Se pare ca piata auto din Europa a devenit irelevanta pentru Toyota pentru ca, chiar si acum in 2023 cel mai mare pick-up este vandut cu vechea motorizarea diesel de 2.8 litri D-4D.
Si cand spunem mizerie, ne referim la faptul ca un Hilux de 2.8 litri si cutie automata cu 6 trepte ajunge sa fie vandut chiar si cu 56.000 euro, in timp ce in SUA fratele Tacoma are de ceva vreme si o motorizare HYBRID de ultima generatie.
Este vorba de gama Toyota Tacoma TRD Pro Turbo 2.4L I4 Hybrid care dezvolta o putere maxima de 326 CP si un cuplu motor de 630 Nm la o turatie mai joasa decat cea a unui diesel
Toyota Hilux a devenit in Europa o masina de lux pentru care are un pret de lux, in timp ce pe piata din SUA gama Tacoma are un pret la jumatate pentru ca acolo Toyota chiar vrea sa vanda.
Din pacate in Europa singurele solutii pentru Hilux sunt gama Isuzu D-Max si Ssangyong Musso Grand, ambele masini mult mai ieftine si mai performante decat ceea ce ofera aici Toyota.
Proști sunt idioții care cumpără mărci și nu mașini. Nu contează prețul , performanțele etc. Tot ce contează e să fie Toyota, VW, sau mai știu eu ce marcă e lăudată pe internet sau prin crâșme.
Ia uimeste ne cu masini adevarate, bai puberule, logan 0.9 tce?! Taci si mergi si canta la alta masa ca ne plictisesti, in articol era vorba de toyota care pt americani la pret mai mic le da motorizari mai bune. Si evident motoare mari cum le plac la americani, in schimb la europeni le da mizerii vechi antice, ca europa a ajuns pielea pooli ca si tine.
Europa a ajuns la vale cu e. u. Calitatea a doua iar pretiri de preturi. Vin kinezii iar Europa nu face fata la invazia de mașini China electrice. Atunci sa vezi distracție. Constructorii europeni o sa vina cite o mașină și ei la 5000 mașini vândute de kinezi. Capitalism kinez .
😅vezi ca ai greșit cuvântul China,trebuie scris cu K,fii mai atent te rog !!
,,Kina “,da?
Bună asta cu K….jos pălăria !!
Isuzu este de mult timp peste Toyota.
Asta unde e peste Toyota?? La tine în sat!!😁
Toyota ramine lider mondial la capitolul vinzari, anul, 21, 22, 23..ce argumente îți mai trebuie??
Isuzu arecun motor de 1.9 e bune? La ditai masina pui motor de golf? 🤦🏼♂️
Si de ce e ” mizerie” acel motor de 2.8?
vs unul turbo pe benzina hybrid? 🙂
Fata de orice altceva…
Sunt doar curios… pe o autoutilitara e preferabil un ” turbo pe benzina hibrid” ? Sau un diesel fiabil? ( asta daca se va dovedi a fi fiabil);
Ar fi o mizerie daca ar fi un motor cu probleme de fiabilitate, in caz contrar, e doar un motor aplicat pe o gama de masini care se cer a fi ” de uzura”.
Pe o astfel de mașina este mai potrivita o motorizare diesel ,hibrid este pt oraș, dar o astfel de mașina este potrivita pe drumuri în afara orașului și pusa la treaba .în America prețul este mai mic pt ca ei au subvenții serioase pt astfel de mașini, de ex un ford ranger range vreo 35 k .
Vezi ca poti face off-road cu viteze de pana la 30 de km/h mai OK cu un hybrid pentru ca motorul electric are cuplul dublu si la ZERO rpm!
Aici vorbim de dubla masura, adica in SUA pot sa-ti ofere un pick-up de peste 300 CP AT8 care consuma mult mai putin fata de mizeria de 2.8 diesel antic si ineficient pe Hilux!
