Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Specialistii spun ca Renault vrea sa opreasca ascensiunea marcii Dacia! Vanzarile bune ale marcii Dacia pun in discutie chiar existenta Renault

Si asta se datoreaza faptului ca marca Dacia a fost condusa de catre manageri competenti proveniti in mare parte din subsidiare Renault care au avut evolutii economice grele in timp.

GSR2 dacia, sandero GSR2, logan GSR2, modificari GSR2 dacia, radar GSR2, senzori GSR2, camera video GSR2, autolatest

Acum, in 2024 vedem cum presa auto din Occident cat si specialistii zonei auto sesizeaza faptul ca Renault se vede amenitat de catre evolutia fulminanta a marcii Dacia, si asta doar pentru ca Renault a crescut aberant de mult preturile masinilor sale in ultimii patru ani.

Dacia, dacia probleme cu renault, viitorul Dacia 2025, masini Dacia maroc, autolatest, autostrada a1 pitesti sibiu, dacia ameninata de renault

Pe langa asta, vedem cum Renault vrea sa devina o marca de masini electrice, iar produsele sale ZOE II sau Megane E-Tech sunt un adevarat esec comercial pe toate pietele din Europa, si cel mai bine se vede la cifrele celor de la MG cu al sau MG4 care se vinde in Franta mai bine decat Megane.

Un banal Renault Megane Sedan a ajuns sa fie vandut in Romania cu 30.000 euro

Dacia a avut in ultimii ani un succes relativ cu modelul chinezesc Spring, insa acum vedem ca Dacia utilizeaza in masa platforme tehnice moderne Renault, adica este greu sa platesit 7.000 euro in plus pentru un Captur cand un Sandero Stepway este aceeasi masina din punct de vedere tehnic.

Dacia, dacia probleme cu renault, viitorul Dacia 2025, masini Dacia maroc, autolatest, autostrada a1 pitesti sibiu, dacia ameninata de renault

CE PREVAD SPECIALISTII?

Acestia sunt sceptici cand vorbesc de viitorul Dacia pentru simplul fapt ca Renault este o companie de stat in Franta si nu poate sa dispara de pe piata, adica vom vedea o reducere a tehnologiilor implementate pe Dacia pentru a favoriza marca Renault.

Dacia, dacia probleme cu renault, viitorul Dacia 2025, masini Dacia maroc, autolatest, autostrada a1 pitesti sibiu, dacia ameninata de renault

In ultimele luni masinile Renault au primit reduceri de preturi care se apropie de cele ale marcii Dacia, moment in care vedem cum Renault va avea vanzari mai bune in aceeasi segment precum Dacia.

Dacia, dacia probleme cu renault, viitorul Dacia 2025, masini Dacia maroc, autolatest, autostrada a1 pitesti sibiu, dacia ameninata de renault

In Europa de Vest sunt mari sanse ca Dacia sa fie vanduta sub brand-ul Renault  ( vezi viitorul Renault Duster fabricat in Turcia!), iar marca Dacia urmeaza sa fie promovata doar pe piete emergente sau problematice precum Africa sau America Latina.

Renault a devenit o marca premium in 2023! Un Renault Mégane E-Tech ajunge sa fie vandut in Romania cu peste 51.400 euro

Conform ultimelor cifre vanzari in 2023 Dacia reprezinta 42% din vanzarile Aliantei Reanult-Dacia, in timp ce in anul 2010 Dacia vinde doar 26% din total.

Un alt detaliu dem de amintit este productia de 50.000 a celor de la Mioveni in anul 2000 (imediat dupa prelauarea Renault!), iar acum anul 2023 Dacia a produs 650.000 de unitati.

Dacia, dacia probleme cu renault, viitorul Dacia 2025, masini Dacia maroc, autolatest, autostrada a1 pitesti sibiu, dacia ameninata de renault

VIITORUL SUNA RAU PENTRU DACIA!

Renault pierde cota de piata atat de repede incat sefii fracezi vor stopa succesul Dacia pe toate pietele din Europa, situatie care urmeaza sa fie greu de digerat la Mioveni.

