Akio Toyoda a declarat recent ca piata auto deja a ajuns la saturatie cand vorbim de masinile electrice, adica cei care vor o masina electrica nu vor mai benefecia de ajutoare sociale de tipul Rabla Plus sau anularea TVA.
Adica, vom vedea ca pe majoritatea pietelor doar 30% urmeaza sa fie masini electice, restul urmand sa fie dominat de masinile cu motoare termice care merg pe benzina.
Mai mult decat atat, Akio Toyoda a declarat ca Toyota nu renunta la motoarele termice si dezvolta noi generatii de asemena propulsoare care vor domina intreaga omenire dupa ce europenii in frunte cu Renault si VW vor renunta la masina traditionala in detrimentul celei electrice.
Anul 2024 reprezinta unul extrem de important si in Europa pentru ca statele deja nu mai sustin financiar masina electrica cu ajutoare de tipul anulare TVA la achizitie sau reduceri de pret tip Rabla Plus, adica vom vedea in sfarsit o stabilizare a pietei unde vanzarile de masini diesel si pe benzina vor avea cresteri foarte mari in comparatie cu anul 2023.
Plus ca acesta tine cont si de economia Japoniei care poate ceda daca se trece la productia doar de masini electrice: “If we suddenly switched to electric cars, I’m sure the 5.5 million people in the Japanese auto industry who have worked on engines all their lives would be asking, ‘What was the point?’ Some of our subcontractors for internal combustion engines can no longer get loans from banks,”.
Toyota este unul dintre cei mai mari producatori de motoare termice, acestia fabricand in prezent pe langa motoare cu 6 si 8 cilindri diesel, motoare cu 3 sau 6 cilindri hybrid insa si motoare clasice doar pe benzina cu 3, 4, 6 sau 8 cilindri.
Test Drive cu SUV-ul de succes Toyota RAV4 D-4D-Off Road RAV4 Romania
Test Drive Toyota Land Cruiser 3.0 D-4D 2007-Rafinament si calitate japoneza
PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA SI OBIECTIVA sustine Autolatest Romania: Donează prin Patreon AICI