Eu am o RAV 4 cu o “mizerie” de motor de 2.4l. Foarte mulțumit de “mizeria” mea! Îi schim uleiul ( numai sintetic!) , mai adaug lichid de răcire vara că se evaporă și am ajuns la 100000km cu ea fără absolut nici o problemă. Într-un cuvânt, o mizerie de mașină, adică exact ce-mi trebuie.🇨🇦🇷🇴
2.4 sau 2.5 Hybrid? 🙂
Problema e doar pretul nu motorul
si 202 CP vs 326 CP, si AT6 vs AT8 etc 🙂
Este foarte cunoscut faptul ca Toyota testeaza 5 ani o piesa inainte de a o monta. Cu siguranta motorul hibrid eate unul foarte bun. Si da Hillus este o mozerie pe langa Tacoma si Sequoia.
….noi asta tot incercam sa le aratam fanilor Toyota de Europa….adica de Turcia!
Daca vrei un Hilux recomandam o Tacoma Hybrid care este cu tot cu transport mai ieftina 🙂
Este destul de greu sa achiziționezi Toyota de pe piața americană , reprezentantele din Rominia nu livrează nici măcar LC300, eu am achiziționat de curind Toyota Tundra cu mari intervenții înmatriculare de o săptămâna in Germania , apoi RAR in România cu destule emotii , pentru motorizarea 3.5 V6 hibrid.
Fără fisa de emisii europeană au vrut sa o încadreze la euro 0 , iar Toyota nu vrea sa se complice cu normele de emisii EU , prefera sa vinda ce este omologat și atât .
stim ca este greu, insa merita efortul!
Mizeriile vandute aici cu preturi duble trebuie sa ramana in showroom-uri!
Nu cred. Vezi motorul de pe Yaris GR. Nu mai știu, parcă 1.4, 3 cilindri și peste 200 de cai. E făcut prost. Se distruge in timp.
Asta? https://autolatest.ro/stiri/toyota-gr-yaris-are-cel-mai-prost-motor-din-istoria-marcii-g16e-gts-cei-3-cilindri-se-autodistrug-in-foarte-putini-km/
Pe bune?
Ssangyong :))) …ce distractiv ești! Am acest automobil de 5 ani, zero kilometrii la achiziție, și este cea mai mare panarama de mașină. Rexton 2.2!! Așa zisele Mercedes GL… O mizerie…turbina, senzor pedala ambreiaj, senzor axa cu came,senzor vibrochen, volanta, injectoare 1 și 4, acum calculatorul se pare că e de vina. 5-6000 euro în trei ani. Garanția a fost cea mai mare vrăjeală. Plus microfon și difuzor pt telefon praf și bordul cu indicarea zonei de clima când merge când nu merge. Te tii de glume cu asemenea comparații fara argumente. Eu cel puțin am istoricul…și un avocat pe măsură! In România toți își vând gunoaiele la super preț.
Singura problema e ca e Diesel, si sunyem in EU si vrem EURO6. Cui nu i-a picat AdBlue inca, nu stie de ce Diesel Euro6 e mizerie.
Io as pune insa benzina turbo in aceeasi clasa, desi e posibil ca schimbatul turbinei sa fie mai ieftin decat schimbatul integral al circuituluo de AdBlue, uneori fara rezolvarea problemei (sunt patit).
Cat despre pret, e de la chestiunile locale, si nu tin (cel mai probabil doar) de Toyota.
Ca sa o luam insa altfel, Dacia nu a avut disponibil pentru Romania Dokerul pe GPL din fabrica. Doar in restul EU. Asadar, e posibil ca si Toyota sa faca k…..i de genul acesta. Pe de alta parte, e posibil sa fi constatat ca service-urile Toyota nu sunt inca pregatite pentru motoarele respective. Diar trainingul oamenilor pentru asa ceva, e un efort semnificativ. Concluzie: titlul articolului este nepoliticos. Imi place, o iau. Nu, nu. Parerea personala e una. Ca titlu de articol e trist, si arata imaturitate.
