Si cand vorbim de Austral trebuie sa ne uitam la modelul precedent Kadjar care in versiunea diesel 1.7 dCI de 150 CP avea cel mai mic consum din segment in Europa.
Nici macar nu mai are rost sa discutam de un Kadjar 1.5 dCI de 110 CP, motor capabil sa duca SUV-ul francezilor la o autonomie de peste 1.000 km fara eforturi prea mari.
Insa acum, in 2024 vedem ca un Renault Austral iconic esprit Alpine E-Tech full hybrid 200 cu un pret de 47.000 euro cu dotari are un consum de benzina mare, mult prea mare fata de cel al predecesorului sau diesel.
De fapt, in urma testelor realizate de presa din Europa masina consuma in medie peste 9 litri la o viteza pe autostrada de 140 km/h, cifra mai mare cu 3 litri fata de cea a unui Kadjar dCI.
O supriza putin placuta este si consumul mediu de 7.8 litri la 100 de km/h cand se merge cu o viteza de 120 km/h, situatie cand un Kadjar putea consuma fara prea mari probleme chiar si 5 litri de motorina.
De fapt, la aceasta viteza un Kadjar 1.2 TCe de 130 CP avea la randul sau un consum mediu mai mic cu 2 litri, masina care se vindea in urma cu 6 ani cu un pret mediu de 25.000 euro.
Masina de fata Renault Austral iconic esprit Alpine E-Tech full hybrid 200 este una hybrid echipata cu un motor pe benzina cu 3 cilindri de 1.2 litri, motor cuplat la o transmisie multimodala cu 4 trepte care nu reuseste sa afiseze un consum decent cand viteza depaseste viteza de 90 km/h.
Jurnalistii au realizat ca masina francezilor consuma in medie 8.6 litri de benzina, cifra exagerat de mare fata de cea a unui Kadjar chiar si cu motorizare pe benzina.
Primul Test Drive cu noul Renault Kadjar Intens echipat cu motorizarea 1.7 BluedCI 150 CP 4×4 2019
Test drive cu cel mai economic Renault Kadjar! 1.5 dCi 110 CP si noua transmisie EDC cu 6 trepte
PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA SI OBIECTIVA sustine Autolatest Romania: Donează prin Patreon AICI