In prezent modelele Sandero si Jogger sunt produse in uzinele Renault din Maroc, iar Duster 3 urmeaza sa fie produs in uzinele din Turcia, la Mioveni urmand sa ramana doar Duster si poate viitorul Bigster.

Dacia, dacia probleme cu renault, viitorul Dacia 2025, masini Dacia maroc, autolatest, autostrada a1 pitesti sibiu, dacia ameninata de renault

Modelul  Dacia Logan esteun esec comercial pentru ca se vinde doar in Romania, iar cele doua uzine din Africa si cele doua din Turcia vor produce masini Dacia care nu mai au pe ele sablata fraza “Made in Romania”, mai mult decat atat urmand sa fie produse cu sigla Renault.

Dacia, dacia probleme cu renault, viitorul Dacia 2025, masini Dacia maroc, autolatest, autostrada a1 pitesti sibiu, dacia ameninata de renault

Lipsa autostrazii Pitesti-Sibiu si lotul de la Margina sunt doua criterii pentru care Renault a inceput retragerea productiei din Romania, situatia care se regaseste si la Ford Craiova unde turcii de la Otosan au directionat productia viitoarelor modele chiar in Turcia.

Mai jos vezi doua stiri Autolatest de acum aproape 9 ani:

Dacia ameninta ca se retrage din Romania daca Guvernul nu construieste autostrada Pitesti-Sibiu

Dacia se retrage din Romania daca Guvernul realizeaza autostrada A3 Comarnic-Brasov

Autostrada A1 Pitesti-Sibiu se doreste sa fie gata in 2028! In realitate ne asteptam la 2035

PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA sustine Autolatest Romania sa ramana obiectiva in continuare: Donează prin Patreon AICI

Autolatest Patreon, doneaza pentru autolast, presa auto independenta autolatest, patreon testeauto

s

Banner Description

Articole Interesante

Alte Stiri

4 COMMENTS

  1. Adrian Năstase exterminatorul industriei romanesti este marele vinovat și pentru nerealizarea acestei autostrăzi care face parte din Coridorul 4 European . A renunțat la ea și a decis realizarea Autostrăzii Transilvania unde avea mari interese financiare cand aveau loc exproprierile. A încheiat un contract păgubos cu firma americana Bechtel prin care Romania A pierdut 3,5 miliarde dolari .Nu l-a judecat nimeni. Și-a pus singur pistolul langa tâmplă că să facă spectacol.

  2. Chiar nu înțeleg acest management aberant al Renault.S-au dus în Rusia deși toți le ziceam că nu poți face afaceri cu prostii aia SI…am avut dreptate.Au pierdut tot !
    Acu au pus o grămadă de proiecte și bani într-o țară africană și araba.Au două fabrici acolo în timp ce în România doar una!
    La fel în Turcia,care nu doar că e o dictatura ci și o economie instabilă,cu inflație mare aproape incontrolabila și cu industria sub papucul armatei.Sa nu mai zic că și de acolo imporți cu taxe în UE…ca și din Maroc.Sa nu mai zic că au avut ceva și prin Iran și ,desigur ,au pierdut și pe acolo.Cat de prosti pot fi managerii ăștia dar și politicienii lor ?(că tot ziceți că e de Stat acest Renault).Clar nu mai e nici francezul așa cum era evreul de Schwaitzer care a gândit Proiectul DACIA și Loganul de 5000€.Clar că-s la fel de prosti ca ăștia din Români care de peste30 de ani nu-s in stare sa facă o autostradă completa,de la Est la V ,care e strategică și pt Apărare…Și vitele tot ai votează,că cică PSD și PNL au peste 50%.O tara de tâmpiți !

  3. Cam panicos articolul.
    Se prezinta solutii: au redus preturile la Renault si atunci Renault o sa fie preferat in fata Dacia.
    Nu vad ce retragere a fost in ultimii ani si chiar ar fi SOU sa o faca acum cand A1 e pe teava, cu posibila inaugurare de segement chiar anul asta.
    Nu sticum cum pentru 100 de km de A lipsa preferi sa duci productia 2000 de km mai la E, dar valabila logica: plinul in Dubai e mai ieftin, deci nu mai punem din tara!

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente