicle will display a warning message. Over time, water ingress can lead to further isolation faults.
Mini Cooper SE este un esec comercial pentru ca se vinde in Romania cu pret de Tesla Model 3 NOU
Mini Cooper SE este un esec in Romania pentru ca este mai scump cu 4.000 euro decat o Tesla Model 3
PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA SI OBIECTIVA sustine Autolatest Romania: Donează prin Patreon AICI