Franta este prima piata care a pus frana masinilor electrice produse in China, marii perdanti fiind Dacia, MG si Tesla, insa Tesla a scazut cu doar 8.6% iar MG cu doar 15% fata de Dacia.
Romanii au pierdut in cateva luni 99% dintre clienti pentru ca masina lor produsa de catre Dongfeng in China nu mai este de actualitate fara ajutoarele sociale de tipul Rabla Plus.
In Franta Dacia primea o reducere de 7.500 de euro iar in Romania chiar 11.000 euro, insa de la inceputul anului reducerea in Franta a fost de ZERO, de unde si vanzarile de ZERO in primele luni ale anului.
Pe piata din Romania guvernul sustine marca Dacia, de unde aici niciodata nu a fost pusa in discutie limitarea masinilor electrice chinezesti.
In luna martie 2024 in Franta au fost vandute doar 24 de modele, adica o scadere cu 99% fata de luna martie a anului 2023, fanii masinilor EV spunand ca cel 24 de modele fiind cumparate chiar de catre dealerii marcii Dacia din Franta pentru a nu atinge COTA ZERO pentru Spring in Franta.
Fanii Dacia Spring din Europa asteapta cu nerabdare noul Citroën ë-C3, model care va avea un pret de 22.000 euro si care va avea ajutoarele date de stat pentru ca este fabricat 100% in Europa.
PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA SI OBIECTIVA sustine Autolatest Romania: Donează prin Patreon AICI
nooooooo…. asa ceva!!