Isuzu e smecher
De când e o mizerie un motor diesel Toyota care si-a dovedit fiabilitatea atâta vreme ?
…..fata de noul 2.4 turbo Hybrid care este gasit si pe Lexus RX 500H de 100.0000 euro?
Esti bine?
Autolatest este împotriva toyota. Din 5 știri trei sunt despre cât de proasta și scumpă e toyota. Probabil vor șpagă.
Esti funny!
Noi doar aratam realitatea moment in care se aprinde tarata din unii!
Esti actionar la Toyota?
Lăsați vrăjeală ieftina cu motorizările hibride. Doar o găselniță a fabricanților pentru evitarea unor taxe reale destul de mari în lipsa motorasulji de parbriz atașat la cutia de viteze. În afara de scumpirea autoturismului și reducerea fiabilității se obține un spor de putere pentru câteva minute în vârf de sarcina și o deplasare pur electrica cât sa traversezi strada. În schimb un Audi A6 cu motor de camion care poluează ca orice motor de 4700 cm cubi care are atasat un motoraș electric de trotineta plătește 50 lei impozit. Aceiași mașina lipsita de electromotorului de trotineta plătește impozit câteva mii le lei! Uni dați din clanță cu motoarele hibride doar că este cool și la modă să te dai mare ecologist care nu poate dormi și manca de grija climei peste câteva sute de ani, uitând ca Tera, dealungul istoriei a suferit schimbări climatice catastrofale și atunci când nu exista cel mai prost animal din univers și când nici nu se inventazera tehnici parsive de manevrare a conștiinței și mintii fraierilor!
Total de acord cu tine. Suntem la finalul lunii mai și încă nu am băgat hainele groase în șifoniere,din cauza încălzirii globale.
Din păcate tot ce e diesel sunt mizerabile indiferent de marcă. Suntem in 2023, văd ca numai EU și poate Africa mai conduce diesel in ziua de azi, ați rămas in urmă…..Și normal ca Toyota sa nu investească in development in unele țări pentru că la cât se vinde nu se merită. Da titlul este corespunzător ….este o mizerie de motor!! Am avut Toyota diesel, am Toyota acum dar pe benzina și am lucrat pentru Toyota, vorbesc din experiență. De ce crezi că Toyota nu a adus motorul ăla in SUA…
@Costin…Isuzu cu mult peste Toyota!? Pe ce lume trăiești, Isuzu nici măcar nu se mai vinde in unele țări din cauză la cât de “bun” e!! Uitate la vânzări globale sa vezi cine sunt printre primele in lume.
lasa-i ca nu inteleg dublu standard pentru produsele Toyota SUA vs Europa!
Da’ când aveai Frontera de te puneau șef de scară la bloc ,ai uitat ?
2.8 este motor de Isuzu ,toyota nu mai face diesel
Motorul este 100% produs de Toyota se are codul 1GD-FTV!
Isuzu are alte motoare care nu ajung pe masinile Toyota in Europa!
Hilux începe de la 38.000, preț similar cu l200, d-max. Sa numești un motor Toyota mizerie mi se pare pueril.
Vezi aici inainte sa comentezi!
https://autolatest.ro/wp-content/uploads/2023/05/rs6i7r68.jpg.webp
Voi care scrieti fara argumente nu ați avut niciodată o Toyota Hilux .Eu am una ,,400k km fara nici o problema,,nimic ,nici măcar o piesa de suspensie și lucrez pe șantier,trag remorca grea de 3 tone în fiecare zi,,,la așa o mașină nu trebuie motor hibrid ,complicat ,,se muncește cu ele ,,,trebuie sa fie rapid și simplu de făcut întreținerea ,,va invit să conduceți modelul nou de 2.8 sa vedeți ce cuplu are și car de frumos merge așa zis motor Mizerie ,,,,
…prietene compari un diesel de 202 CP cu un motor Toyota Hybrid de 326 CP?!?
Esti total pe langa mai ales ca vorbim de un motor Lexus Hybrid, nu mizeria aia de diesel cu doar 202 CP!
Pt ca nu toti europenii vor ..CALCATOARE😅🤣unii chiar vor masini.
Motorul de Hilux diesel este o mizerie de motor. Am avut Hilux diesel și Tacoma v6 benzină. Acum am Tundra V8. Nu se compară motoarele benzina sau benzina/hybrid cu mizeria aia de diesel. De ce credeți că motorul de pe Hilux nu sa pus pe Tacoma?!…pentru ca titlul va dă răspunsul . Cei care nu au sau avut Toyota truck să se abțină, lăsați pe cei ce au experiență cu aceste mașina să comenteze.
Exact! Pe aici comenteaza doar aia cu Yaris 1.4 D4D sau Avensis 2.0 D4D de BMW 🙂
În Germania se vinde bine Toyota. Dacă în România nu, nu înseamnă că în toată Europa e lafel. Eu am o Toyota de 19 ani și la ultimul TUV nu i-au găsit nimic. Eu m-am mirat și inspectorul neamț mi-a replicat scurt, e Toyota!…
Inseamna ca ai mers la un TUV oarecare….ia mergi tu la Dekra sa vezi cum iti face listuța cu nereguli :))
Hilux nu se fabrica in Turcia, in Turcia se fabrica Corolla sedan si Ch r, turcii din fabrica is fac treaba foarte bine din punct de vedere al managementului asamblarii si al calitatii. Toyota face masini calitative, mai nou si destul de frumusele, dar se face si aici cost reduction iar standerdele Toyota devin destul de permisive de la an la an ca sa primita reducere de cost. Sigur, unele standarde sunt exagerate, simuland situatii care nu se vor intampla niciodata dar care sunt luate in calcul la proiectarea autivehiculelor. Nu vorbesc din auzite, lucrez de ani buni in Toyota si vad cum se desfasoara lucrurile. Toate cele bune
Alte lumi, alte obiceiuri.E bune toate don’le.
Astea cu hibridele chiar e o mizerie,o șarlatanie
este….stim 🙂
…. ascuta…. tu ăla care ai scris articolul. Ai avut în viata ta o Toyota?
Habar nu ai …. motorul ăla care în mintea ta e o mizerie duce 800 mii km. Tie îți trebuie armăsari…. vai de cultura ta offroad sau mai bine zis ce înseamnă o auto-utilitara….
prietene nu stim ce consumi, insa un diesel de Toyota nu o sa tina niciodata cat un hybrid de Toyota!
Daca esti prea sarac si nu-ti permiti un Hybrid de Toyota este treaba ta, insa lasa gargara pe aici!
Hilux si Tacoma sunt 2 pick-up-uri diferite, care au fost construite pentru altceva. Mai jos, un text dintrun articol gasit pe net:
“Perhaps the biggest gap between the Hilux and the Tacoma is how the trucks are used and where they’re sold. The Hilux is sold across most continents and is designed, according to Toyota, to operate in very hot climates, or areas where roads do not exist. Think African deserts, desolate parts of the Middle East, and Southeast Asia. A Toyota press release from the launch of the eighth generation Hilux notes that the truck was built with workers in mind, people who rely on a truck for their livelihood. Additionally, first responders in areas where clear paths are hard to come by where considered in the development. The diesel powertrain means that the truck can share fuel with heavy equipment or generators nearby.
The Tacoma, as capable as the truck is for off-roading and for work-duty, is not designed with the same use cases in mind. At the top trim, it’s an enthusiast’s truck that’s perfectly at home going mudding or sitting in a parking lot. And that’s not a bad thing, it’s just built for a different climate. Really, the only thing the Hilux and Tacoma share with each other is the Toyota badge on the grille.”
Ce dealeri?
In Italia….din pacate!